Rób i nie rób reklam

Tytuł:
Co robić, a czego nie robić w reklamie

Liczba słów:
627

Podsumowanie:
Tak wiele osób myśli, że reklama i marketing to to samo , ale wcale nie są.

Reklama może okazać się najszybszym sposobem na marnowanie pieniędzy na marketing.

Są sposoby, aby jak najlepiej wykorzystać swoje reklamy, a dziś podzielę się z Tobą najlepszymi z tych tajemnic.

Słowa kluczowe:
reklama, marketing, promowanie firmy, reklamowanie firmy

Treść artykułu:
Na początek muszę powiedzieć, że reklama to nie jest to najlepszy sposób na skuteczne promowanie Twojej firmy, istnieje wiele lepszych sposobów na marketing. Reklama może być najpopularniejszą metodą, ale zbyt wiele osób na tym poprzestaje. Ponieważ reklama jest często najdroższą opcją marketingową, nic dziwnego, że wiele firm grzęźnie w marketingu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby istniały inne, bardziej opłacalne sposoby promowania Twojej firmy?

Cóż, są, takie jak Direct Mail, Internet, Telefon, E-mail (za zgodą) itp., A przejdę do nich później, na razie, jeśli już reklamujesz się, oto kilka ważnych wskazówek i nie.

Najpierw podejmij decyzję o zaprzestaniu wyświetlania reklam, które nie działają w Twoim przypadku. Muszę to powiedzieć po pierwsze, ponieważ, choć może się to wydawać oczywiste, wiele firm co roku reklamuje się w tych samych miejscach, niezależnie od tego, czy wiedzą, że to dla nich działa, czy nie!

Następnie opracuj sposób pomiaru, czy reklama działa dla Ciebie. Zbyt wiele firm co roku wykorzystuje swój budżet reklamowy, nie przeprowadzając testów, aby sprawdzić, co jest dla nich korzystne. To nie ma sensu! Jeśli reklama działa, to dobrze, chcesz ją nadal wyświetlać, a może nawet rozszerzyć tę konkretną reklamę i wydać na nią więcej, ale jeśli reklama nie działa, musisz ją teraz zatrzymać i zamiast tego przydzielić pieniądze użyłby go do innych metod marketingowych, które mają znacznie większe szanse powodzenia.

Następnie należy wybrać reklamy, które mają wywołać reakcję. To jest „reklama bezpośrednia”. W kręgach marketingowych dużo się mówi o reklamie „marki”, ale jeśli Twoja firma nie jest znana, reklama marki będzie miała bardzo małe szanse na to, by zadziałać dla Ciebie. Te duże firmy, które stosują tę metodę, wydały tysiące, jeśli nie miliony, na stworzenie swojej marki. Jeśli prowadzisz małą firmę, reklama marki będzie stratą Twoich pieniędzy.

Oznacza to, że celem Twoich reklam powinno być uzyskanie odpowiedzi. Zaletą tego jest to, że reklama reagująca jest łatwiejsza do zmierzenia, aby sprawdzić, czy działa dla Ciebie.

Jak więc przygotować reklamę bezpośredniej reakcji?
Oto sprawdzony przepis na sukces: –

Najważniejszą częścią całej reklamy jest nagłówek. Jeśli nie masz rzeczywistego nagłówka, jest to kilka pierwszych słów samej reklamy. MUSI przyciągnąć uwagę czytelnika.

Wskazówka Jeśli używałeś tutaj nazwy swojej firmy, przestań, wykorzystaj to ważne miejsce, aby przedstawić ekscytujące oświadczenie na temat swojego produktu lub usługi.

Główna część reklamy powinna osobiście porozmawiać z czytelnikiem i poinformować go o korzyściach, jakie uzyskają dzięki Twojemu produktowi lub usłudze.

Nie zapomnij dołączyć wezwania do działania. W tym miejscu mówisz czytelnikowi, co powinien zrobić, aby kontynuować i skontaktować się z Tobą lub złożyć zamówienie itp. Kiedy rezerwujesz ogłoszenie, należy nalegać, aby było ono umieszczone na prawej stronie, czyli tam, gdzie są oczy ludzi narysowana jako pierwsza, więc statystycznie więcej osób faktycznie zobaczy Twoje ogłoszenie i będzie miało szansę na przeczytanie i udzielenie odpowiedzi.

Nie rezerwuj długiego okresu reklamowego ani dużej reklamy, dopóki nie przetestujesz ogłoszenia, a dopiero potem zarezerwuj ponownie, jeśli działa dla Ciebie.

Więc nie trać pieniędzy na nieskuteczne reklamy, możesz uzyskać znacznie lepsze wyniki za mniejsze pieniądze, używając kombinacji innych metod marketingowych. A tymczasem używaj tylko reklam, które okazały się dla Ciebie opłacalne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *