Spektakularna struktura skryptu wywołująca zimno

Tytuł:
Cold Calling: Spektakularna struktura skryptu

Liczba słów:
728

Podsumowanie:
Zrealizuj swój skrypt cold callingu i zacznij go widzieć sukces!

Słowa kluczowe:
cold calling, cold calling, strach przed coldcallingiem, techniki zimnego dzwonienia

Treść artykułu:
Copyright 2006 Top Dog Consulting

Jest tak wiele słabych skryptów połączeń na zimno, że jeśli wypróbujesz je wszystkie, przyprawią Cię o zawrót głowy.

Niektóre skrypty mówią, że musisz się przedstawić i nawiązać więź, zanim przejdziesz do rzeczy, tak jakbyś w ciągu kilku sekund przez telefon nawiązał trwały związek.

Inne skrypty kierują Cię, aby opowiedzieć potencjalnemu klientowi wszystko o firmie, tak jakby historia Twojej firmy uzasadniała fakt, że rozmowa telefoniczna, która przerwała dzień potencjalnego klienta.

Niektóre skrypty zaczynają się nawet od nieprzekonujących słów „To nie jest rozmowa sprzedażowa…” Tak, racja. Kogo myślą, że żartują!

Z tego samego powodu oboje wiemy, że siła każdej prezentacji sprzedażowej tkwi w słowach.

Twarzą w twarz masz różnego rodzaju wizualne wskazówki, które pozwalają ci wiedzieć, czy ty i twój potencjalny klient spacerujecie razem ścieżką pierwiosnka.

W mgnieniu oka wychwytujesz sygnały, takie jak skrzyżowane ramiona potencjalnego klienta, zerwany kontakt wzrokowy i inny język ciała, który pozwala ci wiedzieć, kiedy twoje słowa sprowadziły was oboje z opłacalnej ścieżki. Dzięki tym wskazówkom szybko zorientujesz się, jak wrócić na właściwe tory i możesz z łatwością odpowiednio dostosować prezentację sprzedaży.

W telefonie wskazówki pochodzą jednak z dźwięków w tle, tonu głosu, tempa i samych słów.

Aby pozostać na kursie, kluczem jest samokontrola.

Powiedz za dużo, a usłyszysz: „Jeśli będzie zainteresowany, zadzwoni” i zastanawiasz się: „Co się stało?” Mów za mało, a strażnik zada pytania, abyś mógł rozmawiać, dowiedzieć się, co według niej powinna wiedzieć, a następnie oderwać Cię od telefonu.

Ponieważ specjaliści ds. Sprzedaży mają talent do gadania i rozwijania się w kontaktach społecznych, najwygodniej jest nam rozmawiać z ludźmi twarzą w twarz. Wolimy przebywać z ludźmi i zwykle boimy się zimnych rozmów telefonicznych. Kiedy szukamy informacji, łatwo nam mówić zbyt szybko; zbyt wypluwa zbyt wiele słów, aby potencjalny klient mógł pojąć przez telefon i całkowicie zrezygnować z samokontroli. Doświadczamy porażek, a nie jest to nasza ulubiona lekcja, i szybko budujemy niechęć do zimnych telefonów.

Odnoszący sukcesy specjaliści ds. Sprzedaży zwracają niechęć do atrakcyjności, używając skryptów, które w istocie są wyrafinowaną prezentacją sprzedażową. Skrypty, które są okrojone do podstawowych słów, niezbyt wiele i niezbyt mało słów, które „sprzedają” w ciągu 90 sekund podczas rozmowy telefonicznej z dyrektorem lub asystentem wykonawczym.

Tak! Skrypt może być tak dobry i przynosić rezultaty 6-8 spotkań na każde 10 połączeń.

Jak wymyślasz taki dobry scenariusz? Najpierw musisz stworzyć skrypt, który będzie zawierał każdy z elementów skutecznej bezpośredniej prezentacji sprzedażowej. Następnie musisz usprawnić skrypt, aby pomyślnie przejść na telefon.

Spektakularna struktura skryptu wywołującego na zimno to:

1. Użyj nazwiska potencjalnego klienta w formie pytania jako linii otwierającej. 2. Przedstaw się. 3. Określ cel rozmowy. 4. Zbuduj zestawienie korzyści, które dokładnie powie potencjalnemu klientowi, jakie korzyści przyniesie mu spotkanie z tobą – w kategoriach wyników finansowych. 5. Zachowaj samokontrolę, wiedząc, czego oczekujesz od rozmowy i zadając pytania, które musisz zadać, aby się tam dostać.

Oto przykład takiego skryptu:

„Mary?” „To jest Leslie”. „Dzwonię z ColdCallingExecutives.com, aby sprawdzić, czy mogę podwoić przychody Johna w 90 dni lub krócej”. „Kiedy najlepiej się dla niego spotkać, w tym tygodniu czy w przyszłym?” “Doceniam Cię. Dziękuję Ci.”

Nawet najlepsi rozmówcy są zdumieni tym, ile wysiłku wymaga odprężenie się podczas zimnych telefonów do kadry kierowniczej, jak niewiele słów należy wypowiedzieć podczas zorganizowanej rozmowy sprzedażowej oraz moc starannie przygotowanej rozmowy sprzedażowej .

Słyszałeś zdanie „KISS… Keep It Simple, Stupid!” Możesz to nieco zmodyfikować, aby pomóc Ci w stworzeniu własnego, spektakularnego scenariusza skutecznego poszukiwania zimnych połączeń. KISS… Zachowaj prostotę i strukturę. Następnie ciesz się swoim sukcesem, ponieważ nowa, po prostu spektakularna strategia zimnego sprawdzania się opłaca!

Prześlij ten artykuł znajomym – podziękują Ci za to!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *