Rozwijanie klubów VIP, które zwiększają biznes

Tytuł:
Tworzenie klubów VIP, które zwiększają biznes

Liczba słów:
1613

Podsumowanie:
Kluby VIP to doskonały sposób na budowanie lojalności klientów. Sprawiają, że Twoi klienci czują się wartościowi dzięki motywacyjnemu klubowi członkowskiemu, który nagradza ich za pozostawanie w kontakcie z Tobą.

Słowa kluczowe:
Restauracja, Marketing, Klub VIP

Treść artykułu:
‘Zanim zaczniesz marketing w Klubie VIP, musisz wziąć cofnij się i spójrz na swoją restaurację. Upewnij się, że jesteś gotowy na rozwój biznesu. Nie próbuj reklamować swojej restauracji, chyba że masz ponadprzeciętne jedzenie i obsługę. Dobry marketing może w rzeczywistości sprawić, że restauracja, która dostarcza słabe jedzenie i usługi, szybciej przestanie działać, ponieważ więcej osób będzie miało złe doznania kulinarne, a negatywne opinie ustne spowodują, że upadną szybciej, niż gdyby w ogóle nie prowadzili sprzedaży, – mówi Brent Davis, dyrektor ds. usług coachingowych w RestaurantMarketingGroup.org (RMG), firmie, która specjalizuje się w pomaganiu restauracjom w tworzeniu solidnych, dających się śledzić systemy marketingowe za pomocą łatwego w użyciu oprogramowania, podręczników marketingowych „How-To” i spersonalizowanych szkoleń.

Gromadzenie danych:
Po przeprowadzeniu wewnętrznej inwentaryzacji i poczujesz się dobrze z jedzeniem i usługami, które zapewniasz, czas zacząć używać i budować bazę danych obecnych klientów. Pamiętaj, że w większości restauracji 30% klientów sprowadza 70% biznesu. Na potrzeby naszej dyskusji załóżmy, że Joe’s Family Diner ma 10 000 klientów miesięcznie. To 322 klientów każdego dnia. Siedemdziesiąt procent miesięcznych klientów biesiadnika to 7000. Jeśli marketing klubu VIP w restauracji powoduje tylko jedną wizytę więcej na rok na klienta przy średniej kwocie 25 USD, obrót wzrośnie o 175 000 USD rocznie lub 14 538 USD miesięcznie, a to oznacza tylko
jedną dodatkową wizytę na istniejącego klienta rocznie. Możesz zobaczyć, dlaczego ważne jest, aby przejść po dodatkowych wizytach klientów.

‘Nie zapominaj, że Twoi obecni klienci są Twoimi sąsiadami. Klub VIP pozwala Ci sprzedawać w Twojej okolicy obecnym klientom. Opiera się na pozwoleniu, a zatem jest znacznie bardziej skuteczny niż w przypadku
oferty kuponu zbiorczego dla wszystkich sąsiadów. To ludzie, którzy znają Twoją restaurację i ją odwiedzają; poświęcili trochę czasu na wypełnienie karty VIP i udostępnili Ci dane osobowe ”- mówi Davis.

‘Kluby VIP to świetny sposób na budowanie lojalności klientów. Zawsze wręczaj nagrodę w postaci podziękowania za dołączenie do klubu. Zalecamy wysyłanie ofert pocztą elektroniczną lub zwykłą w ciągu 72 godzin od zarejestrowania się. Oferta powinna być
bez żadnych zobowiązań. Proponuję, aby oferta dotyczyła kwoty w dolarach. Stała kwota 15,00 USD lub 10,00 USD może wystarczyć w zależności od średniej liczby czeków gościa. Możesz dać BEZPŁATNĄ kolację z limitem 10 lub 15 USD. Daj im ofertę, z której mogą skorzystać na co tylko chcą. Oferta jest teraz cenna i czują się zobowiązani do skorzystania z niej ”- mówi Teresa Horn, specjalista ds. Rozwoju programu marketingowego RMG

.
Aby uzyskać jak największy zwrot z kampanii zapisów do Klubu VIP, powinieneś przeszkolić swoich pracowników, aby rozumieli wszystko o Klubie VIP. Zorganizuj konkurs i rozdaj nagrody pracownikom, którzy zarejestrują najwięcej
klientów. Umieść tablice VIP Club i karty rejestracji w bardzo ruchliwych, dobrze widocznych miejscach. Skorzystaj z wcześniej wydrukowanych wiadomości w bloczkach „Post-It” i umieść je w swoich menu, aby klienci i pracownicy otrzymali przypomnienie o ich wypełnieniu.
Zawsze podkreślaj korzyści płynące z członkostwa w Klubie VIP. Nazwy i dodatkowe informacje należy wprowadzać codziennie do programu komputerowego, korzystając z pomocy pracownika na pół etatu.

Horn sugeruje, aby Twoje karty rejestracyjne Klubu VIP zawierały
następujące informacje:

Imię:
Adres:
Daty urodzenia każdego członka rodziny, aby mogli odbierz
urodzinową niespodziankę.
Rocznica:
E-mail ::
Telefon: (opcjonalnie)

‘Ostrożnie wybierz datę ważności. Zwykle sugeruję użycie trzytygodniowej daty przydatności. Jeśli do tego czasu nie zostanie użyty, zwykle zostaje utracony. Chcesz stworzyć poczucie pilności ”- mówi Horn.

Przetwarzanie danych:
Nie czekaj, aż utworzysz dużą bazę danych. Rozpocznij marketing dla każdego członka Klubu VIP w chwili, gdy otrzymasz jego dane. Przekonasz się, że te informacje są Twoim najcenniejszym zasobem marketingowym.

Stworzenie bazy danych klientów i regularne natychmiastowe komunikowanie się z nimi zwiększy częstotliwość wizyt w Twojej restauracji. Z niemal każdego powodu, a czasem bez powodu, wyślij klientowi
kartkę pocztową lub e-mail z zachętą do ponownego przyprowadzenia ich do restauracji. Pamiętaj, że celem jest przyciągnięcie klientów co najmniej raz DODATKOWO w roku. Wysyłając im kartkę pocztową z przypomnieniem lub e-mail wokół
h

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *