Przyciągaj klientów słowami, które przyciągają uwagę i kopią grafiką

Tytuł:
Uchwyć klientów słowami, które „zahaczają” i grafiką, która „kopie!”

Liczba słów:
789

Podsumowanie:
Weź sobie do serca te 5 wskazówek dotyczących projektowania / marketingu. Konsekwentne ich używanie pozwoli Ci zaoszczędzić czas na dłuższą metę i przyciągnie więcej klientów.

Słowa kluczowe:
projektowanie graficzne, marketing, DTP, grafika, majsterkowanie, projektowanie

Treść artykułu:
Czy brakuje materiałów marketingowych, które wysyłasz pizzazz i osobowość? Czy chwytają klientów, z którymi chcesz pracować?

Jako osoba zajmująca się grafiką w firmie – być może bardziej domyślnie niż z zamiaru – jesteś naciskany, aby być mistrzem wszystkich transakcji. Chcesz wykonać świetną robotę przy produkcji artykułów promocyjnych, ale masz mało czasu na naukę zaawansowanych umiejętności projektowania i marketingu.

Twoim ciągłym wyzwaniem jest nauczenie się robić trochę więcej, aby uzyskać dużo lepsze wyniki – szybko i bezboleśnie.

Jak możesz je ulepszyć? Jakie techniki możesz zastosować TERAZ?

Weź sobie do serca te 5 wskazówek dotyczących projektowania / marketingu. Konsekwentne ich używanie pozwoli Ci zaoszczędzić czas na dłuższą metę i przyciągnie więcej klientów.

lt;bgt; # 1 Stwórz tożsamość marki i trzymaj się jej lt;/bgt;

Branding to wszechstronna koncepcja, która łączy asortyment produktów Twojej firmy, ceny, atmosferę, promocje, tożsamość i wiele więcej. Z graficznego punktu widzenia to logo, artykuły papiernicze, wizytówka, strona internetowa i ulotki tworzą graficzną osobowość. Twój opisowy slogan łączy te elementy z dodatkiem pizzazz.

Pomyśl o znanych markach, takich jak Nike. Wiesz, co oferuje natychmiast, gdy zobaczysz logo (swoosh Nike) i slogan (Just Do It!). Chcesz tego rodzaju natychmiastowego uznania dla swojej firmy.

Wyniki? Twoje komunikaty zostaną zauważone, ponieważ zbudowałeś wiarygodność i rozpoznawalność swojej marki poprzez konsekwentne stosowanie technik identyfikacji graficznej.

lt;bgt; # 2 „Przykuj uwagę” klientów przekonującym tekstem i „wezwaniem do działania” lt;/bgt;

Wyrób sobie nawyk robienia tych dwóch rzeczy: używaj przekonujących słów, które „przyciągają uwagę” ‘swoje zainteresowanie i umieść w każdym utworze dobrze zdefiniowane wezwanie do działania. Pisząc materiały marketingowe, co możesz zrobić, aby były bardziej skuteczne? Zastosuj te podstawy:

– Dowiedz się, dla kogo piszesz, i pamiętaj o jego preferencjach podczas pisania każdego słowa.

– Umieść swoją wiadomość w kategoriach „ty” zamiast „ja” lub „my”. Ludzi nie obchodzi to, co „my” oferujemy; dbają o to, jak Twój produkt lub usługa może poprawić ich życie.

– Wyjaśnij, co Twoi czytelnicy powinni robić, myśleć lub wierzyć w wyniku przeczytania przedstawionych przez Ciebie informacji.

– Podaj swój zamiar za pomocą polecenia – nazywanego „wezwaniem do działania”. Może to być tak proste, jak „Zadzwoń dzisiaj” lub „Zamów teraz”.

Wyniki? Chodzi o to, aby zachęcić potencjalnych klientów do działania! Niezależnie od tego, czy chcesz wysłać wiadomość e-mail, czy odebrać telefon i zadzwonić do Ciebie, precyzyjne tworzenie słów przekonuje potencjalnych klientów do podjęcia działania … teraz!

lt;bgt; # 3 Użyj fotografii cyfrowej i ilustracji, aby dodać „kopa” do swoich materiałów marketingowych lt;/bgt;

Głupi materiał marketingowy generuje niewiele telefonów. Co za strata! Poznaj tajniki pracy z fotografią cyfrową i ilustracjami – o wiele łatwiejsze dzięki bogatym zasobom internetowym.

Kilka szybkich wskazówek:

– Umieść najsilniejszy obraz w górnej połowie strony, gdzie będzie najlepiej widoczny.

– Korzystanie z jednego dużego obrazu robi silniejsze wrażenie niż kilka mniejszych.

– Pogrupuj kilka małych zdjęć, aby razem tworzyły jeden element.

– Połącz małe zdjęcie z większym, aby uzyskać kontrast.

Wyniki? Zdjęcia i ilustracje pomagają dodać efekt „oka”, który przekłada się na atrakcyjność „kup”.

lt;bgt; # 4 Ożyw swoje układy, aby wyróżnić najważniejsze punkty lt;/bgt;

Przebij monotonne wiersze tekstu atrakcyjnymi „cytatami” lub „objaśnieniami”, ”, które wyróżniają krytyczne informacje na stronie. Aby stworzyć cytat typu pull, po prostu skopiuj prowokujące lub wyzywające stwierdzenie z tekstu i wklej je w inne miejsce na stronie, używając dużego, kontrastowego tekstu. Dodaj dekoracyjne cudzysłowy, obramuj je liniami lub umieść w ramce, aby ożywić.

Wyniki? Dodane przez Ciebie ciekawe miejsca przyciągają wzrok czytelnika dokładnie do punktu, który chcesz, aby zapamiętali.

lt;bgt; # 5 Zapewnij profesjonalne rezultaty, używając właściwych formatów plików lt;/bgt;

Właśnie utworzyłeś ulotkę, która zostanie wydrukowana i wysłana do klientów. Na koniec importujesz potrzebną grafikę ze strony internetowej i wysyłasz plik do drukarki. Auć! Powstała grafika wygląda na poplamioną i amatorską w druku. Co poszło nie tak? Formaty plików graficznych dla Internetu (72 dpi, JPG i GIF o niskiej rozdzielczości) oraz formaty plików do druku offsetowego (300 dpi, TIF i EPS o wysokiej rozdzielczości) są całkowicie różne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *