Strategie marketingowe Siedem prostych kroków do większej liczby klientów w 90 dni

Tytuł:
Strategie marketingowe: siedem prostych kroków do większej liczby klientów w 90 dni

Liczba słów:
575

Podsumowanie:
W tym artykule opisano, w jaki sposób proces marketingowy może być usprawnione, abyś pracował mądrzej, a nie ciężej. Opisano siedem prostych strategii przyciągania większej liczby klientów.

Słowa kluczowe:
coach biznesu, marketing biznesowy, strategie marketingowe

Treść artykułu:
W mojej pracy jako coach biznesu codziennie spotykam się z ludźmi którzy marzą o stworzeniu sukcesu w swoim biznesie. Niestety, większość z nich mówi to samo: „Nienawidzę marketingu, po prostu chcę robić to, w czym jestem dobry, bez konieczności reklamowania się. „Prawda o zdobywaniu większej liczby klientów jest taka, że nie jest to takie trudne, wystarczy wykonać kilka prostych czynności.

• FOCUS: Jak dotrzeć tam, gdzie chcesz być, jeśli nie wiesz, dokąd się wybierasz? Zawsze uczę moich klientów wizualizacji, w której wyobrażają sobie, gdzie chcą być zawodowo za 1 rok od dzisiaj. Ile pieniędzy chcesz zarabiać? Ile godzin tygodniowo chcesz pracować? Z jakimi klientami chcesz pracować?

• STRATEGIE: Kiedy już wiesz, gdzie chcesz być, musisz stworzyć strategie, aby się tam dostać. Mówię ludziom: „Gdybyś już wiedział, jakich strategii użyć, prawdopodobnie już byś tam był”. Strategie pomagają w podzieleniu wielkich wizji na konkretne kroki działania, które wymagają niewielkich rozmiarów

• ODPOWIEDZIALNOŚĆ: Jak bardzo jesteś odpowiedzialny za siebie? Większość ludzi, których spotykam dla siebie w biznesie, uważa, że zbyt łatwo jest poślizgnąć się w dotrzymywaniu umów z sobą. Magią coachingu jest to, że kiedy jesteś świadkiem swojej odpowiedzialności, jest o wiele bardziej prawdopodobne, że zrobisz to, co powiedziałeś, że zrobisz. Sama świadomość, że ktoś się tym przejmuje i co tydzień będzie Cię pytać: „Jak poszedł ten krok działania?”, Jest ogromną zachętą do pozostania na dobrej drodze.

• ODKRYCIE: Jako były psycholog, jedną z moich pasji jest pomaganie ludziom odkrywać, w jaki sposób sami ich blokują i stają na swojej drodze do sukcesu. Uważam, że każdy musi przeprogramować pewne samoograniczające przekonania, takie jak „Nie mam tego, czego potrzeba, aby odnieść sukces” lub „Nie zasługuję na dużo pieniędzy”. Kolejną blokadą jest to, że większość ludzi cierpi z powodu podświadomych strategii sabotażu, takich jak zwlekanie. Należy je odwrócić. Wreszcie, każdy, kogo kiedykolwiek spotkałem, ma potwornego, nadmiernie rozwiniętego wewnętrznego krytyka, którego nazywam Gremlinem. Odkrywając, nauczysz się rozpoznawać swój głos, Gremlin, i nauczysz się go okiełznać.

• PERSPEKTYWA: Wszyscy kręcimy kołami i dajemy się złapać w naszej wąskiej perspektywie. Najlepszą inwestycją, jaką możemy poczynić w celu pozyskania większej liczby klientów, jest posiadanie ludzi wokół nas, którzy dają nam możliwość spojrzenia z innej perspektywy

• WSPARCIE: Jeśli prowadzisz własną działalność, potrzebujesz wszelkiego wsparcia, jakie możesz uzyskać. W miarę jak starasz się zdobyć więcej klientów, bierzesz na siebie odpowiedzialność za pomoc tym klientom. Kto ci pomaga? Na kim się opierasz? Posiadanie zespołu wsparcia lub oddanego sojusznika w swoim kącie jest nieocenione.

• ŚWIĘTOWANIE: Jak często świętujesz siebie? Jako coach, który uczy ludzi, jak zdobyć więcej klientów, uważam, że uczenie się celebrowania nie tylko sukcesów, ale także wysiłków jest drogą do długiej i zdrowej kariery. Ucząc się zatrzymywać, zatrzymywać i potwierdzać swoje dokonania, sprawi, że ten proces będzie lekki, zabawny i ekscytujący. Pomyśl też, jak niemożliwe jest, by twój gremlin cię pobił, jeśli jesteś zajęty świętowaniem siebie! Pomaganie ludziom w prawdziwym celebrowaniu siebie to jedna z radości mojej pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *