Spraw, aby Twoja poczta była domowa, a nie skreślona

Tytuł:
Spraw, aby Twoja poczta była domem, a nie strajkiem!

Liczba słów:
370

Podsumowanie:
Marketing we właściwy sposób może uczynić Cię mistrzem rok po roku

Słowa kluczowe:
direct mail postcards, direct mail, marketing, direct mail marketing, pocztówki, marketing biznesowy, joy gendusa

Treść artykułu:
Możesz użyć świetnego projektu i kopii, aby uzyskać lepszą odpowiedź.

Wysyłając mailing do swoich klientów lub potencjalnych klientów, liczysz na to, że zarobisz znacznie więcej pieniędzy w nowej firmie niż wydasz na mailing, prawda? Jest oczywiste, że gdybyś nie miał czerpać korzyści z wysyłania wiadomości, nie wysyłałbyś ich.

Nieco mniej oczywiste jest to, że wysłanie bardzo atrakcyjnej przesyłki pocztowej z doskonałą kopią kosztuje prawie tyle samo pieniędzy, co z większym prawdopodobieństwem przyniesie wysoki współczynnik odpowiedzi, niż wysłanie nudnego, źle zaprojektowany kawałek gwarantował tylko szybkie wylądowanie w koszu. Czemu?

Większa część wydatków przypada na listy mailingowe i pocztę. Koszty druku są mniej więcej takie same dla idealnej karty, jak dla przeciętnej. W porządku. Tak więc dobry projekt i doskonała kopia będą kosztować trochę więcej. Ale tylko trochę. Wysyłasz pocztę pocztową, aby otrzymać odpowiedź (najlepiej wiele odpowiedzi).

Przód karty, grafika i nagłówek, mają na celu przyciągnięcie uwagi czytelnika, tak aby czytał, co masz do powiedzenia. Krótko mówiąc, aby przyciągnąć jego uwagę.

Kopia znajdująca się z przodu iz tyłu karty ma na celu skłonienie czytelnika do odpowiedzi, dzwoniąc do Ciebie, wysyłając e-mail, odwiedzając Cię lub odwiedzając Twoją witrynę internetową. Odpowiedź.

Jeśli Twoja karta to spełni, spełni swoje zadanie.

Jak to robisz?

Dobry projekt. Dobra kopia. Zakładając, że wysłałeś karty do osób, które mogą być zainteresowane tym, co masz do sprzedania. (Nie ma sensu wysyłać pocztówek sprzedających płaszcze przeciwdeszczowe ludziom na Saharze. To niewłaściwa „publiczność”).

W dłuższej perspektywie bardziej opłacalne jest zatrudnienie specjalisty, który zajmie się projektowaniem i kopiowaniem w ramach promocji, zamiast spędzać cały czas samemu na nauce oprogramowania. Trochę czasu spędzonego na ulepszaniu projektu i kopiowania pocztówek zaowocuje znacznie wyższym zwrotem z inwestycji (ROI) dla wysyłania pocztówek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *