Skuteczne techniki promocji krzyżowej

Tytuł:
Skuteczne techniki promocji krzyżowej

Liczba słów:
562

Podsumowanie:
Promocja krzyżowa nie jest nowym pomysłem. Jest używany przez firmy od bardzo dawna. Na przykład firma zajmująca się nieruchomościami może promować określonego prawnika do sfinalizowania sprzedaży. Z kolei prawnik będzie promować tę agencję w swojej firmie. System jest nieco podobny do prymitywnego systemu barterowego, w którym ludzie handlowali przedmiotami, zamiast używać pieniędzy. Ale jak coś prymitywnego może pasować do internetowego świata marketingu internetowego? Bardzo łatwo!

Promocja krzyżowa to po prostu tra …

Słowa kluczowe:
promocja krzyżowa, wspólne przedsięwzięcie, promocja

Artykuł Treść:
Promocja krzyżowa nie jest nowym pomysłem. Jest używany przez firmy od bardzo dawna. Na przykład firma zajmująca się nieruchomościami może promować określonego prawnika do sfinalizowania sprzedaży. Z kolei prawnik będzie promować tę agencję w swojej firmie. System jest nieco podobny do prymitywnego systemu barterowego, w którym ludzie handlowali przedmiotami, zamiast używać pieniędzy. Ale jak coś prymitywnego może pasować do internetowego świata marketingu internetowego? Bardzo łatwo!

Promocja krzyżowa to po prostu handel przestrzenią reklamową. Zamiast płacić za miejsce reklamowe w witrynie, po prostu umieszczasz na swojej stronie reklamę innej firmy, a reklamę na jej. Istnieje wiele sposobów wykorzystania promocji krzyżowych w biznesie internetowym, które mogą być równoznaczne z efektywną i opłacalną reklamą.

Jednym ze sposobów jest wymiana linków. Jest to bardzo skuteczne, gdy rozważasz promocję krzyżową z
firmą podobną do Twojej. Należy jednak unikać linków do strony, która bezpośrednio konkuruje z Twoją. Jedną z największych zalet korzystania z wymiany linków jest to, że niektóre wyszukiwarki uwzględniają odwiedziny z witryn, do których prowadzą linki do Twojej strony, podczas określania rankingu. Dlatego linkowanie do bardziej popularnej witryny może nie tylko zwiększyć reklamy i ruch, ale także pozycję w wyszukiwarce.

Gdy klienci lub potencjalni klienci subskrybują Twój e-zine, możesz wykorzystać to jako okazję do wykorzystania promocji krzyżowych. Na tej samej stronie, na której klient subskrybuje Twój e-zine, udostępnij możliwość zasubskrybowania e-zina innej firmy. Możesz nawet wymieniać przestrzeń reklamową w e-zinach i udzielać rekomendacji tym, z którymi się promujesz. Możesz nawet chcieć zamienić przestrzeń między kolumnami w e-zinach.

Pisanie bezpłatnych artykułów, które informują klientów lub potencjalnych klientów o przydatnych
i dokładnych informacjach, może stworzyć reputację dla Ciebie i Twojej firmy. Czytelnicy szybko poznają Cię jako eksperta w tej dziedzinie. W tych artykułach autor używa byline, aby pomóc promować swoją witrynę. Bylines to kolejny sposób na wykorzystanie promocji krzyżowych. Możesz wykorzystać część miejsca w swoim tytule, aby polecić produkt innej osoby.

Jeśli rozważałeś napisanie ebooka, joint venture może oznaczać większe zyski dla Ciebie i osoby, z którą współpracujesz. Wzajemna promocja za pośrednictwem e-booków to doskonały sposób na szerszy temat i promowanie zarówno firmy, jak i firmy partnera. Ebook powinien zawierać informacje, które przyniosą korzyści obu firmom, ale pozostaną pomocne dla czytelnika. Dobrym przykładem wykorzystania promocji krzyżowych za pośrednictwem e-booków jest witryna sprzedająca używane gry wideo we współpracy z witryną sprzedającą urządzenia do gier: dwa tematy, które zainteresują tego samego czytelnika i najprawdopodobniej zaprowadzą czytelnika do obu witryn.

Należy pamiętać, że zalecenia, które podajecie, są bezpośrednim odzwierciedleniem Państwa, dlatego ostrożnie wybierajcie
swoje firmy zajmujące się promocją krzyżową. Należy również pamiętać, że dla kupującego byłoby miło móc łączyć się z jednej witryny do drugiej, aby „rozejrzeć się”. Nigdy też nie umieszczaj linków ani nie polecaj witryny, która bezpośrednio z Tobą konkuruje, ponieważ zazwyczaj nie jest to dla Ciebie korzystne. Zamiast tego polecaj te, które są podobne, takie jak ubezpieczenie zdrowotne i na życie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *