Skromna pocztówka powraca

Tytuł:
Pokorna pocztówka powraca

Liczba słów:
377

Podsumowanie:
Jeśli byłeś uczestnikiem Jeopardy, a odpowiedź brzmiała: „Pocztówki, ‘jakie byłoby pytanie?

A co powiesz na:

„Jaka jest jedna z najbardziej niewiarygodnie skutecznych, ale niedostatecznie wykorzystywanych metod przyciągania kwalifikujących się kupujących do Twojej firmy lub witryny?”

Wiele firm uważa, że pocztówki są trochę staroświeckie jak na tę erę marketingu internetowego, ale nic nie może być dalsze od prawdy.

Marketingowcy online odkrywają, że używanie list e-mailowych jako skutecznej formy marketingu …

Słowa kluczowe:
pocztówki, pocztówki, marketing z pocztówkami, marketing pocztówkowy, reklama pocztówkowa

Treść artykułu:
Gdybyś był uczestnikiem Jeopardy, a odpowiedź brzmiała: „Pocztówki”, jakie byłoby pytanie?

A co powiesz na:

„Jaka jest jedna z najbardziej niewiarygodnie skutecznych, ale niedostatecznie wykorzystywanych metod przyciągania kwalifikujących się kupujących do Twojej firmy lub witryny?”

Wiele firm uważa, że pocztówki są trochę staroświeckie jak na tę erę marketingu internetowego, ale nic nie może być dalsze od prawdy.

Marketingowcy online odkrywają, że używanie list e-mailowych jako skutecznej formy marketingu szybko zanika z powodu niefortunnej lawiny SPAMU (niezamawianych komercyjnych wiadomości e-mail)!

Dostawcy usług internetowych i indywidualni konsumenci próbują teraz odfiltrować rosnący nadmiar SPAMU. Niestety, oprogramowanie opracowane do wspomagania kontroli spamu nie jest zbyt dokładne i bardzo duża ilość legalnej komunikacji między firmą a jej klientami jest nieumyślnie blokowana przez te filtry.

A nawet jeśli e-mail dotrze, często gubi się wśród około 200 innych e-maili w skrzynce odbiorczej odbiorcy i po prostu jest usuwany zbiorczo. W rezultacie poczta elektroniczna nie jest już niezawodną metodą utrzymywania kontaktu i budowania relacji z klientami.

Jednak większość małych firm nie ma dużych budżetów na prowadzenie pełnoprawnych kampanii marketingu bezpośredniego. Z pomocą przychodzi skromna pocztówka! Skromna pocztówka może dobrze służyć zarówno biznesom online, jak i offline, kierując ruch zarówno do sklepów stacjonarnych, jak i komercyjnych witryn internetowych.

Słynny copywriter Gary Halbert mówi, że większość ludzi sortuje pocztę nad koszem na śmieci. Gdy w myślach dzielą pocztę na dwie kategorie, śmieciową i osobistą, niechciana poczta wpada bezpośrednio do kosza nieotwartego. Ale pocztówka jest już otwarta. Jest mały i łatwy do odczytania na pierwszy rzut oka, dzięki czemu prawdopodobieństwo dotarcia wiadomości jest znacznie większe. Jednocześnie koszty produkcji i wysyłki pozostają ekonomiczne.

Reklama pocztówkowa i marketing pocztówkowy znów w modzie. Pocztówki marketingowe mogą być wysyłane do klientów jako spersonalizowane kartki pocztowe na dowolną liczbę okazji, w tym święta, urodziny, wydarzenia specjalne lub oferty specjalne.

Prosta kartka pocztowa pomaga w ekonomiczny sposób utrzymywać kontakt firm z bazą klientów i rozwijać wszystkie ważne relacje między firmą a klientem. Pocztówki promocyjne powinny znaleźć się w torbie sztuczek każdego marketera!

Czy są w twoim?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *