Siedem powodów, dla których marketing sezonowy sprzedaje produkty

Tytuł:
Siedem powodów, dla których marketing sezonowy sprzedaje produkty

Liczba słów:
429

Podsumowanie:
Zbliżają się obchody Święta Dziękczynienia, a później Boże Narodzenie Nowy Rok, Walentynki i tak dalej …

Co jest takiego specjalnego w każdej uroczystości? Wszystkie zwiększają sprzedaż produktów. Istnieje wiele powodów, dla których warto rozważyć marketing sezonowy w celu promowania swoich produktów, w tym siedem wymienionych poniżej:

1. Ludzie zwykle kupują więcej produktów podczas świąt sezonowych niż przez pozostałą część roku.

2. Ludzie są det …

Słowa kluczowe:
marketing, biznes, sprzedaż, kariera, zatrudnienie, kierownictwo

Treść artykułu:
Święto Dziękczynienia zbliża się, a później nadejdą Święta Bożego Narodzenia, Nowy Rok, Walentynki i tak dalej …

Co jest takiego specjalnego w każdej uroczystości? Wszystkie zwiększają sprzedaż produktów. Istnieje wiele powodów, dla których warto rozważyć marketing sezonowy w celu promowania swoich produktów, w tym siedem wymienionych poniżej:

1. Ludzie zwykle kupują więcej produktów podczas świąt sezonowych niż przez pozostałą część roku.

2. Ludzie są zdeterminowani do kupowania produktów, więc łatwiej jest ich przekonać do zakupu oferowanego przez Ciebie produktu (zakładając oczywiście, że robisz to we właściwy sposób).

3. Większość zakupów dotyczy prezentów dla innych, dlatego liczy się jakość, a cena jest mniej istotna.

4. Czas świętowania jest ograniczony i specyficzny. Dlatego ludzie nie mogą zostawić na jutro tego, co muszą kupić na uroczystość. Muszą działać terminowo. Ta pilność jest ogromną zaletą dla marketerów próbujących sprzedawać produkty.

Kolejnym czynnikiem motywującym kupujących jest to, że produkty sezonowe są ograniczone i coś, o czym myślą, może nie być dostępne w sklepach w innym czasie.

5. Ludzie łączą uroczystości sezonowe z dzieciństwem. To sprawia, że są bardziej emocjonalni, a jak już zapewne wiesz, emocje są kluczowym czynnikiem, który sprawia, że ludzie kupują produkt.

6. Nie zawsze jest konieczne oferowanie produktu związanego z uroczystościami, aby zwiększyć sprzedaż. Nawet cenny produkt internetowy, taki jak oprogramowanie lub e-booki, może być cennym prezentem.

7. Marketerzy nie muszą wymyślać nowych lub nigdy wcześniej nie stosowanych metod, aby wzbudzić zainteresowanie produktami sezonowymi. Stare tradycyjne techniki marketingowe są skuteczne i nadal można je stosować. Ludzie chcą kupować z powodu „świętowania”. W rzeczywistości wiele osób może w ogóle nie postrzegać swojego zakupu jako zakupu, ale jako akt uszczęśliwiania kogoś (w tym siebie).

Oczywiście marketing sezonowy może wykorzystywać różne strategie promocji produktów. Zamiast oferować zniżkę na produkt, spróbuj wykonać następujące czynności:

– Zaoferuj część ceny swojego produktu organizacjom charytatywnym i spraw, aby ludzie poczuli, że sami wspierają tę organizację charytatywną.

– Skorzystaj z oferty specjalnej, takiej jak „kup jeden produkt, a drugi za pół ceny” lub „kup jeden produkt, a drugi otrzymaj za darmo jako prezent”.

Tego typu oferty specjalne mogą bardzo łatwo zwiększyć wielkość sprzedaży.

Więc nie wahaj się. Zacznij promować swoje produkty (lub produkty stowarzyszone) już teraz. I nie zapominaj, że po zakończeniu uroczystości za rogiem jest wiele innych. Ludzie zawsze szukają powodów, by kupować prezenty dla innych lub dla siebie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *