Rozwijaj swoją firmę Opublikuj książkę

Tytuł:
Rozwijaj swój biznes: Opublikuj książkę

Liczba słów:
729

Podsumowanie:
Przedsiębiorcy zawsze szukają sposobów na zwiększenie swojej działalności. Jednym z takich sposobów jest zostanie autorem. Książka nie musi mieć 100 000 słów i setek stron. E-book może mieć nawet 50 stron, ale upewnij się, że zawiera solidne, użyteczne informacje.

Jak książka może wzmocnić Twój biznes

Książka natychmiast dowodzi wiarygodności autora w danej dziedzinie. Klienci czują się bezpieczniej, wiedząc, że firma, z którą mają do czynienia, rozpoznała …

Słowa kluczowe:
przedsiębiorcy, biznes, pisanie,

Treść artykułu:
Przedsiębiorcy zawsze szukają sposobów na zwiększenie swojej działalności. Jednym z takich sposobów jest zostanie autorem. Książka nie musi mieć 100 000 słów i setek stron. E-book może mieć nawet 50 stron, ale upewnij się, że zawiera solidne, użyteczne informacje.

Jak książka może wzmocnić Twój biznes

Książka natychmiast dowodzi wiarygodności autora w danej dziedzinie. Klienci czują się bezpieczniej, wiedząc, że firma, z którą mają do czynienia, posiada uznaną wiedzę specjalistyczną na czele. Wydanie książki może doprowadzić do większego rozgłosu w mediach i prośby o wygłoszenie przemówień, co zwiększa widoczność firmy.

Książkę można podarować nowym klientom jako element promocyjny. Jeśli jest to e-book, wydatki z własnej kieszeni są niewielkie lub nie ma ich wcale. E-book można natychmiast pobrać ze strony internetowej lub wysłać jako plik elektroniczny w odpowiedzi na żądanie. Dane kontaktowe potencjalnego klienta można zebrać w ramach procesu pobierania.

Polski do perfekcji

Jeśli masz świetne pomysły na książkę, ale twoje pisanie wymaga trochę pomocy, istnieje możliwość współpracy – pisanie z innym autorem, korzystając z usług redaktor i pisarze-widma. Zatrudnienie pisarza, który prześle twoje pomysły na papier w formie rękopisu, nie różni się niczym od zatrudnienia copywritera do reklamy lub osoby z public relations do napisania twoich informacji prasowych. Liczy się treść i pochodzi tylko od Ciebie.

Czy samodzielne publikowanie jest dla Ciebie odpowiednie?

E-booki można łatwo sformatować z większości plików edytora tekstu przy minimalnych kosztach.

Jeśli chcesz wydrukować swoją książkę, możesz skorzystać z wydawnictwa na żądanie, takiego jak Iuniverse, Authorhouse lub xlibris. Opłaty są rozsądne i możesz wydrukować tylko kilka kopii naraz, ile potrzebujesz. Jedna z firm, lulu.com, nie pobiera żadnych opłat z góry, chociaż musisz mieć swoją książkę, w tym okładkę i formatowanie, gotowe do użycia. Znowu możesz wydrukować jedną kopię lub sto.

Drukarka offsetowa to najbardziej opłacalna metoda drukowania co najmniej 500 kopii, ale to Ty odpowiadasz za formatowanie, projektowanie wnętrz i szatę graficzną.

Jeśli Twoim celem jest sprzedaż książki w księgarniach, warto zrezygnować z samodzielnego wydawania i rozważyć sprzedaż swojej książki komercyjnemu wydawcy.

Główni wydawcy komercyjni

Pamięć podręczna jest nieco większa, gdy książka jest publikowana przez głównego wydawcę komercyjnego, a nie samodzielnie publikowana. Wydawcy różnią się pod względem rodzajów książek, którymi są zainteresowani. Niektórzy chcą tylko narracji faktu, niektórzy książek kucharskich, inni książek biznesowych. Istnieje wiele zasobów, zarówno witryn internetowych, jak i książek, które opisują, jakich typów książek szuka każdy wydawca, ich dane kontaktowe i często nazwisko redaktora, z którym należy się skontaktować.

Wydawcy komercyjni zapłacą Ci zaliczkę, która jest po prostu opłatą za umożliwienie im publikacji Twojej pracy i zajmą się całą edycją, formatowaniem, projektem okładki i marketingiem. Zaliczki mogą wynosić od kilku do kilkuset tysięcy dolarów. Gdy Twoja książka zostanie zaakceptowana, nie musisz zwracać zaliczki, chyba że jest to oczywiście określone w umowie, ale jest to bardzo rzadkie. Domy komercyjne dysponują siłami dystrybucyjnymi i sprzedażowymi, które pozwolą Ci wprowadzić książkę do księgarni. Większość księgarni, zarówno niezależnych, jak i sieciowych, nie prowadzi sprzedaży samodzielnie wydawanych książek.

Wadą publikowania komercyjnego jest to, że ukończenie książki i jej ułożenie na półce zajmuje trochę czasu, od 12 do 18 miesięcy. Tracisz też trochę kontroli nad procesem. Większość wydawców bierze pod uwagę życzenia autora, jeśli chodzi o projekt okładki, datę publikacji, ceny i marketing, ale decydują o tym ostatnie decyzje.

Przygotowanie

Dowiedz się, co chcą otrzymać wydawcy i agenci literatury. Większość wydawców nie przyjmuje niezamówionych manuskryptów, więc nie wysyłaj im żadnego. Wyślij list z zapytaniem, który opisuje Twoją książkę i dlaczego masz kwalifikacje do jej napisania, do odpowiedniego redaktora u wydawcy.

Dobra wiadomość

Dobra wiadomość jest taka, że większość książek faktu nie musi być

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *