Rosnąca sprzedaż poprzez tworzenie połączeń

Tytuł:
Zwiększanie sprzedaży poprzez tworzenie połączeń

Liczba słów:
1240

Podsumowanie:
Twoim zadaniem jako właściciela firmy jest opracowanie strategii marketingowej, aby zaoferować potencjalnym klientom sposób na poprawę ich sytuacji, rozwiązanie problemu, zapewnienie większej wartości lub otwarcie nowych możliwości motywowania ich do zakupów u Ciebie. Te dziesięć potężnych narzędzi, zaczerpniętych z The 90 Day Marketing Marathon Blunders od A do Z, wesprze Cię w tworzeniu znaczących połączeń z klientami i zapewni rozwiązania w czasie rzeczywistym dla dzisiejszych wyzwań.

Słowa kluczowe:
biznes, marketing, klienci, klienci, sprzedaż, zarządzanie sprzedażą, rozwój produktu, strategia

Treść artykułu:
Twoja misja jako właściciel firmy ma opracować strategię marketingową, która oferuje potencjalnym klientom / klientom sposób na poprawę ich sytuacji w określony sposób, rozwiązanie problemu, zapewnienie większej wartości lub otworzenie dla nich nowych możliwości, które zmotywują ich do odebrania telefonu i kup od ciebie. Wymaga to, aby Twój plan marketingowy koncentrował się na kliencie, a nie na Tobie! Zaczerpnięte z 90-dniowego maratonu marketingowego Błędy od A do Z, te dziesięć potężnych narzędzi pomoże Ci w tworzeniu znaczących połączeń z klientami / klientami i dostarczaniu rozwiązań w czasie rzeczywistym dla ich dzisiejszych wyzwań.
1. Oceny niestandardowe.

Korzystając z narzędzia takiego jak Assessment Generator, możesz tworzyć własne oceny, które umożliwią odwiedzającym Twoją witrynę interakcję z Tobą, zapewniając jednocześnie wartość, która jest niezapomniana. Dzięki narzędziu Assessment Generator jako właściciel firmy otrzymasz podstawowe wyniki ankiety, aby sprawdzić, czy klienci są tam, gdzie chcą być w życiu lub w biznesie.
2. Narzędzia ankiet online.

Dobrze zaprojektowana ankieta online może znacznie wzmocnić pozycję biznesową, akademicką i charytatywną, szybko dowiadując się, co myślą Twoi obecni i potencjalni klienci / klienci. Tworzenie ankiety online może być niezwykle proste i wygodne dzięki bezpłatnemu narzędziu do ankiet, takim jak Advanced Survey lub Zoomerang. Projektując ankietę i wysyłając ją do swojej bazy danych, możesz szybko i szczegółowo sondować grupy docelowe, uzyskując wyniki w czasie rzeczywistym.
3. Gorące linki „opinii”.

Gdy aktualizujesz swoją witrynę internetową, tworzysz artykuły lub wprowadzasz nowe produkty i usługi, dodaj „gorący link opinii” do swojej witryny lub do podpisu e-mail. Ten link może zawierać informację “ Prześlij mi opinię ” lub “ Wyślij mi swoje komentarze ” i automatycznie przekieruje do wiadomości e-mail, z której mogą korzystać osoby odwiedzające Twoją witrynę internetową, aby zapewnić Ci wgląd w to, co działa, a co nie w Twoich produktach oraz usługi. Najważniejsze jest, aby komunikacja z Tobą była jak najłatwiejsza.
4. Blogi z komentarzami.

Blog jest prostym, ale atrakcyjnym środowiskiem online, które pozwoli Ci zamieścić swoje przemyślenia, pomysły i doświadczenia w Internecie za pośrednictwem dziennika, albumu ze zdjęciami lub pamiętnika. Za pomocą narzędzia takiego jak Typepad możesz zapewnić swoim klientom i klientom dostęp do swojego dziennika online ORAZ umożliwić im komentowanie Twoich postów. Jeśli blogujesz wokół tematu, który wywołuje dyskusję lub tematu, który może generować pomysły na nowe produkty i usługi, przekonasz się, że blogowanie za pomocą narzędzia, które pozwala na komentarze, szybko przeniesie Twoje produkty i usługi na bardziej zaawansowany i wyrafinowany poziom i przy wsparciu swoich klientów / klientów.
5. Scenariusze klientów, które tworzą emocjonalne szarpnięcie.

Jakie są typowe wyzwania Twoich klientów, na co narzekają innym i czego tak naprawdę chcą w życiu? Czy mówią takie rzeczy jak:
· Jestem dyrektorem generalnym i nie potrafię zmotywować swojego zespołu.
· Jestem właścicielem zwierzęcia i szukam lekarza weterynarii, któremu mogę zaufać.
· Jestem Solopreneur, który pracuje dla wariata.
· Jestem właścicielem firmy, który chce zainwestować swoje pieniądze, aby podwoić swój majątek finansowy.
· Jestem absolwentem college’u i szukam kariery moich marzeń.

Ucząc się tego, co jest najważniejsze dla odwiedzających twoją witrynę i publikując je całemu światu, zaczniesz łączyć się z tymi ludźmi w sposób, który wywoła emocje. Wypisz te scenariusze klientów w formie punktorów w swojej witrynie i połącz każdy scenariusz z bardzo namacalną korzyścią z tego, co możesz zaoferować.

Przykład: Jeśli kierujesz reklamy do właścicieli zwierząt domowych, którzy szukają lekarza weterynarii, któremu może zaufać, połącz ten scenariusz klienta ze specjalnym raportem „Dziesięć najważniejszych pytań, które należy zadać przy zatrudnianiu weterynarza dla swojego zwierzaka . ”
6. Strony docelowe oparte na danych.

Strony docelowe, w świecie marketingu zwane również stronami „przeskakującymi”, to samodzielne strony internetowe, na które odwiedzający są kierowani w określonym celu (zwykle w celu gromadzenia adresów e-mail). Strony docelowe są bardzo precyzyjne i zwykle zawierają wiadomość w mo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *