Studiuj psychologię człowieka w reklamie i marketingu i zwiększ sprzedaż

Tytuł:
Studiuj psychologię człowieka w reklamie i marketingu i zwiększ sprzedaż

Liczba słów:
423

Podsumowanie:
To piąty z serii 10 artykułów o reklamie i marketingu oraz o tym, jak studiowanie „klasycznych” książek o reklamie i marketingu może dać ogromną przewagę. Obejmuje nie tylko pochodzenie reklamy i marketingu, ale także znaczenie copywritingu i tego, jak zwiększyć sprzedaż. Wszyscy czołowi marketerzy wykradają swoje sekrety wczesnym marketerom – takim facetom jak Claude Hopkins, Walter Dill Scott, Elmer Wheeler i inni.

Słowa kluczowe:
reklama, marketing, copywriting, sprzedaż, książki, tajemnice marketingowe, tajemnice handlowe, porady marketingowe, porady reklamowe, tajemnice reklamowe, Claude Hopkins, Elmer Wheeler, Walter Dill Scott, sprzedaż listy, psychologia, psychologia człowieka, reklama naukowa

Treść artykułu:
Copyright 2006 Peter Woodhead

Jest to piąty artykuł z serii dziesięciu o reklamie i marketingu.

1912 Rozważmy teraz punkt 2 z mojego czwartego artykułu.

Wiedzieć, co sprawia, że ludzie kupują.

To chyba najmniej rozumiana zasada w marketingu. Faktem jest, że ludzie byli sprzedawani za pomocą tych samych technik od wieków.

Czemu?

Ponieważ ludzkie emocje nie zmieniły się w czasie – i nigdy się nie zmienią.

Ludzie kupują teraz z tych samych powodów, co 100 lat temu, a nawet 10 000 lat temu. I będzie to robić przez następne 10 000 lat.

Zrozum, co sprawia, że ludzie kupują, a odniesiesz sukces. I odniesiesz sukces poza najśmielszymi marzeniami.

Aby to zrozumieć, musisz zrobić to, co zrobili wszyscy czołowi marketerzy, czyli przestudiować tych, którzy opanowali tę technikę.

Zrozum, czego chcą Twoi klienci, a będziesz sprzedawać więcej

Nie sprzedajesz wystarczająco dużo swojego produktu? Czy Twój współczynnik konwersji jest niski? Najprawdopodobniej nie rozumiesz, czego chcą Twoi klienci. Co z kolei zostanie odzwierciedlone w kopii sprzedażowej.

MUSISZ studiować ludzką naturę

Wiodący reklamodawca powiedział: „Reklama naukowa jest zgodna z prawami psychologii. Reklamodawca odnoszący sukcesy, osobiście lub za pośrednictwem swojego działu reklamy, musi dokładnie przestudiować psychologię. Musi zrozumieć, jak działa ludzki umysł. Musi wiedzieć, co odpycha, a co przyciąga. Musi wiedzieć, co wzbudzi zainteresowanie, a co upadnie. Musi być studentem natury ludzkiej i musi znać prawa ludzkiego umysłu.

Odkryj sekrety, których używają najlepsi marketerzy

Nigdy nie odniesiesz sukcesu w jakimkolwiek marketingu online lub offline, jeśli nie rozumiesz, co najpierw skłania ludzi do zakupu. Najlepsi marketerzy znają dziś te sekrety, ale nawet oni nauczyli się ich od dawnych mistrzów marketingu.

Podsumowując, możemy powiedzieć, że ponieważ psychologia jest tylko ludzką naturą, jeśli dowiemy się, co przeciętny człowiek prawdopodobnie pomyśli i zrobi w określonych warunkach, możemy kierować się tą wiedzą, ponieważ natura ludzka jest ładna bardzo podobne na całym świecie.

Czy to wyjaśnia, co jest potrzebne, aby zostać odnoszącym sukcesy reklamodawcą i sprzedawcą?

Musisz studiować psychologię. Psychologia człowieka.

Nie ma lepszej książki na ten temat niż „Psychologia reklamy” profesora Waltera Dilla Scotta.

Możemy również polecić inną, nowocześniejszą książkę Roberta Cialdiniego. Książka nosi tytuł „Influence: The Psychology of Persuasion” i jest dostępna w większości księgarń lub w Amazonie.

Kolejnym świetnym źródłem jest Triggers autorstwa Joe Sugarmana.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *