Siła sloganów – rozwiąż mój test sloganu

Tytuł:
Siła sloganów – rozwiąż mój test sloganu!

Liczba słów:
713

Podsumowanie:
Jeśli chodzi o marketing, jednym z najpotężniejszych narzędzi do budowania marki jest slogan lub slogan. Pomyśl o sloganach, które znasz i pamiętasz. Pomagają zapamiętać markę i JEDNĄ rzecz, którą firma chce, abyś zapamiętał.

Słowa kluczowe:
slogany, slogany, reklama, marketing

Treść artykułu:
Skuteczne połączenie logo i sloganu może być jednym z najlepszych sposobów skutecznie oznakuj swoją firmę. Ale nie musisz wierzyć mi na słowo.

Czy któreś z poniższych wyrażeń dzwoni?

Sprawdź, czy potrafisz zidentyfikować firmy, do których należy każdy z poniższych sloganów. Odpowiedzi znajdziesz na końcu artykułu. Ale zanim przeczytasz dalej, aby uzyskać odpowiedzi, poświęć kilka minut na samodzielne przetestowanie mocy sloganów, nazywając markę, do której należy każdy z tych najwyżej ocenianych sloganów.

1) Postaw na swój sposób

2) Czy to jest w tobie?

3) Szybszy wybór górny

4) Po prostu zrób to

5) Jest wszędzie, gdzie chcesz być

6) Poszukiwani kierowcy

7) Kiedy to absolutnie, pozytywnie, musi tam być na noc

8) Palec-dobrze

9) Bo jestem tego warta

10) Pozwól swoim palcom chodzić

Więc czym dokładnie jest slogan?

Jeśli chodzi o marketing, jednym z najpotężniejszych narzędzi, których możesz użyć do budowania swojej marki, jest slogan lub slogan. Te dwa terminy są w zasadzie zamienne. Zwykle używam sloganu. Poniżej znajdują się definicje obu terminów:

Slogan: często powtarzana fraza związana z osobą, organizacją lub produktem komercyjnym.

Slogan: wyrażenie wyrażające cele lub charakter przedsiębiorstwa lub organizacji.

Dwie najważniejsze części każdej z tych definicji to:

1) często powtarzane wyrażenie

2) wyrażające cele lub charakter przedsiębiorstwa

Moc świetnego sloganu

Pomyśl o sloganach, które znasz i pamiętasz. Przekazują coś wyjątkowego, wartościowego i zapadającego w pamięć o marce, którą reprezentują. I zawsze są uwzględniane w każdej komunikacji dotyczącej tej marki. Widzisz logo i jest tam slogan. Często są chwytliwe. Łatwe do zapamiętania. Opisowy. Sprytny. Zabawa. Krótkie i słodkie.

Co najważniejsze, pomagają zapamiętać markę i JEDEN rzecz, o której firma chce, abyś pamiętał o tej marce. I to jest siła wielkiego sloganu.

Slogany sprawiają, że jesteś na topie

Twoim celem jako marketera powinno być osiągnięcie tego, co w świecie marketingu nazywamy „świadomością najwyższej świadomości”. Mówiąc najprościej, oznacza to, że chcesz, aby Twój produkt lub usługa była PIERWSZĄ, o której myślą Twoi potencjalni klienci, gdy rozważają zakup w Twojej kategorii produktów lub usług. Ponieważ szanse są, jeśli pomyślą o tobie pierwszy, kupią od ciebie.

Połączenie mocy logo / sloganów

Uwielbiam logo i slogany, szczególnie dla sprzedawców małych firm, ponieważ łącząc świetne logo ze świetnym sloganem, masz potężne połączenie marketingowe, które może się komunikować dużo w kilku słowach na bardzo małej przestrzeni.

A ponieważ możesz ich używać w każdym komunikacie o swojej firmie, masz możliwość wpajania ich w umysły potencjalnych klientów poprzez wielokrotne ujawnianie, które nie musi kosztować dużo pieniędzy.

Świetne slogany są możliwe przy niewielkim budżecie. To prawda, że myślimy o znanych reklamodawcach, kiedy myślimy o zapadających w pamięć sloganach, ale nie musisz wydawać dużych pieniędzy, aby uzyskać świetny slogan.

Pierwszym krokiem jest stworzenie silnej, strategicznej podstawy marketingowej dla Twojego produktu lub usługi. Musisz także naprawdę zrozumieć, co jest wyjątkowego i wartościowego w Twoim produkcie lub usłudze. Musisz mieć bardzo jasny obraz tego, co chcesz przekazać potencjalnym klientom o swoim produkcie lub usłudze. Dzięki tym informacjom i kreatywnej burzy mózgów Ty również możesz mieć niezapomniany slogan.

Kiedy już masz jeden, UŻYWAJ go wszędzie!

Dołącz swój slogan z logo do każdego przekazu lub marketingu, który publikujesz, a Ty także będziesz w stanie stworzyć świadomość wśród potencjalnych klientów i potencjalnych klientów.

Oto odpowiedzi na test sloganu:

1) Burger King

2) Gatorade

3) Ręczniki papierowe Bounty

4) Nike

5) Wiza

6) Volkswagen

7) Federal Express

8) KFC

9) L ‘Oreal

10) Yellow Pages

Jak się masz? Niesamowite, ile z nich znałeś, prawda?

Więcej sloganów reklamowych zajmujących najwyższe pozycje w rankingu można znaleźć na stronie www.adslogans.com. To świetny sposób, aby zobaczyć, jakie jest dobre hasło, aby móc wzorować się na sukcesie. W końcu jednym z najszybszych i najłatwiejszych sposobów na odniesienie sukcesu jest modelowanie tych, którzy już to zrobili.* #

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *