Przesyłanie wiadomości oczekujących, jak najlepiej wykorzystać zniewoloną publiczność

Tytuł:
Wiadomości oczekujące, jak najlepiej wykorzystać zniewoloną publiczność

Liczba słów:
518

Podsumowanie:
Co Twoi klienci słyszą, dzwoniąc do Ciebie firmowy numer telefonu i nawigacja przechodzą przez interaktywną odpowiedź głosową (IVR) lub gdy są przenoszone do innego działu?

Jeśli odpowiedzią jest cisza, nic lub bierna muzyka „windowa”, musimy ocenić, jak skutecznie prowadzisz marketing i wspierasz swoich klientów, gdy czekają w kolejce, aby porozmawiać z prawdziwą osobą.

Słowa kluczowe:
nagrywanie systemu telefonicznego wstrzymane wiadomości marketingowe dyktafon muzyka

Treść artykułu:
Według ostatnich badań ATT, ponad 70 % połączeń biznesowych jest zawieszanych na średnio od 45 do 60 sekund każde. 60% zawieszonych połączeń rozłącza się, a 30% z nich nigdy nie oddzwania.

Możliwość dotarcia do klientów jest teraz!

Są zniewoloną publicznością i chętnie usłyszą, co możesz dla nich zrobić. Gdy czekają, co w przypadku niektórych firm może trwać dłużej niż 10 minut lub dłużej, musisz zachować ich zainteresowanie, zadowolić, a co najważniejsze, zachować ich telefon, aby uniknąć utraty ich i pewności siebie, zanim będziesz mógł zaspokoić ich potrzeby .

Dobrze wykorzystując wiadomości oczekujące, będziesz w stanie:

* Wzbudzić zainteresowanie rozmówców
* Zwiększyć poziom zadowolenia z ich doświadczeń z Twoją firmą
* Przedstaw nowe produkty lub usługi do potencjalnych sprzedaży krzyżowych
* Podaj dodatkowe informacje o swojej firmie w przyjazny sposób
* Wzbudź zaufanie i pewność, że będziesz z nimi wkrótce
* Zatrzymaj rozmówców na bieżąco wstrzymaj
* Oszczędzaj pieniądze zatrzymując rozmówcę, eliminując potrzebę ponownego dzwonienia

Aby naprawdę wykorzystać wiadomości oczekujące, naprzemiennie przesyłaj wiadomości grzecznościowe z wiadomościami marketingowymi.

Oto przykład krótkiego skryptu wstrzymania.

Skrypt wiadomości oczekujących:

Wiadomość grzecznościowa:

Dziękujemy za telefon do Extreme Sports Gear i Mountain Bikes. Cieszymy się, że zadzwoniłeś i doceniasz swoją firmę. Jeśli chodzi o Twój czas, przedstawiciel obsługi klienta wkrótce odbierze Twój telefon, abyś mógł wrócić na łono natury.

Muzyka między wiadomościami przez 30 sekund lub tak odpowiednia dla słuchaczy.

Wiadomość marketingowa:

Czy jesteś teraz na naszej stronie internetowej? Jeśli tak, kliknij ogłoszenie „Oferta specjalna” na naszej stronie głównej, aby skorzystać z naszej letniej wyprzedaży online! Wszystko, co jest wymienione na naszej stronie internetowej, jest objęte 25% rabatem przy zakupie online. Wejdź wcześnie w rytm lata i oszczędzaj!

W zależności od średniego czasu oczekiwania klientów, długość skryptu wstrzymania będzie różna.

W przypadku przeciętnego systemu, w którym klienci oczekują od 1 do 3 minut, warto mieć co najmniej 2 wiadomości powitalne i 2 wiadomości marketingowe, z których każda ma limit czasu dokładnie na 30 sekund (: 30).

Muzyka powinna być odtwarzana między wiadomościami przez 30 sekund (: 30). Spowoduje to 2 minuty lektora i 2 minuty nieprzerwanego odtwarzania muzyki, co daje łącznie 4 minuty oczekiwania na wiadomości.

W przypadku systemów obsługujących osoby oczekujące na rozmowy trwające dłużej niż 4-5 minut, upewnij się, że Twoje materiały są aktualne dla odbiorców, z co najmniej 4 różnymi komunikatami uprzejmości i 4 różnymi komunikatami marketingowymi.

Aby towarzyszyć lektorowi, muzyka jest często używana jako dodatkowa ścieżka w nagraniu lektora. Muzyka może się różnić w całym temacie lub pozostawać wierna tematowi.

Muzyka powinna odzwierciedlać Twój biznes i bazę klientów. Jeśli obsługujesz tłumy sportów ekstremalnych, muzyka może odzwierciedlać tę kulturę i zawierać odrobinę rocka, miękkiego punka lub alternatywnych gatunków muzycznych.

Skorzystaj z tej okazji, udostępniając wiadomość, podczas gdy klienci czekają. Dzięki potężnemu nagrywaniu oczekującemu i profesjonalnemu talentowi głosowemu do przekazywania wiadomości będziesz na najlepszej drodze do przekształcenia rozmówców w kupujących.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *