Rosnące stawki pocztowe nie ograniczają reklam przesyłanych pocztą bezpośrednią

Tytuł:
Rosnące ceny pocztowe? Nie ograniczaj reklam przesyłanych pocztą bezpośrednią

Liczba słów:
335

Podsumowanie:
Jak skutecznie sprzedawać, gdy stawki pocztowe wzrosną

Słowa kluczowe:
direct mail postcards, direct mail, direct mail marketing, pocztówki, business marketing, joy gendusa

Treść artykułu:
Poczta Stanów Zjednoczonych miała w przeszłości pewne problemy z jego finansami, a rozwiązaniem było podniesienie opłat pocztowych. Niezależnie od tego, czy zgadzasz się z takim podejściem do pozostania w biznesie, jak pogoda i rząd w ogóle, jest to coś, z czym musisz żyć.

Wiele firm wykorzystało to jako powód do wysyłania mniejszych lub mniejszych przesyłek w celu obniżenia kosztów. Oto cytat z numeru Direct Marketing News:

„Pomimo szeregu znacznych rocznych wzrostów, oczekuje się, że wzrost wydatków na przesyłki reklamowe spowolni w ciągu najbliższych czterech lat. W 2001 r. Liczba przesyłek reklamowych nadal rosła, ale zwolniła z powodu paniki z powodu wąglika ”, stwierdzono w badaniu.

W badaniu stwierdzono również: „Direct mail będzie nadal się rozwijał w okresie prognozy, ale w wolniejszym tempie niż w przeszłości ze względu na pojawienie się marketingu e-mailowego i podwyżek stawek pocztowych, co zmusi marketerów do ogranicz liczbę wysyłek ”.

Pytanie brzmi: czy powinieneś się z tym zgodzić i podążać za trendem, czy też obrócić go na swoją korzyść? Pomyśl tylko, że do skrzynek pocztowych Twoich klientów lub potencjalnych klientów dociera mniej przesyłek pocztowych, Twoje błyszczące, kolorowe pocztówki będą się jeszcze bardziej wyróżniać i będą miały większe szanse na uzyskanie oczekiwanej odpowiedzi.

Kiedy zaczynasz patrzeć na to, co musisz zyskać, zwiększając ilość marketingu bezpośredniego, a co możesz stracić, ograniczając, naprawdę nie ma wątpliwości, którą drogą iść.

Oczywiście powinieneś być mądry w swoich wysyłkach. Upewnij się, że są naprawdę dobrze ukierunkowane i poświęć trochę więcej uwagi projektowi i treści, aby mieć pewność, że im odpowiadają. To po prostu ma sens.

Tak więc, podczas gdy inni podrzynają sobie gardła, ograniczając bezpośrednie wysyłanie pocztą, możesz skorzystać, zwiększając swoją i wysyłając swoje pocztówki na mniej obciążony rynek, na którym zwrócą większą uwagę. Win-win.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *