Przygotowanie artykułów do dystrybucji katalogu artykułów

Tytuł:
Przygotowanie artykułów do rozpowszechniania katalogu artykułów

Liczba słów:
774

Podsumowanie:
Dystrybucja artykułów to bardzo skuteczna metoda promowania Twojej firmy. Regularna dystrybucja artykułów wiąże się z szeregiem bezpośrednich korzyści. Po prawidłowym wykonaniu możesz uzyskać mnóstwo dodatkowego ruchu w swojej witrynie. Możesz podnieść swoje rankingi w wyszukiwarkach i oczywiście pozycjonować się jako osoba znająca się na temacie – ekspert.

Jednak aby jak najlepiej wykorzystać swój czas i pieniądze, musisz prawidłowo rozprowadzać artykuły ….

Słowa kluczowe:
dystrybucja artykułów, ponowne drukowanie artykułów , darmowe artykuły, katalog artykułów

Treść artykułu:
Dystrybucja artykułów to bardzo skuteczna metoda promowania Twojej firmy. Regularna dystrybucja artykułów wiąże się z szeregiem bezpośrednich korzyści. Po prawidłowym wykonaniu możesz uzyskać mnóstwo dodatkowego ruchu w swojej witrynie. Możesz podnieść swoje rankingi w wyszukiwarkach i oczywiście pozycjonować się jako osoba znająca się na temacie – ekspert.

Jednak aby jak najlepiej wykorzystać swój czas i pieniądze, musisz odpowiednio rozprowadzać artykuły. Poniżej znajduje się lista ważnych rzeczy, które należy zrobić, aby zapewnić maksymalną wydajność artykułów.

1) Poświęć trochę czasu na napisanie artykułów dla bardzo określonej grupy odbiorców. Musisz zrozumieć, kto konsumuje Twoje informacje, a następnie napisać artykuły, których potrzebują i chcą. Dowiedz się, jakie kwestie są ważne dla osób na Twoim rynku, a następnie przygotuj artykuły zawierające istotne i przydatne informacje oraz rozwiązania dla tych osób. Im lepiej to zrobisz, tym bardziej prawdopodobne jest, że wydawcy e-zinów i webmasterzy pobiorą artykuł i wykorzystają go w swoich publikacjach.

2) Rozwijając nieco pierwszy punkt, upewnij się, że podajesz przydatne informacje dla czytelników. Jeśli chcesz, aby Twoje pomysły były maksymalnie eksponowane, musisz dać ludziom powód do korzystania z Twoich artykułów. Najlepszym sposobem na to jest pisanie wartościowych treści, które dostarczają prawdziwych informacji i realnych rozwiązań dla czytelników.

3) Przygotuj zwykły tekst i podstawową wersję HTML artykułu i pola zasobów. Wiele (większość) katalogów artykułów nie zezwala na HTML w swoich artykułach, więc wszystkie artykuły powinny zaczynać swoje życie jako zwykły tekst. Jednak powinieneś mieć również prostą wersję HTML każdego artykułu i każdego pola zasobów. W wersjach HTML po prostu dodaj hiperłącza z tekstem kotwicy, aby wszystkie adresy URL w artykule były „aktywne”.

4) Pisząc artykuły, nie zapomnij o pająkach wyszukiwarek. Zanim zaczniesz pisać, poświęć kilka minut na wyszukanie odpowiednich słów kluczowych, a następnie uwzględnij je w swoich artykułach. Nie tylko pomaga to w lepszym pozycjonowaniu artykułów w wyszukiwarkach, ale co ważniejsze, zwiększa trafność linków kierujących z powrotem do Twojej witryny.

5) Poświęć trochę czasu na skrzynkę z dodatkami i / lub zasobami swojego artykułu. Upewnij się, że jest to wezwanie do działania. W wielu przypadkach jedynym miejscem, w którym możesz umieszczać linki do swojej witryny, jest Twoje pole zasobów. Upewnij się, że twoja uwaga przyciąga uwagę ludzi i nakłoń ich do robienia tego, czego najbardziej od nich oczekujesz. Skuteczną praktyką jest nieznaczna zmiana pola zasobów, aby dopasować każdy artykuł i każdą grupę odbiorców.

6) Użyj bardzo jasnej zgody na przedruk, która jest tak nieograniczona, jak to tylko możliwe. Wprowadzenie reguł korzystania z artykułów powoduje, że mniej osób faktycznie z nich korzysta. Ponieważ zależy Ci na maksymalnej dystrybucji, postaraj się, aby Twoje artykuły były bardzo przejrzyste i proste. Wystarczy proste stwierdzenie, takie jak następujące: „Masz pozwolenie na swobodne wykorzystanie tego artykułu w dowolnej publikacji, pod warunkiem, że pole zasobów i nazwa własna są dołączone w stanie, w jakim są, a wszelkie linki do witryn internetowych są„ na żywo ”po opublikowaniu na stronach internetowych”.

7) Nie wypełniaj artykułów mnóstwem linków. Chociaż wyraźnie nie ma ustalonej reguły określającej, ile linków to zbyt wiele, redaktorzy będą traktować artykuły z dużymi linkami jako spam i znacznie rzadziej będą ich używać. Jeden lub dwa łącza w treści artykułu i jedno łącze w polu zasobów są rozsądne, a znacznie więcej zacznie mieć negatywny wpływ.

8) Nie wstydź się kierować swoich artykułów do konkretnych publikacji. Jeśli znasz dużego gracza w swojej branży, śledź go trochę (wejdź na jego e-ziny i obejrzyj jego strony internetowe), a następnie pisz artykuły specjalnie dla jego potrzeb. Często możesz po prostu napisać wiadomość e-mail i zapytać, czy jest coś konkretnego, co mógłbyś dla nich napisać, w zamian za link lub dwa z powrotem do Twojej witryny z artykułu.

Pamiętaj, że rozpowszechniając artykuły, chcesz uzyskać jak największy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. Redaktorzy Ezine i wydawcy witryn internetowych to nasi przyjaciele, ale są także filtrem między Twoimi pomysłami a potencjalnymi czytelnikami. Każdy może po prostu skompletować artykuł, który znajdzie się w katalogu artykułów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *