Rój swój rynek

Tytuł:
Rój swój rynek

Liczba słów:
428

Podsumowanie:
Jedno jest pewne, termity będą istnieć na zawsze. Szczególnie tutaj, na południu, są ohydne. Właśnie spędziłem godzinę, zabijając rodzinę, kiedy wyszli z ziemi i zaczęli padać na mój dom. Jak przeliterować satysfakcję w tym przykładzie? SPRAY NA OWADY!

Czego więc termity mogą nas nauczyć o biznesie? Proliferacja.

Słowa kluczowe:
marketing, promocja, branding

Treść artykułu:
Jedno jest pewne, termity będą istnieć na zawsze. Szczególnie tutaj na południu są ohydne. Właśnie spędziłem godzinę, zabijając rodzinę, kiedy wyszli z ziemi i zaczęli padać na mój dom. Jak przeliterować satysfakcję w tym przykładzie? SPRAY NA OWADY!

Czego więc termity mogą nas nauczyć o biznesie? Proliferacja.

Słownik definiuje proliferację jako „zwiększać lub rozprzestrzeniać w szybkim tempie”. Termity będą istnieć wiecznie, ponieważ opanowały proliferację. Czy opanowałeś to w swoim marketingu?

W marketingu i promocji ważne jest, aby uzyskać jak największy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki – dotrzeć do mas ludzi. Problem w tym, że dotarcie do mas jest często kosztownym i nieskutecznym procesem reklamy i marketingu. Jak więc skutecznie dotrzeć do wielu ludzi bez wydawania dużych pieniędzy?

Oto kilka sposobów:

– Przynależność. Dzięki powiązaniu z firmą, która dzieli Twój rynek docelowy, możesz skorzystać z procesu promocji krzyżowej. Na przykład naturalny związek między pośrednikami w handlu nieruchomościami a bankierami hipotecznymi.

– wolontariusze handlowi. Jest to proces wykorzystywania relacji, które masz z obecnymi klientami i innymi osobami, do pomocy w promocji poprzez dystrybucję materiałów lub proces aktywnych poleceń. Aby stworzyć wolontariuszy, musisz zapewnić im coś do noszenia, na przykład broszurę lub kilka wizytówek. Uwaga: działa to tylko wtedy, gdy ludzie cię lubią. Staraj się być osobą, którą ludzie lubią, a odniesiesz wielki sukces!

– Dużo sieci. Poprzez proces nawiązywania kontaktów nieustannie przypominaj ludziom, których spotykasz, co jest dla Ciebie dobrym tropem. Muszą w pełni zrozumieć, co robisz. Upewnij się, że również w pełni rozumieją, jakie korzyści może im przynieść skierowanie Cię do Ciebie. Uwaga: pieniądze (opłaty za polecenie) nie zawsze są dobrym czynnikiem motywującym w tej metodzie.

– Miej plan kierowania reklam na swój rynek i uczestniczenia w spotkaniach, w których rynek ten można znaleźć w dużych grupach. Na przykład, jeśli Twoim rynkiem docelowym jest specjalista od nieruchomości, bierz udział w corocznych konferencjach, które ich zaspokajają.

– Bądź kreatywny w wysiłkach, aby Twoja firma została zauważona. Każdy ma konkurencję, to osoba lub firma, której nazwisko zostało zapamiętane, przejmuje biznes.

Nikt nie może być wszędzie w tym samym czasie. Twoje wysiłki muszą być skoncentrowane, aby uzyskać najlepsze wyniki, a skupienie się na wyniku końcowym może pomóc w opracowaniu planu osiągnięcia celów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *