Skoncentruj się na swoich internetowych celach, aby przynieść sprzedaż, a nie problemy.

Tytuł:
Zajmij się swoimi celami internetowymi, aby przynieść sprzedaż, a nie nieszczęścia.

Liczba słów:
848

Podsumowanie:
Jeśli chodzi o taktykę marketingu w wyszukiwarkach, Twoje cele muszą być zdefiniowane i zorientowane długoterminowo, aby przyciągnąć ukierunkowane, wiodące- pozyskiwanie użytkowników sieci o największym potencjale konwersji na klientów. SEO, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek NIE jest jednorazowym strzałem. Wygrana na loterii lub odkrycie ropy pozwoli Ci szybko się wzbogacić. Zatrudnienie firmy zajmującej się marketingiem internetowym do pracy i odejścia nigdy nie wzbogaci cię.

Zbadamy znaczenie długoterminowych celów w ich zastosowaniu …

Słowa kluczowe:
Marketing internetowy, marketing w wyszukiwarkach, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, taktyki marketingu online

Treść artykułu:
Jeśli chodzi o taktyki marketingu w wyszukiwarkach, Twoje cele muszą być zdefiniowane i zorientowane długoterminowo, aby przyciągnąć ukierunkowanych użytkowników o dużej liczbie potencjalnych klientów i największym potencjale konwersji na klienci. SEO, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek NIE jest jednorazowym strzałem. Wygrana na loterii lub odkrycie ropy pozwoli Ci szybko się wzbogacić. Zatrudnienie firmy zajmującej się marketingiem internetowym do pracy i odejścia nigdy nie wzbogaci cię.

Zbadamy znaczenie długoterminowych celów, które mają zastosowanie w wyszukiwarkach i ogólnym marketingu internetowym, i pokażemy, jak postrzegać strategię marketingu internetowego z wiedzą, pewnością i wizją. Zobacz swój cel wyraźnie, a nie przez różowe okulary, tak wielu marketingowych geniuszy i fałszywych guru próbuje przemknąć ci oczy.

DLACZEGO MÓWIĆ O CELACH?

Ponieważ zbyt wiele osób nadal nie rozumie, że zbudowanie dobrze zoptymalizowanej witryny, ustanowienie i utrzymanie pozycji w wyszukiwarkach oraz pomoc w dalszym rozwoju bazy klientów wymaga wysiłku i czasu.

Ponieważ Internet z całą pewnością może pomóc Twojej firmie i prawdopodobnie ogromnie zwiększyć sprzedaż, ale nie z dnia na dzień.

Ponieważ nic nie jest darmowe.
Wejście na pierwszą stronę wyszukiwania nie jest darmowe. Potrzeba pieniędzy, aby ktoś zbadał, czy możliwe jest osiągnięcie wysokich rang z twoim produktem lub jeśli konieczne jest opracowanie metody ukrytej. Jeśli masz doświadczenie, aby zrobić to sam, zbudowanie i przebudowanie stron w celu uzyskania długoterminowych korzyści zajmie Twój własny cenny czas. Potrzeba czasu, zanim zmiany zostaną odebrane przez wyszukiwarki i sklasyfikowane.

OPTYMALIZACJA NIE ZDARZY SIĘ TYLKO RAZ

To kolejna koncepcja, której wielu ludzi nie rozumie, w której niektórzy podejrzani SEO wykorzystują ją i co powoduje wiele wrzodów. Jeśli optymalizujesz stronę pod kątem określonej frazy kluczowej, a Ty, ja lub ktoś inny nie obsługujemy tej strony, dostosowując i poprawiając techniki optymalizacji w miarę zmian konkurencji, zmian w Internecie i dodawania nowych treści, pieniądze pójdą na marne.

Możesz zapłacić tysiące dolarów za pomyślne umieszczenie Cię na pierwszych trzech stronach w głównych wyszukiwarkach, jeśli masz określoną niekonkurencyjną niszę lub unikalne podejście do konkurencyjnej. I możesz uzyskać rekordową sprzedaż w pierwszym miesiącu, gdy osiągniesz te wspaniałe pozycje!

Ale wtedy Twoja konkurencja zaczyna Cię wyprzedzać, Twoje unikalne podejście jest teraz utrudnione przez naśladowców, wyszukiwarki zmieniły cel i algorytmy, właśnie kupiłeś surowce, zatrudniłeś dodatkową pomoc, ponieważ myślałeś, że Twój popyt miał podbił i zainwestował w większe biuro. Trzy miesiące później krzyczysz na swojego internetowego gościa, który słusznie mówi: „Przepraszam, zrobiłem to, za co mi zapłaciłeś!”.

ZBUDUJ SWOJĄ WITRYNĘ JAK SWÓJ BIZNES

Tak jak musisz budować swój biznes, tak też musisz budować swoją stronę internetową. Powinien mieć solidny i mocny fundament, który utrzyma go na szczycie, gdy się tam dostanie. Znacznie lepiej zainwestujesz w firmę zajmującą się projektowaniem lub optymalizacją stron internetowych, która zostanie z Tobą przez kilka miesięcy. Zainwestuj w comiesięczne programy konserwacji, aby nowe strony były stale zmieniane, aby dopasować je do Internetu i konkurencji.

Pamiętaj, każda strona główna Twojej witryny powinna być zoptymalizowana. Każda strona to szansa na miejsce w wyszukiwarce. Miesięczne plany konserwacji mogą wydawać się sporą sumą pieniędzy, ale gdy dodasz potrzebny czas i ilość ciągłych badań i śledzenia, jest to cenna inwestycja. Jeśli poważnie myślisz o swojej obecności w Internecie, nie sprzedawaj się zbyt krótko.

Podobnie jak w przypadku marketingu tradycyjnego, marketing internetowy ma wiele kierunków i celów. Nie próbowałbyś stworzyć nowej ogólnopolskiej firmy, zamieszczając jedno ogłoszenie w lokalnej gazecie, prawda? Uderzyłbyś na wszystkie strony swojego rynku z historiami PR, reklamami, być może telemarketingiem, imprezami i programami motywacyjnymi. Śledziłbyś każdy ruch i reakcję oraz prowadzi i sprzedaż do pięciu miejsc po przecinku.

Ta sama zasada obowiązuje w przypadku marketingu internetowego. Najlepsze jest to, że marketing w Internecie za dolara
prawie nic nie kosztuje.

Jeśli masz płatność za kliknięcie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *