SMS Marketing

Tytuł:
Marketing SMS

Liczba słów:
389

Podsumowanie:
Odkąd wiadomości tekstowe stały się dostępne w 1996 r., Mają platformę komunikacji masowej i zjawisko kulturowe XXI wieku.

Korzystanie z SMS-ów będzie rosło, ponieważ firmy zmieniają usługę w krytyczną funkcję biznesową. Zdolność wiadomości tekstowych do natychmiastowego dotarcia do klienta w dowolnym miejscu oraz niski koszt zapewniają możliwość dotarcia do klientów (zewnętrznych i wewnętrznych) z osobistą wiadomością dostarczaną „do kieszeni w czasie rzeczywistym”.

Używane p …

Słowa kluczowe:
sms, marketing smsowy, tekstowy, tekstowy, mobile, mobile marketing, mobile, cell mobile

Treść artykułu:
Odkąd wiadomości tekstowe stały się dostępne w 1996 roku, mają platformę komunikacji masowej i są fenomenem kulturowym XXI wieku.

Korzystanie z SMS-ów będzie rosło, ponieważ firmy zmieniają usługę w krytyczną funkcję biznesową. Zdolność wiadomości tekstowych do natychmiastowego dotarcia do klienta w dowolnym miejscu oraz niski koszt zapewniają możliwość dotarcia do klientów (zewnętrznych i wewnętrznych) z osobiście ukierunkowaną wiadomością dostarczaną „do kieszeni w czasie rzeczywistym”.

Właściwie zastosowany marketing SMS-owy jest naprawdę skutecznym narzędziem do zarządzania relacjami z klientami, ponieważ zapewnia klientom informacje, wiedzę i wzmocnienie pozycji oraz zrozumienie, że „mój dostawca naprawdę się o mnie troszczy”. Na przykład: ubezpieczyciel lub pośrednik przesyłający szczegółowe informacje o lokalnych numerach alarmowych, takich jak szpitale i konsulaty.

Nie chodzi tylko o dzwonki i logo. Istnieje wiele różnych zastosowań wiadomości SMS, w tym powiadamianie, porady w nagłych wypadkach, planowanie, wiadomości i informacje oraz współpraca personelu.

SMS może generować bardzo wysoki poziom odpowiedzi, ale kampania musi wykorzystywać mocne strony medium i minimalizować jego słabe strony. Kluczowym elementem udanej kampanii jest wartość i rozrywka. Aby skutecznie reklamować komuś, musisz zapewnić mu wartość i / lub rozrywkę w każdej wiadomości SMS.

Ważne jest również, aby Twoja kampania była skierowana do odbiorców, którzy wyraźnie wyrazili zgodę na otrzymywanie od Ciebie wiadomości. Musisz także zapewnić im prostą i bezpłatną metodę rezygnacji z dalszego przesyłania wiadomości.

Skuteczny marketing SMS polega na:

– mówieniu właściwej rzeczy.

– Do właściwej osoby.

– We właściwym czasie.

Największą siłą SMS-ów jest ich natychmiastowość. Oto przykłady:

Głosowanie

Głosowanie to ekscytujący sposób na zaangażowanie odbiorców i umożliwienie im zabrania głosu. Big Brother 3 wygenerował 3 miliony głosów.

Natychmiastowa wygrana

Natychmiastowe wygrane, dzięki którym klienci mogą od razu sprawdzić, czy wygrali nagrodę, naprawdę działają.

Kupony czasowe

Kupony czasowe przyciągają klientów do Twojego sklepu, baru, klubu, teatru, kina, stacji benzynowej itp., A jeśli chcesz interakcji z użytkownikiem, użyj kampanii wirusowej, na którą można wysłać kupony przyjaciele i rodzina zwiększają reakcję. SMS informuje o utracie ważności kuponu.

Obsługa klienta

Codzienne pomysły na przepisy, specjalne powiadomienia promocyjne, porady dietetyczne, pomysły na przepisy na koktajle, recenzje muzyki, daty wydania, listy 10 najpopularniejszych, alerty o promocjach w sklepie.

Ogranicza Cię tylko wyobraźnia!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *