Sprzedawaj swoje sukcesy 3 techniki, które mogą obniżyć koszty marketingu, które dodadzą energii Twojej firmie

Tytuł:
Sprzedaj swoje sukcesy: 3 techniki, które mogą obniżyć koszty marketingu i ożywić firmę

Liczba słów:
661

Podsumowanie:
Szukasz prostego marketingu i techniki sprzedaży, które pozwolą wyróżnić Twoją firmę na tle konkurencji? Oto 3 kluczowe, które pomogą ci humanizować i spersonalizować podejście do marketingu i sprzedaży, aby przyciągać potencjalnych klientów jak magnes!

Słowa kluczowe:
marketing, referencje, studia przypadków, sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż

Treść artykułu:
Niedawno uczestniczyłem w seminarium na lokalne targi i jedna rzecz, o której wspomnieli prawie na marginesie, która mnie zainspirowała, to krytyczna koncepcja „sprzedawania swoich sukcesów”.

Hmmm… „Sprzedaj swoje sukcesy” – co to może znaczyć?

Mówiąc najprościej, kiedy chodzisz, mów o spacerze. Dostosuj rozmowy i materiały dotyczące marketingu i sprzedaży, aby odzwierciedlić, w jaki sposób Twój produkt lub usługi pomogły komuś osiągnąć to, czego chciał.

Jak teraz to robisz? Oto 3 techniki, które skutecznie zastosowane mogą obniżyć koszty marketingu i ożywić Twój biznes.

lt;bgt; 1. Niech „Testimonials” utoruje drogę lt;/bgt;
Aby najlepiej zilustrować tę technikę, pozwólcie, że podzielę się z wami wersem, którego często używam, a brzmi mniej więcej tak: „Jeśli powiem, że jestem świetny w tym, co robię w najlepszym razie weźmiesz to z przymrużeniem oka, ale jeśli bezstronna osoba trzecia powie ci, że jestem świetny w tym, co robię, będziesz miał skłonność im wierzyć. Innymi słowy, ludzie mają tendencję do dawania większej wiary temu, co ktoś mówi o tobie, zamiast tego, co mówisz o sobie.

Więc wykorzystaj każdą okazję, aby zdobyć referencje o sobie, swoim zespole, produkcie, usłudze lub ogólnie Twojej firmie. Gromadzenie i efektywne wykorzystywanie referencji powinno stać się kluczową strategią marketingową dla Twojej firmy.

lt;bgt; 2. Korzystanie z „Historii”, aby przedstawić swój punkt widzenia lt;/bgt;
Opowiadanie historii istnieje od początku ludzkości i jeśli jest właściwie używane, może zilustrować Twój punkt widzenia lepiej niż prawie każdy inny sposób. Historie mają moc przyciągania i angażowania słuchacza w łagodny sposób – a nie w twardym podejściu do sprzedaży, od którego ludzie zwykle uciekają. Historie mają również wyjątkową zdolność przyjmowania złożonych pomysłów i ułatwiania ich zrozumienia – bez rozprawy doktorskiej na ten temat.

Moja najlepsza rada to modelowanie innych wspaniałych gawędziarzy. Weźmy na przykład jednego z moich ulubionych, Marka Victora Hansena. Wystarczy spojrzeć na jego serię książek Chicken Soup for the Soul. Zasadniczo każdy rozdział jest historią skutecznie ilustrującą punkt, który dotyka, porusza i inspiruje czytelników.

Możesz więc pokusić się o stwierdzenie, że to dla niego łatwe, ale nie jestem Markiem Victorem Hansenem. Teraz może potencjalnie jesteś lub nie jesteś, ale chodzi mi o to, że jest to umiejętność bardzo łatwa do nauczenia, ludzie się z nią nie rodzą. Rozwijają ją poprzez ciągłe ćwiczenie i doskonalenie.

lt;bgt; 3. Dzielenie się „studiami przypadków”, aby zilustrować, co jest możliwe lt;/bgt;
Studia przypadków to niezawodny sposób, aby dać potencjalnemu klientowi wyobrażenie o tym, co jest możliwe dla jego firmy, jeśli zaangażuje Cię w pomoc. Są one szczególnie przydatne dla potencjalnych klientów, którzy muszą to zobaczyć, aby w to uwierzyć. Studia przypadków ilustrują konkretne rozwiązania – mają tendencję do wpajania potencjalnemu klientowi głębszego poziomu pewności, że możesz to za niego zrobić. Zasadniczo masz historię sukcesów, z której możesz czerpać.

Teraz, gdy używasz dowolnej lub wszystkich 3 omówionych technik, pamiętaj, że tak samo jak opowiadanie dowcipu, czas i dostawa są kluczowe dla ich sukcesu. Na przykład umieszczenie referencji w liście sprzedaży we właściwym miejscu, w którym chcesz ustalić wiarygodność, jest kluczem do skłonienia potencjalnego klienta do dalszego czytania.

Techniki te mogą również odgrywać kluczową rolę w humanizowaniu Twojej firmy i jej oferty – umieszczaniu prawdziwych ludzi za Twoimi wiadomościami. Na przykład, zamiast uderzać potencjalnego klienta każdą możliwą usługą, którą oferujesz, oraz funkcjami i zaletami każdej z nich, spróbuj użyć krótkiej historii, aby uprościć skomplikowane rozwiązanie, które wdrożyłeś dla podobnego klienta. Lub co powiesz na wykorzystanie odpowiedniego studium przypadku w prezentacji sprzedażowej, ilustrującej, w jaki sposób Twoja usługa pomogła klientowi o potrzebach podobnych do potencjalnego klienta, któremu prezentujesz

Spróbuj włączyć te techniki do swojego codziennego marketingu i zdaj sobie sprawę z pozytywnych efektów resztkowych, jakie mogą przynieść.

lt;bgt; © 2006 Online Marketing Muscle – Wszelkie prawa zastrzeżone. lt;/bgt;

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *