Siła i magia zaawansowanego technicznie zaawansowanego marketingu

Tytuł:
Siła i magia zaawansowanego technologicznie zaawansowanego marketingu dotykowego

Liczba słów:
767

Podsumowanie:
W porządku, prawdopodobnie myślisz … , co to do cholery jest high-tech high-touch marketing?

Mówiąc najprościej, high-tech marketing high-touch to strategia i proces wykorzystujący najnowsze osiągnięcia technologiczne w celu uproszczenia i zautomatyzowania działań marketingowych, zbudowania solidnych, długoterminowych relacji i jako Rezultat pozwala zarabiać więcej, pracować mniej i mieć przy tym absolutny BLAST.

Brzmi ekscytująco, prawda? Cóż, skoro masz się uczyć …

Słowa kluczowe:
internet, marketing, travis greenlee, coaching, budowanie praktyki coachingowej

Treść artykułu:
W porządku, pewnie myślisz … co to do cholery jest marketing high-tech?

Mówiąc najprościej, high-tech marketing high-touch to strategia i proces wykorzystujący najnowsze osiągnięcia technologiczne w celu uproszczenia i zautomatyzowania działań marketingowych, zbudowania solidnych, długoterminowych relacji i jako Rezultat pozwala zarabiać więcej, pracować mniej i mieć przy tym absolutny BLAST.

Brzmi ekscytująco, prawda? Cóż, zaraz się dowiesz.

Teraz, zanim przejdę do strategii związanych z zaawansowanym technologicznie marketingiem high-touch, najpierw wyjaśnijmy wyzwania, przed którymi wszyscy stoimy.

Problem:

Jak wiesz, zawód usługodawcy ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Konkurencja, technologia i konsumpcjonizm odbierają ogromne kąty naszym możliwościom biznesowym.

Nie wspominając o wyzwaniach związanych z niemożnością osiągnięcia pożądanych perspektyw. Filtry spamu, masowe usuwanie, zwiększona liczba zwrotów i co gorsza, ludzie zmieniający adresy e-mail. W rzeczywistości statystyki pokazują, że 30% internautów każdego roku zmienia adresy e-mail. Oznacza to, że jeśli Twoja lista nie rośnie o co najmniej 30%, jeśli nie więcej w skali roku, tak naprawdę cofasz się.

Inną interesującą statystyką jest to, że jesteśmy teraz bombardowani przez ponad 5000 wiadomości dziennie ze wszystkich źródeł medialnych. Internet, radio, telewizja, prasa odbija się na naszej świadomości i zdolności do skupienia się na tym, co naprawdę ważne. Czy można się dziwić, dlaczego wszyscy budzimy się z takim zawrotem głowy? Zaczynam myśleć, że WSZYSCY cierpimy z powodu takiej czy innej formy ADD, lol!

Pracujemy ciężej, jesteśmy bardziej zestresowani i jeszcze nie widzimy oczekiwanych rezultatów. Obawiamy się, że stare rozwiązania dotyczące budowania i utrzymywania naszych firm po prostu nie wydają się już działać.

Czy nam się to podoba, czy nie, nadszedł czas, aby podjąć działania i przeprojektować nasze działania marketingowe i naszą działalność – albo zaryzykować naszą przyszłość.

Mając to na uwadze, mam zaszczyt nauczyć Cię sekretów i strategii tworzenia wysoce zautomatyzowanej, bardzo skutecznej praktyki, dającej Ci całkowitą wolność i kontrolę raz na zawsze.

Jaki jest klucz do Twojego sukcesu? To poziom twojego zaangażowania.

Sprawdź tylko te statystyki …

48% marketerów rezygnuje po pierwszym kontakcie
25% rezygnuje po drugim kontakcie
12% rezygnuje po pierwszym kontakcie trzeci kontakt
5% rezygnuje po czwartym kontakcie

Oznacza to, że 9 na 10 osób nigdy nie było śledzonych więcej 4 razy.

Statystyki pokazują, że do dokonania sprzedaży potrzeba średnio 7 kontaktów.

Więc jakie jest rozwiązanie?

Niezwykle ważne jest częste, spójne i automatyczne łączenie się z rynkiem docelowym. Ważne jest, aby wykorzystać moc technologii do uproszczenia całego procesu.

Strategia numer 1: Zautomatyzuj swój biznes, zbuduj listę kontaktów za milion dolarów.

Jak wszyscy wiemy, kluczem do sukcesu w Internecie jest jakość, szybkość reakcji i rozmiar listy mailingowej.

1) Musi być ściśle ukierunkowany, dostarczać wysokiej jakości treści, które odpowiadają wyzwaniom, przed którymi stoi rynek docelowy, i dostarczać realistycznych rozwiązań, które uprzyjemnią ich życie i biznes.

2) Musi zawierać wyraźny formularz zgody na stronie głównej. Korzystanie z bezpłatnych prezentów lub łapówek prawnych, takich jak e-booki, testy, mini kurs, aby przyciągnąć nowych gości.

Bądź kreatywny. Oferowanie bezpłatnego biuletynu po prostu już nie działa. Internet jest nasycony tymi ofertami, przez co straciły one swoją skuteczność. Pomyśl o tym, kiedy zostałeś nowym subskrybentem z czyjejś listy, co Cię przyciągnęło? Spraw, aby Twoja oferta była seksowna i atrakcyjna.

Teraz, gdy stworzyłeś już system do budowania listy, następnym krokiem jest skierowanie TONY wysoce ukierunkowanego ruchu do Twojej witryny.

Rozłożyłem to dla Ciebie …

3 Proste strategie generowania większego ruchu w Twojej witrynie:

1) Zbuduj sam: pisz i publikuj wysoko artykuły docelowe.

2) Pożycz: Stwórz sojusz strategiczny z

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *