Studium przypadku – pocztówka marketingowa IT

Tytuł:
Marketing IT: Studium przypadku z pocztówkami

Liczba słów:
389

Podsumowanie:
Marketing IT jest dobrze obsługiwany przez wysyłanie pocztowych kartek pocztowych. Nie oczekuj ogromnego zwrotu z inwestycji, wysyłając po prostu kilkaset kart do marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Czasami nie uzyskasz oczekiwanych wyników w marketingu IT . W tym artykule dowiesz się o niektórych typowych problemach z pocztówkami i jak ich uniknąć.

Marketing IT: sprawa

„Wysłałem ponad 300 pocztówek oferujących ogólne usługi rozwiązywania problemów z komputerem, automatyczne tworzenie kopii zapasowych danych online i bezprzewodowe sieci domowe. Z marketingowego punktu widzenia kupiłem listy branżowych firm z podziałem na przychody, rating kredytowy, lata działalności i liczbę komputerów. Bezprzewodowe sieci domowe trafiły do właścicieli domów, których cena zakupu wynosiła ponad 500 000 USD, a automatyczne tworzenie kopii zapasowych danych online było przeznaczone dla osób, które niedawno miały nową licencję biznesową. Lista usług ogólnych trafiła do księgowych, prawników i małych klinik

„Dotychczasowe wyniki były bardzo rozczarowujące, ponieważ nie otrzymałem ani jednego telefonu ani odpowiedzi. Czy to są złe listy? Czy pocztówki są niewłaściwym nośnikiem? Czy masz jakieś sugestie w tej dziedzinie, które mogą poprawić reakcję? ”

Marketing IT: nie oczekuj zbyt wiele

Wysłałeś ponad 300 pocztówek. 300 naprawdę nie jest dużo – musisz zrobić wystarczająco dużo, aby być statystycznie poprawnym, ale nie chcesz oszaleć i wydawać całego budżetu marketingowego IT w jednym miejscu, zanim się zorientujesz, czy to działa, czy nie. Nie myśl jednak, że wydasz 180 $ po 60 centów za sztukę wysyłając 300 pocztówek, a za swoją inwestycję 180 $ trafisz do kopalni złota. Nie powinieneś wycofywać się do lasu i dąsać się przez rok, jeśli nie masz z tego powrotu.

Marketing IT: Co powinny zawierać Twoje pocztówki

Czy więc listy są błędne? Prawdopodobnie nie. Ale może to być twoja kopia. Co oferujesz? Czy masz atrakcyjny nagłówek? Czy dotarłeś do ich punktów bólu, czy wykorzystałeś termin i czy skorzystałeś z przekonującej oferty, aby skłonić ich do odebrania telefonu lub wysłania e-maila lub poczty zwrotnej z kuponem?

Czy pocztówki są niewłaściwym nośnikiem? Absolutnie nie. Wiesz dlaczego? Nie muszą otwierać koperty. Podjęcie decyzji jest dużo łatwiejsze. Nie musisz walczyć z umieszczaniem zwiastunów na kopercie ani nic w tym stylu, aby je otworzyć.

Copyright MMI-MMVI, Computer Consulting 101. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *