Przestań ścigać klientów. Zły egzemplarz jest Twoim najgorszym wrogiem

Tytuł:
Przestań gonić klientów! Zły egzemplarz to Twój najgorszy wróg

Liczba słów:
432

Podsumowanie:
Każdego dnia coraz więcej z nas rozpoczyna nowe przedsięwzięcia biznesowe online, mając nadzieję na lepsze życie lub tylko trochę więcej z boku. Każdego dnia coraz więcej z nas zawodzi. Może się to wydawać negatywnym nastawieniem, ale niestety taka jest prawda. Internet to świetne miejsce do robienia interesów, ale znalezienie prawdziwego sukcesu to jak znalezienie igły w wirtualnym stogu siana. Więc w czym problem?

Słowa kluczowe:
biznes, marketing, copywriting, reklama, MLM, networking, tekst, witryna, reklamy

Treść artykułu:
Codziennie, więcej i coraz więcej z nas rozpoczyna nowe przedsięwzięcia biznesowe online, mając nadzieję na lepsze życie lub trochę więcej na boku. Każdego dnia coraz więcej z nas zawodzi.

Może się to wydawać negatywnym nastawieniem, ale niestety taka jest prawda. Internet to świetne miejsce do robienia interesów, ale znalezienie prawdziwego sukcesu to jak znalezienie igły w wirtualnym stogu siana. Więc w czym problem?

Szczerze mówiąc, im więcej surfuję po sieci, tym więcej widzę złego pisma. Nie mogę powiedzieć, ile odwiedziłem witryn, które zawierają nudną, zdezorganizowaną lub prawie niespójną kopię. I spójrzmy prawdzie w oczy: jeśli Twoja witryna nie może przekazać wiadomości marketingowej w ekscytujący, pouczający i profesjonalny sposób, niewiele sprzedasz.

Jeśli uważasz, że sposób, w jaki czytana jest Twoja witryna lub inne materiały marketingowe, nie jest aż tak ważny, pomyśl jeszcze raz. Kiedy próbujesz sprzedawać online, pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną, jedyne, co masz, są słowa pisane.

Gdybyś wszedł do sklepu z elektroniką, aby kupić komputer i stwierdził, że jego sprzedawcy są nie pomocni, niezainteresowani i niegodni zaufania, czy kupiłbyś? Oczywiście nie. To samo dotyczy Twojej witryny lub kopii sprzedażowej. Jeśli ktoś czyta twoją stronę główną i uważa, że piszesz niechlujnie, nudno lub skąpo, nie kupi od ciebie.

Najpierw upewnij się, że masz WYSTARCZAJĄCĄ treść do wyjaśnienia produktu lub usługi. Jeśli treści jest za mało, ludzie nie będą mieli informacji potrzebnych do podjęcia decyzji. Skąpe lub rzadkie egzemplarze sprzedażowe odciągną ludzi szybciej niż cokolwiek innego.

Następnie uważaj! Pisząc kopię sprzedażową lub witrynę internetową, nie spiesz się, aby mieć to za sobą. Wiele osób nie lubi pisać, ale mówimy tutaj o Twojej jedynej interakcji z klientami. Nawet drobne błędy w pisowni, błędy gramatyczne lub niezręczne zdania mogą przyczynić się do powstania ziejącej dziury w Twojej wiarygodności – i zyskach.

Po trzecie, ekscytuj się tym, co sprzedajesz! Nie musisz podnosić tego do krokwi, ale potrzebujesz trochę entuzjazmu. Twoje pisanie może być ekscytujące i motywujące, nie tracąc przy tym wiarygodności. Jeśli nie ekscytuje Cię twój produkt, dlaczego miałby to robić ktoś inny?

To tylko podstawy, ale pamiętaj: sposób, w jaki napisana jest kopia sprzedażowa lub strona internetowa, może dosłownie zwiększyć lub zmniejszyć Twoje szanse na sukces. Jeśli masz trudności ze znalezieniem właściwych słów, nie potrafisz przeliterować wartościowej fasoli lub potrzebujesz pomocy w ekscytującym dziale, nie bój się poprosić o pomoc przyjaciela, współpracownika lub profesjonalisty. Kiedy słowa to wszystko, co masz, musisz sprawić, by się liczyły!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *