Równoważenie promocji

Tytuł:
Równoważenie promocji

Liczba słów:
662

Podsumowanie:
Promocja Twojej firmy internetowej może mieć różne kierunki. Niektóre przyniosą większy sukces niż inne. Każdy z nich należy wziąć pod uwagę, próbując otworzyć drzwi dla odwiedzających witrynę.

W tym artykule omówiono kilka bardziej użytecznych sposobów promocji oraz konieczność zachowania równowagi w działaniach promocyjnych.

– WYSZUKIWARKI

Każdy musi dołożyć wszelkich starań, aby jego witryna została zaindeksowana w głównych wyszukiwarkach. Jeśli nie masz pojęcia …

Słowa kluczowe:
promocja, reklama, marketing, artykuł, katalogi, ruch, autorespondery, Larry Johnson

Treść artykułu:
Promocja Twojej firmy online może mieć różne kierunki. Niektóre przyniosą większy sukces niż inne. Każdy z nich należy wziąć pod uwagę, próbując otworzyć drzwi dla odwiedzających witrynę.

W tym artykule omówiono kilka bardziej użytecznych sposobów promocji oraz konieczność zachowania równowagi w działaniach promocyjnych.

– WYSZUKIWARKI

Każdy musi dołożyć wszelkich starań, aby jego witryna została zaindeksowana w głównych wyszukiwarkach. Jeśli nie masz pojęcia, jak to zrobić, oto jedno z najważniejszych linków, które każdy zlokalizuje i jest bezpłatne.

http: //www.Selfpromotion.com/

Jeśli chcesz, aby więcej osób odwiedzało Twoją witrynę, musisz wiedzieć, jak tworzyć strony internetowe przyjazne dla wyszukiwarek, a następnie przesłać URL do wszystkich głównych wyszukiwarek. O to właśnie chodzi w tej witrynie.

– LINKING

Pomyśl o linkach w innych witrynach jako znakach drogowych prowadzących do Twojej witryny. To właśnie robią linki. Będą przydatne, jeśli znajdują się w witrynach o dużym natężeniu ruchu, które są dopasowane do treści Twojej witryny.

Teraz istnieje wiele sposobów tworzenia i utrzymywania łączy. Zbyt wiele, aby omówić ten artykuł. Oto kilka wskazówek dotyczących łączenia.

Unikaj „farm linków”, które tworzą mnóstwo bezużytecznych, nieistotnych linków do Twojej witryny. Mogą wyrządzić więcej szkody niż pożytku z wyszukiwarkami.

Zalecam utworzenie strony z linkami oraz ręczne dodawanie i usuwanie łączy. Unikaj kupowania i instalowania skryptów lub innych podobnych metod.

Jeśli nie masz umiejętności, aby to zrobić, istnieje kilka dobrych płatnych usług, które będą zarządzać Twoimi linkami. Proste wyszukiwanie w jednej z głównych wyszukiwarek spowoduje wyświetlenie wielu.

Oto kilka, które mogę polecić:

http: //www.Reciprocalmanager.com/
http: //www.linksmanager.com/ i
http: //www.websitetoolbox.com/

– WSPÓLNE PRZEDSIĘBIORSTWA

To proste. Mam coś do promowania. Masz witrynę internetową lub biuletyn. Zapłacę Ci część moich zysków na promocję.

Może to działać dobrze, jeśli możesz polecić przedmiot osobistym oświadczeniem i rekomendacją.

Uważaj, aby nie przeskakiwać wszystkich ofert. Upewnij się, że są one zgodne z prawem.

– ARTYKUŁY

Jednym z najtańszych i najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie widoczności Twojej firmy lub biuletynu jest pisanie i rozpowszechnianie artykułów.

Wydawcy szukają dobrych, świeżych treści do swoich biuletynów i e-zinów. Dostarczasz mu dobrze zbadany artykuł.

Wadą jest to, że na końcu artykułu muszą zawierać krótkie pole z zasobami, które prowadzi do Twojej witryny.

To sytuacja korzystna dla wszystkich.

Jednym ze sposobów na zwiększenie widoczności artykułu jest umieszczenie go w kilku katalogach artykułów online, takich jak:

http: //www.ArticleToGo.com/
http: //www.BizSiteBiz.com/marketingarticles
http: //www.marketing-seek.com i
http: //www.articlecentral.com

Jest wiele innych. Po prostu wyszukaj „katalogi artykułów”.

– SWAPY REKLAM

Świetny sposób na uzyskanie bezpłatnej ekspozycji. Jeśli masz ezine lub biuletyn, po prostu znajdź podobne publikacje i zaproponuj zamianę reklam.

– REKLAMA EZINOWA

Prawdopodobnie najłatwiejszym sposobem na szybkie uzyskanie ekspozycji jest zlokalizowanie i umieszczenie reklamy w wybranych publikacjach.

Upewnij się, że newsletter prawdopodobnie dotrze do Twojej grupy docelowej. Nie wiele dobrze będzie promować swoje „żółte widżety” w e-zinie, który składa się z czytelników będących matkami noworodków, zainteresowanych nauką mieszania mleka modyfikowanego dla niemowląt.

Możesz także szybko wydać poważne pieniądze dzięki tego typu promocji. Pamiętaj i śledź swoje reklamy, aby mieć pewność, że zarabiasz więcej niż wydatki reklamowe.

W zależności od charakteru Twojej działalności internetowej, niektóre z tych typów promocji mogą mieć dla Ciebie mniejsze lub większe znaczenie.

Niezależnie od zastosowanej metody, staraj się zachować równowagę w swoich wysiłkach, która pozwoli Ci najskuteczniej dotrzeć do grupy docelowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *