Śledzenie nie wychodź z domu bez niego

Tytuł:
Śledzenie: Nie wychodź z domu bez niego

Liczba słów:
466

Podsumowanie:
A jeśli Jonas Salk nie przetestował szczepionki przeciwko polio? A co by było, gdyby Einstein nigdy nie przetestował swojej teorii względności? Czy myślisz, że odnieśliby sukces? W świecie nauki zdecydowanie NIE, a w świecie marketingu testowanie jest równie ważne, jeśli chcesz osiągnąć sukces.

Istnieje dowolna liczba programów śledzących, od Hits Connect do śledzenia tej reklamy do nowego Link Brandera. Można kupić nawet skrypty śledzące po stronie serwera. Niezależnie od tego …

Słowa kluczowe:
śledzenie, ruch, wymiana, marketing

Treść artykułu:
Co by było, gdyby Jonas Salk nie przetestował szczepionka przeciwko polio? A co by było, gdyby Einstein nigdy nie przetestował swojej teorii względności? Czy myślisz, że odnieśliby sukces? W świecie nauki zdecydowanie NIE, a w świecie marketingu testowanie jest równie ważne, jeśli chcesz osiągnąć sukces.

Istnieje dowolna liczba programów śledzących, od Hits Connect do śledzenia tej reklamy do nowego Link Brander. Można kupić nawet skrypty śledzące po stronie serwera. Niezależnie od tego, z czego korzystasz, śledząc każdą publikowaną reklamę, czy to na giełdzie ruchu, czy na bezpiecznej liście, musisz wiedzieć, jak skuteczny jest Twój marketing. Czemu? Ponieważ jeśli nie śledzisz swoich reklam, możesz spędzić mnóstwo czasu i pieniędzy na ściganiu psa, którego nigdy nie złapiesz.

Śledzenie działa po prostu. Adres URL reklamy umieszczasz w module śledzącym, który opracowuje nowy adres URL do użycia w jego miejsce. Za każdym razem, gdy używasz adresu URL modułu śledzącego, to „trafienie” jest rejestrowane przez system śledzenia.

Załóżmy, że kupujesz 1000 wyświetleń na giełdzie ruchu XYZ. Skąd będziesz wiedzieć, czy zostały dostarczone, chyba że używasz systemu śledzenia? Nie, i chociaż jest to raczej wyjątek niż norma, możesz nie dostać trafień, za które zapłaciłeś.

To, co naprawdę powinno Cię interesować, to faktyczne kliknięcia. Dzięki temu dowiesz się, ile razy ktoś faktycznie zobaczył Twoją stronę i kliknął link, aby przenieść go do promowanej witryny. W takim przypadku użyjesz linku trackera jako adresu URL w przycisku „wezwanie do działania” (kliknij tutaj, dołącz teraz itp.) Na swojej stronie powitalnej. Lub użyj go jako linku w mailingu z bezpieczną listą, jako linku FFA lub w jakiejkolwiek innej formie systemu generowania ruchu. Korzystając z linku śledzącego, będziesz wiedzieć, za każdym razem, gdy ktoś kliknie, ponieważ poinformuje Cię o tym system śledzenia.

Jako kolejny przykład załóżmy, że reklamowaliśmy witrynę ABC na giełdzie ruchu XYZ i użyliśmy linku śledzącego w wezwaniu do działania. Zrobiliśmy to samo przy wymianie ruchu 123. W XYZ otrzymaliśmy 1000 odwiedzin i tylko 15 osób kliknęło na naszą stronę. Przy 123 mamy 1000 odsłon, ale 100 osób kliknęło na naszą stronę. W której wymianie ruchu chcesz intensywniej promować tę konkretną stronę? Nie ma sprawy, prawda? Oczywiście na 123.

Jedynym sposobem, aby sprawdzić, czy reklama działa, jest śledzenie wyników. Sprawdź kilka usług śledzenia, aby zobaczyć, która pasuje do Twojego budżetu i ma funkcje, które lubisz. Następnie kup skrypt lub zarejestruj się w celu uzyskania subskrypcji. System śledzenia to jedno z narzędzi marketingowych, bez którego nie możesz sobie pozwolić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *