Strategie marketingowe 3 błędy, na które należy uważać, gdy zostaniesz zapytany, co więc robisz

Tytuł:
Strategie marketingowe: 3 błędy, na które należy uważać, gdy ktoś zapyta „Więc co robisz?”

Liczba słów:
911

Podsumowanie:
OK, więc stoisz w kolejce w supermarkecie, jesteś w windzie lub jesteś w impreza lub jesteś w grupie networkingowej. Wcześniej czy później ktoś powie ci: „Więc co robisz?”. Tego chcesz, że tak powiem, darmowej reklamy. Jednak sposób, w jaki poradzisz sobie z tym pytaniem, może określić, czy ta osoba zostanie potencjalnym klientem, potencjalnym źródłem poleceń, czy po prostu odejdzie.

Ten artykuł ujawnia 3 błędy, które możesz popełnić i dlaczego …

Słowa kluczowe:
nieruchomości, pośrednik w handlu nieruchomościami, nieruchomości, marketing, strategie, strategia, porady , porady, marketing nieruchomości

Treść artykułu:
OK, więc stoisz w kolejce w supermarkecie, jesteś w windzie lub na imprezie, lub jesteś w grupie networkingowej. Wcześniej czy później ktoś powie ci: „Więc co robisz?”. Tego chcesz, że tak powiem, darmowej reklamy. Jednak sposób, w jaki poradzisz sobie z tym pytaniem, może określić, czy ta osoba zostanie potencjalnym klientem, potencjalnym źródłem poleceń, czy po prostu odejdzie.

Ten artykuł ujawnia 3 błędy, które możesz popełnić, i dlaczego nie działają. Wtedy odkryjesz idealną odpowiedź i zrozumiesz, dlaczego warto jej używać.

Oto 3 typowe odpowiedzi:

Błąd nr 1 Mówisz do małego

Mówisz coś w stylu, mam na imię Jane Doe i jestem z _______________________ Agencja nieruchomości . A potem uśmiechasz się, mając nadzieję, że druga osoba zada Ci pytanie. Prawdopodobnie nie. To błąd, ponieważ wypowiedziałeś krótkie oświadczenie, które nie przyciąga uwagi drugiej osoby. Nie zachęca do zadawania pytań. Druga osoba może grzecznie powiedzieć, co robi, aby wypełnić niezręczną ciszę lub może usprawiedliwić się w jakiś społecznie wdzięczny sposób.

Błąd nr 2 Mówisz za dużo i pytasz o firmę

Mówisz coś w stylu: „Nazywam się Jane Doe. Pracuję dla ____________________________ Real Estate Company i specjalizuję się w domach wiejskich. Kocham ten kraj i uwielbiam pokazywać wiejską własność. Dobrze jest wyjść na zewnątrz, pooddychać świeżym powietrzem i pomóc komuś znaleźć ukochany dom na wsi. Więc kogo znasz, kto chce kupić lub sprzedać dom na wsi? ”.

To pomyłka, ponieważ za dużo o sobie powiedziałeś, nie zadałeś pytania, które przyciągnęłoby uwagę drugiej osoby, a jest o wiele za wcześnie, aby zapytać o interes. Powinniście pielęgnować relacje z tą osobą. Pamiętaj, ludzie robią z Tobą interesy, gdy Cię znają, lubią i ufają. Z kimś, kogo właśnie poznaliście, nadal jesteście na etapie „poznawania się”. Jedyne, o co powinieneś poprosić, to ich wizytówka i daj im swoją. Jeśli masz kontakt z tą osobą i chciałbyś się z nią skontaktować w przyszłości, możesz rozważyć dodanie jej do swojej sfery wpływów i wysyłanie jej wartościowego przedmiotu raz w miesiącu.

Błąd # 3 Ciągle rozmawiasz o sobie i swojej karierze

Wiem, że może wydawać się to trudne do uwierzenia, ale byłbyś zdumiony tym, co ludzie mówią, gdy są zdenerwowani i próbują porozmawiać. Ktoś więc mówi: „Więc co robisz?” a ty odpowiadasz: „Nazywam się Jane Doe i pracuję w ___________________________ Real Estate Company. Jestem z nimi od 5 lat. To wspaniała firma. Wszyscy ludzie są tak przyjaźni i pomocni. Tak się cieszę, że wybrałem nieruchomość. Uwielbiam elastyczne godziny pracy i potencjał zarobkowy. To naprawdę bije moją pracę w firmie i… ”.

To pomyłka, ponieważ „wszystko o tobie”. Nie tylko to, ale jedyne, co tu promujesz, to (1) miła atmosfera w Twoim biurze oraz (2) wspaniała nieruchomość związana z karierą. Jeśli będziesz kontynuował, możesz nakłonić drugą osobę do zostania agentem nieruchomości, ale nie będzie ona potencjalnym klientem ani źródłem poleceń.

Więc co powinieneś powiedzieć?

Podczas moich 10 lat specjalizacji w szkoleniu agentów nieruchomości w podwajaniu ich dochodów, znalazłem jedną niesamowitą odpowiedź, która czyni cuda i mam zamiar zdradzić Ci ten sekret.

Oto podsumowanie. Kiedy druga osoba pyta: „Więc co robisz?” , musisz zadać im pytanie, aby ich zaangażować. Pytanie brzmi: „Cóż, wiesz, kiedy ludzie kupują lub sprzedają dom, jak bardzo są zdenerwowani i zestresowani?” Zatrzymaj się i pozwól drugiej osobie odpowiedzieć „tak”. Następnie mówisz: „Cóż, dbam o wszystkie szczegóły i papierkową robotę, trzymam ich za rękę przez cały proces i sprawiam, że całość jest relaksującym, przyjemnym doświadczeniem dla mojego klienta. Nazywam się Jane Doe i jestem agentem nieruchomości w firmie _______________________ ”.

Jak myślisz, co byś poczuł lub pomyślał, gdybyś to usłyszał? Najbardziej chciałbyś robić interesy z tą osobą. Czemu? Istnieją 3 powody:

1. Nie rozmawiali

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *