Sekrety Davida Copperfielda

Tytuł:
Sekrety Davida Copperfielda

Liczba słów:
999

Podsumowanie:
David Cooperfield – na żywo w MGM Grand Hotel Las Vegas! Możesz być zafascynowany tym, co odkryłem za zasłoną. Miałem szczęście, że pomagałem mu przy jednym odcinku jego programu. Oczywiście przyrzekłem zachować tajemnicę i nie mogę ujawnić magii kryjącej się za tą sztuczką.

Słowa kluczowe:
marketing, coaching mowy, umiejętności prezentacji

Treść artykułu:
David Cooperfield – na żywo w MGM Grand Hotel Las Vegas! Możesz być zafascynowany tym, co odkryłem za zasłoną. Miałem szczęście, że pomagałem mu przy jednym odcinku jego programu. Oczywiście przyrzekłem zachować tajemnicę i nie mogę ujawnić magii kryjącej się za tą sztuczką.

Oglądanie mistrza przy pracy zainspirowało mnie do zrobienia czegoś więcej niż tylko oglądania – do obserwowania i uczenia się. Mogę ci zdradzić sekrety Davida Copperfielda, które możesz zastosować w swojej firmie.

Nie ma magii
Pierwsza zasada. Rzeczywistość. Nie odniesiesz sukcesu – w żadnej dziedzinie dzięki magii. Copperfield nie rości sobie praw do magicznych mocy. Z dumą podkreśla, że to iluzja. Mistrzowska iluzja. Sekret tkwi w mistrzostwie.

Iluzja jest potężniejsza niż rzeczywistość
Możesz się zastanawiać – „jak on robi te niesamowite rzeczy?” I możesz uwierzyć, że posiada specjalne moce. Czemu? Ponieważ widzisz to, co on chce, abyś zobaczył – poprzez umiejętności kierowania, sugestii i ukrywania właściwych rzeczy. Jak możesz wykorzystać te umiejętności, aby stworzyć odpowiednią iluzję dla swoich klientów?
Możesz stworzyć właściwe iluzje, kiedy zrozumiesz i zastosujesz moc komunikacji.

Ludzie wierzą w to, czego chcą
Możesz kontrolować to, co chcesz im widzieć, ale nie możesz kontrolować tego, w co wierzą. Możesz jednak wpłynąć na to, w co wierzą i czują. Jeśli ludzie chcą wierzyć w magię – to zrobią. Jeśli Twoi klienci chcą w Ciebie wierzyć – to zrobią. To od ciebie zależy, czy wpłyniesz na nich, aby chcieli w ciebie uwierzyć.

Publiczność ma zawsze rację
Twoi klienci mają zawsze rację. Nigdy się z nimi nie kłóć. Wykaż, że rozumiesz ich stanowisko i szanuj ich uczucia. Następnie poprowadź ich w kierunku, w którym chcesz je poprowadzić. Czasami publiczność nie reagowała w sposób, jakiego oczekiwał, lub wolontariusz wolno wykonywał instrukcje. Copperfield nigdy się nie nadąsał. Zamiast tego przyznał się do nieporozumienia i dostosował się.

Przygotowanie jest wszystkim
Wyobraź sobie ogromną ilość prób, które składają się na produkcję Davida Copperfielda. Skrypty, ruch, pozycjonowanie, oświetlenie, koordynacja zespołu, słowa kluczowe, wyczucie czasu, coaching. A teraz wyobraź sobie rezultaty, jeśli Copperfield przestanie ćwiczyć. Czy Ty i Twoi ludzie przestaliście ćwiczyć swoje komunikaty marketingowe i sprzedażowe? Wyobraź sobie lepsze wyniki po próbie.

Pepare na nieoczekiwane
Nawet przy dobrym przygotowaniu rzeczy się zdarzają. Po pierwsze – uśmiech. Następnie kontynuuj przesuwanie iluzji w wybranym kierunku. Nie okazuj stresu ani żadnych negatywnych emocji (złość, oburzenie, wstręt). Twoi klienci zareagują na wszelkie negatywne emocje, jakie w Tobie dostrzegą.

Wiara w ludzi
Zespół Copperfielda poruszał się po scenie i widowni w harmonii – zawsze we właściwym miejscu i we właściwym czasie. Byli przystojni, skuteczni i wydajni. Członek zespołu, który zgłosił mnie na ochotnika, nawiązał kontakt, zakwalifikował mnie i poinstruował. Kiedy przyszła moja kolej – wszystko stało się tak, jak przewidział.

Otocz się dobrym zespołem. Następnie uczyń z nich doskonały zespół z odpowiednim szkoleniem, wskazówkami i zachętą. Następnie zaufaj ich intencjom i szanuj ich umiejętności. Przede wszystkim – modeluj przekaz i charakter, za którym chcesz, aby podążały.

Zaoferuj im nadzieję
Iluzje Copperfielda działają – ponieważ publiczność chce wierzyć w możliwość magii. Twoi klienci kupują od Ciebie, ponieważ mają nadzieję. Twój personel współpracuje z Tobą z powodu ich nadziei. Prowadzisz swój biznes z nadziei. Zrozum, jak fundamentalna jest siła nadziei. Oferuj możliwości. Oferuj możliwości. Ofiaruj nadzieję.

Baw się dobrze
Copperfield pokazał, że lubi swoją pracę i swoich klientów. W pewnym momencie nawet sfałszował własną iluzję, odtwarzając ją w zwolnionym tempie – ujawniając wszystkie głupie rzeczy, które mogliśmy przegapić w czasie rzeczywistym.

Jesteś wzorem dla swoich pracowników i klientów. Pokaż, że dobrze się bawisz. Pewnie, że w razie potrzeby musisz być poważny. Ale od czasu do czasu pozwól dziecku się pokazać. Bądź figlarny. Błysk tę iskrę pasji. Śmiej się – z siebie, ze swoim personelem, z klientami. Nigdy się z nich nie śmiej. Jeśli Twoi pracownicy dobrze się bawią – Twoi klienci będą bardziej zadowoleni ze współpracy z Tobą. Będą chcieli uwierzyć w twoje złudzenia – i powiedzą o tobie innym.

Bądź bezbronny
Rodzice Copperfielda byli na widowni. Uznał je

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *