Spojrzenie na reklamy makijażu

Tytuł:
Spojrzenie na reklamy makijażu

Liczba słów:
764

Podsumowanie:
Wykorzystując różne celebrytki, producenci reklam po raz kolejny stworzyli ogromny rynek, na którym go nie było. Nie oznacza to, że produkty do makijażu nie istniały. Oni zrobili. Byli branżą wartą wiele miliardów dolarów, na długo zanim ktokolwiek pomyślał o reklamach.

Słowa kluczowe:
Infomercials, Infomercials History, Infomercials and Direct Response, Exercise Infomercials

Treść artykułu:
Korzystanie z różnych kobiecych celebrytów, producentów reklam po raz kolejny stworzyli ogromny rynek, na którym go nie było. Nie oznacza to, że produkty do makijażu nie istniały. Oni zrobili. Byli branżą wartą wiele miliardów dolarów, na długo zanim ktokolwiek pomyślał o reklamach.

Począwszy od początku XX wieku, wraz z pojawieniem się filmów i ich późniejszym efektem ubocznym – piękne gwiazdy! – firmy kosmetyczne projektują produkty, dzięki którym przeciętnie wyglądające kobiety wyglądają lepiej. A przynajmniej pomyśl, że wyglądają lepiej. Makijaż był podstawą ekskluzywnych domów towarowych i drogich butików od samego początku działalności detalicznej. Produkty do makijażu już na początku miały swoje własne działy. Zatrudniono sprzedawczynie, które miały młodzieńczy, lśniący wygląd. Chwytali kobiety za rękę, prowadzili je do lady sklepowej, nakładali trochę tego, trochę tego i zaciągnęli się czymś innym za darmo, a następnie dokonywali sprzedaży. Wczesne produkty były sprzedawane w zwykły sposób – ze względu na ich wartość w poprawianiu wyglądu i ceny.

Pierwszymi celebrytami z okresu przedinflanckiego nie były gwiazdy, które kobiety próbowały naśladować, ale szefowie hollywoodzkich działów makijażu, dzięki którym gwiazdy wyglądały tak olśniewająco. I tak narodziły się takie marki jak Max Factor, mistrz makijażu niezliczonych celebrytek (a przy okazji także mężczyzn) i najbardziej udana linia produktów do makijażu. Później same gwiazdy, wyczuwając ogromny zwrot gotówki za użycie twarzy, zaczęły sięgać po różne linie produktów do makijażu dostępnych w sklepach. Kiedy ich wygląd wyblakł, a ich kariera przestała się nucić, zniknęły również produkty do makijażu.

A potem pojawiły się infomercials. Nagle pojawił się sposób, aby zainteresować kobiety kupowaniem produktów do makijażu przez telewizory i czy to kiedykolwiek się udało! Wyczuwając od samego początku, że produkty muszą być kierowane przez celebrytów, producenci wymyślili sposób, aby sprzedawać swoje produkty kobietom na całym świecie za pośrednictwem telewizora. Wyblakłe i blaknące gwiazdy z branży muzycznej, filmowej i telewizyjnej wskoczyły na modę, aby sprzedawać produkty do makijażu i inne kosmetyki amerykańskim kobietom ciężarówką. Oto haczyk, którego użyli: reklama makijażu i produkty nie były całkowicie kierowane przez celebrytów. Celebrytka była tam tylko po to, aby promować produkty, które rzekomo były używane na jej przez lata, aby wyglądała młodziej i piękniej. Ale sam produkt został stworzony przez, nosił imię i był demonstrowany przez wizażystę, który przez lata pracował nad makijażem niezliczonej liczbie pięknych celebrytów. Wizażystka sama nie była pięknością, ale „zwykłą” kobietą, która tylko pracowała z celebrytami. W związku z tym gospodyni domowa oglądająca film w Des Moines, Chicago czy innym miejscu nie miała poczuć się brzydka ani mniej niż efektowna.

W rzeczywistości celebrytka była zwykle nieco poniżana w reklamach o makijażu, ponieważ często pojawiały się w serialu bez makijażu. Będziesz surfować po kanałach i ujęcie z bliska gwiazdy, o której wiesz, że pojawi się na ekranie i przestaniesz, zauważysz, że nie wygląda tak dobrze. Zastanawiałbyś się, co się stało, i zacząłbyś oglądać reklamę. I można było usłyszeć, jak bez końca mówi o swoim wyglądzie, wyglądzie, jej urodzie, która była przede wszystkim udaną pracą artystki i jej linii niesamowitych produktów, gdy artystka nakładała makijaż na jej twarz i przekształcała ją na twoich oczach. .

Co więcej, TY !, Miss American Average Woman, możesz mieć te same produkty, których celebryci używali od lat, aby urzeczywistniać magię filmu, tajne rzeczy znane tylko znawcom Hollywood, dostarczane prosto do twoich drzwi w kilka dni za niską, niską cenę… cóż, masz pomysł. Co za koncepcja! Nie pozwól, aby piękna celebrytka o twarzy anioła sprzedawała produkt. Niech przeciętny wizażysta sprzedaje produkt, podczas gdy piękna celebrytka zmienia się z przeciętnego wyglądu w wspaniały na twoich oczach! I oczywiście celebrytka była równorzędnym, a nawet większościowym partnerem w zyskach z linii, zbierając po drodze miliony na całodniową pracę, siedząc w wygodnym fotelu, w klimatyzowanym blasku, po nałożeniu makijażu na twarz. Jak powiedział mężczyzna – Tylko w Ameryce!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *