Przygody w Xtreme Marketing i Networking

Tytuł:
Przygody w marketingu i sieciach Xtreme

Liczba słów:
677

Podsumowanie:
Jest kilka rzeczy w życiu, które z pewnością się wydarzy. Nigdy nie zawodzi, jeśli okazja do nawiązywania kontaktów lub marketingu może pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie.

Słowa kluczowe:
networking, marketing, biznes, sukces, promocja

Treść artykułu:
Jest kilka rzeczy w życiu, które z pewnością się wydarzy. Wczoraj był 21 marca, równonoc wiosenna. W tym dniu roku zachodzi dziwne zjawisko. Tak samo jest co roku, w tym dniu można na nim przez kilka godzin stać jajko. Każdego roku od wielu lat mogę na to liczyć, bo robiąc to zadziwiałem ludzi. Nigdy nie zawodzi i tak naprawdę nie działa o innej porze roku. W rzeczywistości później w ciągu dnia jajko przewróci się po kilku godzinach.

Nigdy też nie zawodzi, jeśli okazja do networkingu lub marketingu może pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie.

W pewną sobotę, kiedy jechałem przez centrum Atlanty w drodze do domu z porannego spotkania w sieci, minąłem hotel w centrum miasta, w którym ustawiła się kolejka ludzi. W kolejce musiało być ponad pięćset osób, wszyscy ubrani w biznesowe stroje. Więc od razu poszukałem miejsca do parkowania i wyjechałem na chodnik, aby dowiedzieć się, co się dzieje.

Tak się złożyło, że w Atlancie odbywały się przesłuchania w bardzo popularnym programie telewizyjnym The A ———, który był nadawany co tydzień. Nie przeliterowałem nazwy, ponieważ nie jestem pewien co do kwestii znaków towarowych.

Kiedy się o tym dowiedziałem, sięgnąłem głęboko do kieszeni i wyciągnąłem moje kieszonkowe billboardy AtlantaEvent.com (małe ulotki z informacjami na ich temat). Wyszedłem za róg na przód kolejki i zacząłem rozdawać karty wszystkim w kolejce. Zamiast poświęcać czas na nawiązywanie kontaktów ze wszystkimi, powiedziałem im: „To jest numer jeden wśród witryn biznesowych w Atlancie, koniecznie zajrzyjcie”.

W połowie ulicy zaczepił mnie bardzo duży dżentelmen, który poinformował mnie, że nie wolno mi rozdawać ulotek ludziom w kolejce. Był tam pracując przy serialu (miał specjalną odznakę). Jeśli weźmiesz pod uwagę rodzaje rzeczy, których oczekuje się od uczestników tego programu, w rzeczywistości powinienem być na następnym! Ale tutaj mówił mi, że nie mogę tego zrobić.

A więc będąc ekstremalnym networkerem, jakim jestem, przeszedłem na koniec linii i zacząłem pracować na pierwszym planie. Za każdym razem, gdy przychodziła ochrona hotelu, zatrzymywałem się i zachowywałem, jakbym czekał w kolejce. Gdy tylko odeszli, wznowiłem swój proces.

Teraz poczekaj minutę. Czy to, co robiłem, było nielegalne? NIE. Robiłem dokładnie to, co robili ludzie w kolejce, rozdawałem swoją wizytówkę ludziom stojącym w kolejce? Czy hotel jest właścicielem chodnika wokół niego? NIE. Chodniki są własnością miasta. Czy to, co robiłem, było ryzykowne? Tak, chociaż nie było nielegalnej działalności, mogłem zostać fizycznie usunięty z tego obszaru i zatrzymany wbrew mojej woli, dopóki nie zdecydowali się mnie wypuścić.

Czy to było warte ryzyka? TAK. Ludzie z tej linii byli moim rynkiem docelowym. Ponad 500 osób, które chcą odnieść sukces w biznesie, a ja mam tylko narzędzie, które im pomoże, AtlantaEvent.com.

Więc jaki jest sens tego artykułu?

Chodzi o to, że czasami warto zaryzykować, aby osiągnąć nasze cele. Bezpieczeństwo we wszystkim, co robię, pozbawiłoby mnie możliwości dotarcia do setek potencjalnych klientów i osób, które mogą odnieść korzyści z korzystania z witryny internetowej.

Czy podejmujesz ryzyko w swojej firmie, aby osiągnąć swoje cele? Czy stwierdzasz, że robisz bezpieczne rzeczy? Chciałbym zostawić ci cytat, który ostatnio często czytałem i słyszałem. Żałuję, że nie wiem, kto to powiedział, żebym mógł się do nich odwołać, ale i tak jest.

Jeśli zawsze będziesz robić to, co zawsze robiłeś, zawsze otrzymasz to, co zawsze masz.

Podejmij ryzyko i patrz, jak rozwija się Twoja firma!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *