Ściśle tajne biznesowe strategie marketingowe. Wyjaśnił

Tytuł:
Ściśle tajne biznesowe strategie marketingowe. Wyjaśnienie

Liczba słów:
551

Podsumowanie:
Marketing, Marketing i Marketing.

Jak dobrze sprzedajesz swoje produkty i usługi? Ile sprzedajesz ze swoich działań marketingowych? Jaka jest twoja odpowiedź? Jeśli nie sprzedaję produktów dobrze, zawsze sprawdzam poniższe wytyczne. Mam nadzieję, że te wskazówki marketingowe sprawdzą się dobrze w Twoim marketingu.

Zachęcaj swoich klientów lub gości do wysyłania e-mailem pytań dotyczących produktu lub witryny internetowej. Po prostu dołącz plik sig do odpowiedzi. Na przykład tutaj jest si …

Słowa kluczowe:
Marketing biznesowy, Marketing internetowy, Sprzedaż, Promocja

Treść artykułu:
Marketing, Marketing i marketing.

Jak dobrze sprzedajesz swoje produkty i usługi? Ile sprzedajesz ze swoich działań marketingowych? Jaka jest twoja odpowiedź? Jeśli nie sprzedaję produktów dobrze, zawsze sprawdzam poniższe wytyczne. Mam nadzieję, że te wskazówki marketingowe sprawdzą się dobrze w Twoim marketingu.

Zachęcaj swoich klientów lub gości do wysyłania e-mailem pytań dotyczących produktu lub witryny internetowej. Po prostu dołącz plik sig do odpowiedzi. Na przykład, oto plik sig: Jon Blank, autor i wydawca, http://www.—————-.com

Rozdaj darmową sieć miejsce na serwerze. Wielu odwiedzających może chcieć opublikować własną witrynę internetową. Wystarczy, że opublikują Twój baner reklamowy. Na przykład, jeśli rozdasz 100 darmowych stron internetowych i otrzymujesz tylko 1 trafienie na tydzień z każdej, oznaczałoby to dodatkowe 5200 odwiedzających rocznie!

Projektuj strony internetowe dla innych firm za darmo. Po prostu wymagaj od nich, aby opublikowali Twój baner lub reklamę tekstową na swojej stronie głównej. Na przykład, możesz stworzyć dla nich szablony stron internetowych i grafikę. Inne osoby zobaczą Twoją pracę i zechcą odwiedzić Twoją główną witrynę internetową, aby uzyskać więcej informacji.

Spraw, aby Twoi potencjalni klienci zapomnieli o konkurencji. Po prostu powiedz im, aby zapomnieli, podając prawdziwy i wiarygodny powód, dla którego powinni. Na przykład możesz powiedzieć: „Powinieneś po prostu zapomnieć o robieniu interesów z naszą konkurencją, oni nie oferują darmowej wysyłki tak jak my”.

Załóż spółkę joint venture ze swoją konkurencją, jeśli nie możesz ich pokonać. Możesz zgodzić się na współpracę, aby pokonać innych konkurentów, a następnie podzielić się zyskami. Na przykład moglibyście wspólnie stworzyć produkt, który oboje moglibyście promować, lub oboje moglibyście dzielić koszty reklamy, aby wspólnie promować swoje firmy.

Odwiedź pokoje rozmów, w których gromadzą się Twoi potencjalni klienci. Możesz czaić się i robić badania rynkowe lub wspominać o swoim produkcie ludziom. Na przykład możesz przeczytać wiele takich samych postów o tym, że chcesz dowiedzieć się więcej o marketingu e-booków. Tak więc, byłby dobry pomysł na produkt.

Uczyń swoją witrynę internetową „przyklejoną”, tworząc duży katalog witryn internetowych, które spodobają się odwiedzającym. Oszczędza im to cennego czasu na ich szukanie. Na przykład, jeśli docelowi odbiorcy są zainteresowani kartkami z życzeniami online, utwórz katalog witryn internetowych pełen linków do podobnych witryn.

Załóż bezpłatne stowarzyszenie biznesowe ze swojej witryny internetowej. Po prostu poproś wszystkich członków, aby umieścili logo Twojego stowarzyszenia i łącze na swojej stronie internetowej. Na przykład, jeśli masz 1000 członków, byłoby to 1000 osób pośrednio promujących Twoją witrynę internetową bez płacenia im prowizji partnerskich.

Zyskaj dodatkowe przychody, sprzedając przestrzeń reklamową na swojej stronie internetowej, w swoim e-zinie, w swoich bezpłatnych e-bookach, w witrynie z ogłoszeniami drobnymi itp. Na przykład możesz mieć listę wszystkich miejsca, które Twoi goście mogą reklamować, oraz cenę każdego miejsca.

Zmień swój plan marketingowy, gdy rynek zamiera dla Twojego produktu. Bądź elastyczny i dostosuj swój produkt do innego rynku. Na przykład, jeśli Twój e-book dotyczy rozpoczęcia działalności księgowej, możesz przepisać go na firmę ogrodniczą.

Dziękuję za przeczytanie moich wskazówek i strategii marketingowych. W następnym numerze podam więcej wskazówek marketingowych. Mam nadzieję, że te techniki marketingowe poprawią Twoją sprzedaż i rozwój firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *