Strategie marketingowe 3 proste kroki do stworzenia idealnego dochodu

Tytuł:
Strategie marketingowe: 3 proste kroki do stworzenia idealnego dochodu

Liczba słów:
1032

Podsumowanie:
Czy jesteś zainteresowany stworzeniem idealnego dochodu w tym roku ? Czy jesteś zmęczony czekaniem, aż sytuacja się poprawi? Czy czujesz, że masz o wiele większy potencjał niż obecnie wykorzystujesz?

Wyobraź sobie przez chwilę osiągnięcie idealnego dochodu w tym roku. Jak by to wyglądało i jak się czuła? Co byś mógł zrobić, czego nie możesz zrobić teraz?

Zadaj sobie pytanie, jakie rzeczy musisz teraz zrobić, aby to zamanifestować? Czy potrzebujesz znaleźć sposób na podniesienie swojej motywacji …

Słowa kluczowe:
nieruchomości, pośrednik w handlu nieruchomościami, marketing, strategie, strategia, porady, porady, marketing nieruchomości

Treść artykułu:
Czy jesteś zainteresowany stworzeniem idealnego dochodu w tym roku? Czy jesteś zmęczony czekaniem, aż sytuacja się poprawi? Czy czujesz, że masz o wiele większy potencjał niż obecnie wykorzystujesz?

Wyobraź sobie przez chwilę osiągnięcie idealnego dochodu w tym roku. Jak by to wyglądało i jak się czuła? Co byś mógł zrobić, czego nie możesz zrobić teraz?

Zadaj sobie pytanie, jakie rzeczy musisz teraz zrobić, aby to zamanifestować? Potrzebujesz znaleźć sposób na podniesienie swojej motywacji? Czy musisz przestać zwlekać? Czy musisz przestać unikać marketingu? Czy musisz być bardziej odpowiedzialny przed sobą?

Jeśli chcesz nauczyć się prostego sposobu tworzenia idealnego dochodu, czytaj dalej …

Krok 1: Wyjaśnij, czego chcesz.

Czy wiesz dokładnie, gdzie chcesz być zawodowo za 12 miesięcy od dzisiaj? Dla jeszcze większej jasności zapraszam do tej prostej wizualizacji.

Usiądź w wygodnym miejscu, w którym nie będziesz przeszkadzać. Zadaj sobie następujące pytania: Jaką pracę chcesz wykonywać za rok od teraz? Ile godzin w tygodniu chcesz to robić? Kto byłby Twoim idealnym klientem i współpracownikiem? Jacy ludzie chcesz być w pobliżu? Jakie byłoby Twoje idealne fizyczne otoczenie do pracy? Na koniec zapytaj siebie, jaki byłby Twój idealny dochód? Wybierz postać, która jest realistyczna, ale optymistyczna.

Oto przykład od jednego z moich klientów, pokazujący, jak może wyglądać Twoja wizualizacja: „Za rok od dzisiaj zajmuję się nieruchomościami, pracuję głównie z ofertami i otaczam się ludźmi, których lubię; ludzi optymistycznych, odpowiedzialnych, zaangażowanych i zmotywowanych. Mam własne biuro i wyglądam przez duże okno na ogród. Mój dochód to 150 000 dolarów netto ”.

Jak blisko jest to do tego, co chcesz stworzyć?

Krok 2: Pokonywanie przeszkód, wyzwań, samoograniczających się przekonań i strategii auto-sabotowania.

W kroku 1 masz jasność co do swojego idealnego życia zawodowego. W kroku 2 określasz bloki, które musisz pokonać, aby się tam dostać. Więc zadaj sobie pytanie, co cię powstrzymuje? Jakie są Twoje samoograniczające przekonania? Jakie są twoje strategie sabotowania?

Podczas moich 30 lat coachingu ludzi, aby odnieść sukces, przekonania samoograniczające, które słyszę najczęściej to:

• „Nie jestem wystarczająco dobry”

• „Nie wiem wystarczająco”

• „Nie mam tego, czego potrzeba, aby odnieść sukces”

• „Nie mogę prowadzić marketingu”

• „ Obawiam się, że jeśli się sprzedam, zostanę odrzucony ”

Przyjrzyj się liście i zadaj sobie pytanie, które z nich rezonują z Tobą? Oto dobra wiadomość: „To nie są fakty, to są przekonania, które można zmienić”. Jedną z rzeczy, w których pomagam moim klientom, jest przeprogramowanie ich samoograniczającej się wiary w przekonanie wzmacniające. Gdybyś miał przeprogramować powyższe przekonania na przekonania wzmacniające, jak by brzmiały? Cokolwiek na przykład:

• „Jestem więcej niż wystarczająco dobry”

• „Wiem wszystko, co muszę wiedzieć i zawsze mogę sprawdzić i znaleźć odpowiedzi”

• „Mam wszystko, czego potrzebuję, aby odnieść sukces”

• „Uczę się zostać mistrzem marketingu”

• „Ponieważ mam coś wartościowego do zaoferowania moim potencjalnym klientom, większość prawdopodobnie zostanę przyjęty ”

Jakie to uczucie mieć te przekonania jako podstawę?

Krok 3: Utwórz swój skrypt.

Gdy już wyjaśnisz, czego chcesz i przeprogramujesz swoje samoograniczające przekonania, następnym krokiem jest stworzenie scenariusza. Jaki obszar potrzebujesz najbardziej do rozwoju? Czy to marketing, czy zarządzanie czasem, czy budowanie zaufania? Cokolwiek zdecydujesz, potrzebujesz skryptu, aby to osiągnąć.

Dlaczego polecam skrypt, a nie plan? Biznesplan to pisemny dokument przedstawiający szereg logicznych kroków prowadzących do realizacji celu biznesowego. Biznesplan jest zgodny z określonymi wytycznymi i wymaga pewnych informacji. Z drugiej strony scenariusz pochodzi z Twojej wyobraźni. Możesz pisać, co chcesz i nie musisz przestrzegać wytycznych ustalonych przez kogoś innego.

Einstein powiedział kiedyś: „Wyobraźnia jest ważniejsza

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *