Siedem wskazówek dotyczących samodzielnego marketingu

Tytuł:
Siedem wskazówek dotyczących samodzielnego marketingu

Liczba słów:
521

Podsumowanie:
Podczas boomu na rynku nieruchomości agenci mogli być w stanie sprzedać swoje oferty po prostu wbijać znak w ziemię. Teraz agenci widzą, że ich oferty pozostają na rynku dłużej, więc nawet ci z wieloletnim doświadczeniem muszą zmierzyć się z faktami. Aby pozostać na rynku, musisz stać się profesjonalistą w sprzedawaniu się sprzedawcom obleganym wiadomościami marketingowymi.

„Wiele osób nie zna tego tematu” – mówi Betty Wilson, właścicielka i pośrednik w Wilson Realtors w Orlando na Florydzie.

Słowa kluczowe:
planowanie sprzedaży samodoskonalenie sukces wsparcie w sieci

Treść artykułu:
Oto nasz szybki kurs sztuki sprzedawania siebie, obejmujący siedem wskazówki, które pomogą Ci poradzić sobie z nową rzeczywistością na rynku nieruchomości.

Oceń swoje umiejętności miękkie

W 2004 roku dwa lata doświadczenia jako agent mogły sprawić, że zostałeś zatrudniony. Już nie – nie wtedy, gdy konkurujesz z setkami kandydatów o umiejętnościach podobnych do Twoich. Kandydaci muszą teraz ocenić swoje umiejętności miękkie. „Chodzi o trochę poszukiwania duszy” – mówi Wilson.

Ron Peterson, kierownik oddziału w biurze w St. Louis, sugeruje, aby agenci zadawali sobie pytanie o podstawowe kompetencje, zwłaszcza mentoring i budowanie zespołu. „Wartości niematerialne i prawne będą sprzedawać tę osobę” – zauważa Peterson.

Opracuj prezentację w windzie

Prezentacja w windzie to krótkie oświadczenie o autoreklamie, które ma być wygłaszane na targach pracy, konferencjach lub innych wydarzeniach networkingowych. Jak twierdzi Wilson, prezentacja powinna odzwierciedlać podsumowanie CV, skupiając się na czterech kluczowych punktach zaprojektowanych w celu przyciągnięcia uwagi pracodawców. Boisko powinno brzmieć nieformalnie i bez próby. Aby poćwiczyć, przekaż to na swoją pocztę głosową, radzi Wilson.

Naucz się sieciować

Jak każdy sprzedawca rozumie, znajomość osoby jest niezbędna do znajdowania potencjalnych klientów. W sieci chodzi o możliwość łączenia się między osobami, mówi Wilson. „Chodzi o budowanie sieci relacji, dopóki nie spotkasz kogoś, kto szuka tego, co robisz” – dodaje.

Oznacza to uczestnictwo w konferencjach, zajęciach, dni otwartych dla brokerów, funkcje organizacyjne dla pośredników w obrocie nieruchomościami oraz specjalne wydarzenia networkingowe przeznaczone dla profesjonalistów z branży nieruchomości. Przydatne mogą być nawet organizacje obywatelskie, takie jak grupy artystyczne i inne organizacje non-profit. Zaplanuj obiady lub spotkania po pracy z byłymi współpracownikami i innymi osobami.

„Postaraj się być na zewnątrz i postaraj się być rozpoznawalnym” – mówi Wesley Jost, który po zwolnieniu z pracy zmienił narzędzia pracy w sieci. „Jeśli usiądziesz i czekasz, aż coś się wydarzy, będziesz rozczarowany”.

Poszukaj struktury wsparcia

Aby nauczyć się lub na nowo nauczyć się nawiązywać kontakty i przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne, zwróć się do organizacji oferujących warsztaty lub zajęcia, takich jak NOVA, kompleksowa organizacja zajmująca się rozwojem kariery.

Poznaj swoich odbiorców

Skuteczna sprzedaż oznacza poznanie wszystkiego, co możesz na temat firmy, od momentu napisania listu motywacyjnego do dnia rozmowy kwalifikacyjnej. Aby uzyskać dostęp do informacji wewnętrznych, „musisz zbadać potencjalnego klienta, umieć inteligentnie o nim mówić i zaoferować zestaw umiejętności umożliwiający rozwiązanie ich problemów” – mówi Barry Mills, krajowy dyrektor ds. Rekrutacji w MATRIX Resources, krajowej firmie kadrowej.

Bądź bliżej

Mills sugeruje, że ludzie używają tradycyjnej taktyki sprzedaży w celu zamknięcia sprzedaży. Na koniec rozmowy zapytaj ankietera: „Czy na podstawie tego wywiadu jest coś, co powstrzymałoby cię przed zatrudnieniem mnie na to stanowisko?”. Jak zauważa Mills: „To bardzo kwestia sprzedaży”. Co więcej, wyślij wiadomość uzupełniającą do osób, które spotkałeś w firmie, z podziękowaniem za poświęcony im czas.

Ćwicz cierpliwość

Wreszcie, nie zniechęcaj się, jeśli lądowanie tego klienta trwa tygodnie lub miesiące. „Ćwicz cierpliwość każdego dnia” – mówi Jost. – Nie będziesz miał okazji, jak rok temu. Ujmij to w ten sposób: jeśli przestaniesz szukać, wypadniesz z gry. Jak każdy sprzedawca wie, wytrwałość jest niezbędna do zamknięcia sprzedaży.

Powodzenia,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *