Przepraszam, ale odrzucam Twoją wizytówkę

Tytuł:
Przepraszam, ale odrzucam Twoją wizytówkę

Liczba słów:
575

Podsumowanie:
Hej, na moim biurku jest wizytówka… lepiej to kontynuuj.

Hmmm, czy mam się do ciebie zwracać jako Sir czy Pani?

Z karty widzę, że nazywasz się Pat Smith. Ale czy to Patricia czy Patrick? Obawiam się, że nie wiem, jak o ciebie prosić, i naprawdę nie chciałabym wyglądać głupio i prosić o „panią”. Pat Smith, jeśli ma to być „Mr. Pat Smith… i nie widzę na Twojej wizytówce żadnego zdjęcia, które mogłoby pomóc.

Założę się, że spodziewałeś się, że cię zapamiętam, prawda? Wiem, …

Słowa kluczowe:
wizytówka, karty, marketing, reklama, mała firma, biznes domowy, przedsiębiorca

Treść artykułu:
Hej, na moim biurku jest wizytówka… lepiej ją obejrzyj.

Hmmm, czy mam się do ciebie zwracać jako Sir czy Pani?

Z karty widzę, że nazywasz się Pat Smith. Ale czy to Patricia czy Patrick? Obawiam się, że nie wiem, jak o ciebie prosić, i naprawdę nie chciałabym wyglądać głupio i prosić o „panią”. Pat Smith, jeśli ma to być „Mr.” Pat Smith… a ja nie widzę na Twojej wizytówce żadnego zdjęcia, które mogłoby pomóc.

Założę się, że spodziewałeś się, że cię zapamiętam, prawda? Wiem, wiem, moja pamięć nie jest taka, jak kiedyś.

Ale spójrz, wczoraj dostałem tę kartę. Myślę; nie wiem na pewno, byłem zajęty. Pamiętam, że było to ze stosem innych wizytówek na moim biurku.

Widzisz, zapomniałem, że są urodziny mojej szefowej, więc musiałem iść po jej ciasto i obawiam się, że nie miałem czasu na złożenie Twojej wizytówki, kiedy wróciłem do biura. Jestem pewien, że to było ważne, dlatego mogę po prostu wysłać Ci e-mail…

Z wyjątkiem tego, że nie jestem pewien, czy podałem prawidłowy adres e-mail. Nie mogę tego zrozumieć.

Czy sam wydrukowałeś te wizytówki? Z pewnością żadna profesjonalna drukarka nie pozwoli ci upchnąć całego tego tekstu na jednej karcie, szczególnie w tym wierszu, w którym wpisałeś coś wielką literą czcionką skryptu. Może gdybym założył okulary… nie. Gdzie są te szkła powiększające, kiedy ich potrzebujesz?

A czy to kropka na Twojej karcie, czy jakiś brud lub smuga? Cóż, otarło się, domyślam się, że to mak czy coś.

W każdym razie nie wygląda na to, żebyś miał swoją wizytówkę w etui – wiem, jak łatwo jest po prostu włożyć kilka kart do torebki, ale założę się, że ta tam była chwila. Jest też trochę pomarszczony na krawędziach.

A teraz, kiedy o tym myślę, też nie jestem pewien, co robisz. Jesteś konsultantem, prawda? Tak mówi tytuł zaraz po Twoim imieniu. Jakiego konsultanta?

Przepraszam, jeśli wyglądam na gęsty. Widzę, że nazwa Twojej firmy to „Midwest Consulting Group”, ale obawiam się, że to trochę nie pobudza mojej pamięci. Nie ma sloganu, sloganu, logo, niczego, co dałoby mi wskazówkę co do tego, czym naprawdę zajmuje się Twoja firma lub w jakiej branży pracujesz. Nasza firma obsługuje wielu różnych dostawców i różne branże – nie mogłem zacznij zgadywać, z którym możesz być powiązany.

Naprawdę nie chcę Cię ignorować ani stracić firmy (jeśli byłeś potencjalnym klientem). Mam to dokuczliwe uczucie, że Twoja wizytówka jest ważna – hej, może napisałeś coś na odwrocie ! Odwrócę to.

Cholera. Tylko puste plecy.

Cóż, podsumujmy to. Nie pamiętam, kim jesteś ani co robisz. Nie jestem pewien, czy mam prawidłowe dane kontaktowe, ponieważ nie mogę ich odczytać i nawet nie pamiętam, czy jesteś mężczyzną czy kobietą.

Przepraszam, kimkolwiek jesteś, ale wyrzucam Twoją wizytówkę!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *