Stwórz magię marketingu

Tytuł:
Stwórz magię marketingową

Liczba słów:
524

Podsumowanie:
Jeśli myślisz o marketingu, istnieje duże prawdopodobieństwo, że bajki i gadające zwierzęta nie są pierwsza rzecz, jaka przyjdzie ci do głowy. Prawdopodobnie przetwarzasz liczby, identyfikujesz rynki i szukasz sposobów na obniżenie kosztów.

Słowa kluczowe:
Marketing, Kreatywność

Treść artykułu:
Kiedy myślisz o marketingu, istnieje duże prawdopodobieństwo, że bajki i gadające zwierzęta nie są pierwsza rzecz, jaka przyjdzie ci do głowy. Prawdopodobnie przetwarzasz liczby, identyfikujesz rynki i szukasz sposobów na obniżenie kosztów.

Może nadszedł czas, aby oderwać nos od kamienia szlifierskiego i trochę się zabawić. Czemu? Kreatywność odgrywa ważną rolę w marketingu i czasami musimy poświęcić trochę czasu, aby nasze kreatywne soki płynęły.

Nie wierzysz? Przyjrzyj się bliżej Disneyowi. To doskonały przykład połączenia kreatywności i marketingu! Walt Disney… marzyciel, który umieścił magię w swoim marketingu.

Kreatywność może przybrać kilka różnych „person”…

1. Eksplorator
Eksplorator wyszukuje fragmenty interesujących i nowych informacji jak gąbka. Ciekawość sprawia, że szuka nieznanego i jest gotowy do zanurzenia się w zupełnie nowych doświadczeniach.

2. Marzyciel
Dzika wyobraźnia to najlepszy przyjaciel prawdziwego marzyciela. W świecie wyobraźni nie ma rzeczy niemożliwych.

3. Artysta
Artysta jest w stanie zebrać różne fragmenty, zmieszać je wszystkie razem i stworzyć kolaż, który przenika do umysłu.

Zanim odłożysz ten artykuł na bok i wrócisz do codziennej pracy, zastanówmy się, co to wszystko może oznaczać dla Twojej kampanii marketingowej.

Kreatywność może…

1. Dodaj pizze do swoich ulotek
2. Stwórz nowy pomysł na produkt / usługę na rynek
3. Ujawnij zupełnie nowy sposób promowania swojego obecnego produktu / usługi
4. Nadaj kolor swoim reklamom
5. Pokaż nowy sposób pokonania konkurencji

Hej, każdy z nich jest świetnym wzmacniaczem kampanii marketingowej. Problem w tym, że czasami czujemy, że wszyscy są kreatywni, ale jesteśmy tylko niewyobrażalną bryłą gliny przeznaczoną do brodzenia przez życie.

Nie tak! Każdy ma wyobraźnię. Czasami trzeba go tylko trochę naoliwić, aby się poluzował. Ile czasu minęło, odkąd uruchomiłeś swoją wyobraźnię?

Możesz podnieść swoją kreatywność…

1. Oglądanie wschodu lub zachodu słońca
2. Organizowanie przyjęcia
3. Wąchać kwiat

Ha! Myślałeś, że przygotuję dla ciebie jakieś ekstrawaganckie ćwiczenia, prawda? Spokojnie, nie ma sekretnego klucza do pomyślnej kreatywności. Kreatywność występuje we wszystkich rozmiarach, kształtach i kolorach. Nie ma dobrego ani złego sposobu na bycie kreatywnym.

Największą przeszkodą, z jaką mierzy się większość ludzi, jest wymówka „Po prostu nie jestem kreatywny”. Jasne, że są kreatywni. W rzeczywistości, gdybym o to zapytał, mogliby stworzyć całkiem długą listę powodów, dla których nie są kreatywni.

Badania wykazały, że największą różnicą między ludźmi „kreatywnymi” i „nietwórczymi” jest to, że ludzie „kreatywni” wierzą, że są kreatywni, a ludzie „nietwórczy” nie wierzą, że są kreatywni. To takie proste.

Każdy marketer po jakimś czasie staje się nieaktualny, jeśli nie znajdzie odświeżających i nowych pomysłów do wykorzystania w swojej pracy. Jeśli Twój marketing stracił impet lub wydaje się, że jest na śmietniku, po prostu poświęć trochę czasu na stymulowanie swojej kreatywności i po prostu zobacz, co się stanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *