Sposoby doskonalenia marketingu kart pocztowych

Tytuł:
Sposoby doskonalenia marketingu pocztówkowego

Liczba słów:
369

Podsumowanie:
Marketing pocztówkowy za pośrednictwem niezwyciężonych usług drukowania pocztówek jest istotną częścią wartościowego nowoczesnego- dzień biznesowy.

Słowa kluczowe:
Drukarnia pocztówek, Pocztówki, Druk pocztówek w pełnym kolorze, Druk pocztówek, Druk pocztówek komercyjnych, Pocztówki kolorowe, Pocztówki kolorowe

Treść artykułu:
Oprócz tego, że generuje ruch na stronie internetowej firmy, prowadzi również do wysokiej sprzedaży.

Jeśli marketing oparty na pocztówkach jest tak istotny, to musimy opanować jego ukrytą sztukę – ale jak?

Istnieje wiele sposobów na opanowanie rzemiosła marketingu pocztówkowego i oto one…

1. Skupiać. Stwórz rynek docelowy i skup się na nim. Upewnij się, że te pocztówki dotrą do nich szybko i skutecznie.

2. Miej przyjazny ton. Przekaz musi być zachęcający, pozytywny i może pobudzać emocjonalną reakcję i perswazję. W ten sposób czytelnicy są zmotywowani do wykonania wezwania do działania, którego pragniesz. Jeśli używasz przyjaznego tonu, uzyskasz pewne połączenie – więź, która zbliża Cię do rynku docelowego. Rozwijają zaufanie, które może wiele zdziałać.

3. Puffing nie jest dobry. Nie używaj prezentacji reklamowej na pocztówkach. Na pewno zdenerwuje to twoich czytelników. Dlatego do generowania zapytań handlowych należy używać tylko kart pocztowych. Określ korzyści, jakie uzyskują klienci, a następnie dodaj inne przydatne informacje, takie jak numery telefonów lub adres firmy, ale unikaj zaciągania się.

4. Przestań owijać w bawełnę. Przejdź od razu do rzeczy – to znaczy! Pocztówki mają ograniczoną przestrzeń, dlatego muszą przekazywać cały przekaz w kilku zachwycających słowach, które mogą natychmiast przyciągnąć uwagę czytelników. Mów krótko, ale konkretnie.

5. Wyczucie czasu. Pewien autor powiedział kiedyś, że jeśli chcesz osiągnąć sukces, musisz opanować odpowiednie wyczucie czasu. Na wszystko jest czas i nie należy go poświęcać ani marnować. Jeśli chodzi o dostarczanie pocztówek, upewnij się, że dotrą one we wtorek lub środę, aby nie konkurować z innymi przesyłkami.

6. Jedź pierwszą klasą. Przesyłka pierwszej klasy kosztuje 23 centy w USA tylko wtedy, gdy ma co najmniej 3 na 5 cali, ale nie przekracza 4 ¼ na 6 cali.

7. Ogranicz projektowanie i drukowanie. Inwestuj w te rzeczy, jeśli są one związane z Twoimi usługami. Jeśli jednak jest wręcz przeciwnie, nie przejmuj się, że są robione drogo – to nie jest tak satysfakcjonujące z Twojej strony.

Następnym razem, gdy będziesz potrzebować ruchu w witrynie lub zwiększyć procent sprzedaży, rozważ skorzystanie z wydajnych usług drukowania pocztówek. Ogromnie obniżą twoją sprzedaż jak rakieta w bardzo niskiej cenie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *