Przeszkolenie nowego dystrybutora marketingu sieciowego dogłębnej pracy z podrzędną siecią MLM Krok 3 z 3

Tytuł:
Szkolenie nowego dystrybutora marketingu sieciowego: Dogłębna praca w strukturze podrzędnej MLM – krok 3 z 3

Liczba słów:
626

Podsumowanie:
Pracuj ze swoim dystrybutorzy; dawaj im zadania do wykonania za każdym razem, gdy się z nimi skontaktujesz. Ale to wszystko, co możesz zrobić. Jeśli nie chcą budować swojego biznesu i być odpowiedzialni za własny sukces, to musisz poświęcić swój czas tym, którzy na to zasłużyli, czyli tym, którzy są gotowi wziąć na siebie odpowiedzialność.

Słowa kluczowe:
mlm, marketing sieciowy, szkolenie, trenuj, trenuj nowego, trenuj swoją sieć, downline, dystrybutor, dystrybutorzy, głębokość, głębokość pracy, głębokość robocza

Treść artykułu:
W kroku 1, „Wytyczanie ścieżki do dalszej eksploatacji”, rozmawialiśmy o tym, jak sprawić, aby nowy dystrybutor zaczął działać we właściwy sposób. W Kroku 2 „Bycie dobrym sponsorem MLM” omówiliśmy, w jaki sposób powinieneś omówić „Zasady” swojej działalności ze swoją strukturą, aby mogli rozwinąć dyscyplinę, aby rozwijać swoją (i TWOJĄ!) Działalność. W tym trzecim etapie serii omówimy „Głębokość pracy” lub uczynienie jej zbyt kosztownym dla Twojej struktury opuszczenia firmy! ”

lt;bgt; Krok 3 – Dogłębna praca w strukturze MLM lt;/bgt;
Głębokość pracy oznacza sponsorowanie Twojej struktury, gdy sponsorują oni swoich nowych dystrybutorów. Oznacza to pomoc partnerom biznesowym, aby pomóc im we właściwym rozpoczęciu ich struktury (i TWOJEJ!).

Zasadniczo wybierasz ścieżkę, którą przygotowałeś dla swojej struktury, i zachęcasz ich do przekazania tej wiedzy swoim osobiście sponsorowanym dystrybutorom. Oczywiście będą potrzebować pomocy w pomaganiu innym i do tego wkraczasz Ty, jako ich sponsor. Na tym polega istota marketingu sieciowego, czyli budowania relacji i pomagania innym w osiągnięciu sukcesu.

Jak głęboko powinieneś zejść? Teoretycznie wystarczy zejść o dwa poziomy niżej, tj. Wytyczyć ścieżkę dla osób, które rejestrujesz i dla osób, które rejestrują. Jeśli wszyscy postępują zgodnie z tym formatem, metoda utrwala się.

W rzeczywistości jednak nie wszyscy będą podchodzić do biznesu w ten sam sposób. Niektórzy będą pracować we własnym tempie (zwykle wolniej niż byś chciał!) Lub będą chcieli „dostosować” metodologię do swojego stylu. Więc nie myśl tylko „jeden lub dwa poziomy”. Uświadom sobie, że możesz to zrobić z WSZYSTKIMI w Twojej strukturze, którzy chcą być coachingami, niezależnie od tego, czy osobiście ich sponsorujesz, czy nie. Downline płaci za upline; Jeśli nowy dystrybutor wkracza do Twojej struktury i jest gotów pracować nad rozwojem firmy, dlaczego nie miałbyś z nim pracować? Mogą nie przynosić pieniędzy bezpośrednio, ale pośrednio. Kto płaci downline, która płaci Ci? Ich downline. Twój sukces zależy od ich sukcesu, więc nie bój się pracować głęboko w swojej organizacji.

Pamiętaj, że jednym z Twoich celów powinno być uczynienie firmy zbyt kosztownej dla Twojej struktury opuszczenia firmy! Jeśli nie budujesz konstruktorów, nigdy nie osiągniesz stylu życia, który może pochodzić z posiadania znacznego pasywnego strumienia dochodów rezydualnych.

Na zakończenie pozwolę sobie powtórzyć coś z części 2 – nie możesz zmienić ludzkiej natury. Ludzie będą robić tylko to, na co mają ochotę. Jednak ludzie mogą się zmienić, jeśli chcą się zmienić. Bycie dobrym sponsorem oznacza pokazywanie swojej organizacji korzyści z (a) podążania za sprawdzoną ścieżką, (b) bycia dobrym sponsorem, oraz (c) dogłębnej pracy.

Kiedy pracujesz ze swoją downline nad stworzeniem niezależnej sieci konstruktorów i pomagasz im rozwijać innych konstruktorów, którzy z kolei opracowują więcej konstruktorów, znalazłeś zwycięską formułę.

Ostatnia myśl: nie bierz tego do siebie, jeśli niektórzy z twoich dystrybutorów w strukturze nie zmieniają się w dynamicznych twórców biznesu. Dopóki robisz wszystko, co w ich mocy, aby ich edukować, robisz wszystko, co możesz. Nie możesz budować dla nich biznesu. Chociaż możesz dostarczyć inspiracji, muszą zapewnić pot!

Współpracuj ze swoimi dystrybutorami; dawaj im zadania do wykonania za każdym razem, gdy się z nimi skontaktujesz. Ale to wszystko, co możesz zrobić. Jeśli nie chcą budować swojego biznesu i być odpowiedzialni za własny sukces, to musisz poświęcić swój czas tym, którzy na to zasłużyli, czyli tym, którzy są gotowi wziąć na siebie odpowiedzialność.

Do Twojego sukcesu!

lt;bgt; dr Bruce Bailey lt;/bgt;

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *