Przekształć potencjalnych klientów w klientów i klientów w super-klientów

Tytuł:
Zamień potencjalnych klientów w klientów, a klientów w super-klientów!

Liczba słów:
540

Podsumowanie:
Prosta definicja marketingu to „zdobywanie i utrzymywanie klientów”. Aby sprzedawać swój produkt lub usługę, musisz mieć klientów. Aby zwiększyć swoje przychody, musisz mieć klientów i musisz zmienić tych klientów w stałych super-klientów.

Najłatwiejszym sposobem na to, zarówno on-line, jak i off-line, jest biuletyn informacyjny. Nie ma wątpliwości, że treść się sprzedaje. Przydatna treść buduje zaufanie i wiarygodność, az czasem zmienia klienta z nieznajomego w przyjaciela …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Prosta definicja marketingu to „pozyskiwanie i utrzymywanie klientów”. Aby sprzedawać swój produkt lub usługę, musisz mieć klientów. Aby zwiększyć swoje przychody, musisz mieć klientów i musisz zmienić tych klientów w stałych super-klientów.

Najłatwiejszym sposobem na to, zarówno on-line, jak i off-line, jest biuletyn informacyjny. Nie ma wątpliwości, że treść się sprzedaje. Przydatne treści budują zaufanie i wiarygodność, a z czasem zmieniają klienta z nieznajomego w przyjaciela.

Biuletyn online jest łatwy do rozpoczęcia – potrzebujesz tylko autorespondera. Używam Aweber do mojego biuletynu (http://aweber.com/?203081). Możesz reklamować swój biuletyn na swojej stronie internetowej, na forach, na wizytówce, w artykułach, które piszesz, na temat wymiany ruchu oraz w podpisie e-mailowym. Jeśli wiernie wykonasz te zadania marketingowe, Twoja lista e-mailowa będzie się z czasem powiększać.

W swoim biuletynie musisz zamieścić przydatne i pouczające treści. Jeśli chcesz, aby subskrybenci to przeczytali i (ostatecznie) kupili od Ciebie, nie oferuj im śmieci. Definiuję „śmieci” jako spam opt-in. Nie wpadaj w nawyk wysyłania reklam zawoalowanych jako „artykuły”. Nie wysyłaj tylko pojedynczych reklam. Zamiast tego badaj tematy biuletynu i pisz artykuły wysokiej jakości. Subskrybenci, którzy są pod wrażeniem Twojego newslettera, będą kupować od Ciebie. Ale zbudowanie zaufania zajmie trochę czasu. Zaufanie nie jest budowane poprzez śmieci.

Istnieją trzy etapy tego procesu: 1) Zdobądź potencjalnego klienta; 2) Zamień tego potencjalnego klienta w klienta; i 3) Zamień tego klienta w super-klienta. Twój newsletter pomoże Ci wykonać wszystkie trzy zadania.

Jeśli sprzedajesz lub promujesz produkt lub usługę i kierujesz ruch do swojej witryny, zazwyczaj masz tylko jedną szansę, aby wzbudzić zainteresowanie potencjalnego klienta. Jeśli przejdę do Twojej witryny i kliknę, mogę już nigdy nie wrócić. Potrzebujesz jakiegoś systemu obserwacji. Biuletyn jest idealnym narzędziem do dalszych działań.

Jeśli wysyłasz ukierunkowany ruch do swojej witryny (każdy inny rodzaj ruchu jest marnotrawstwem), odwiedzający będą zainteresowani treścią tego, co oferujesz. Aby utrzymać ich zainteresowanie i nie ujawniać swojego nazwiska, proponuj biuletyn f-re-e. Wystarczy prosty biuletyn raz w miesiącu.

Jeśli zarejestrują się, masz szansę na zbudowanie związku. Odbywa się to za pośrednictwem treści. Wiele osób nie kupuje czegoś, gdy widzą to po raz pierwszy, ale gdy poznają Ciebie i Twój produkt za pośrednictwem biuletynu, stają się bardziej skłonni do zakupu. Z biegiem czasu, oferując biuletyn, możesz przekształcić więcej potencjalnych klientów w klientów.

Zmieniasz tych klientów w super klientów również za pośrednictwem biuletynu. Jeśli produkt lub usługa, którą kupili od Ciebie, były wysokiej jakości, zbudowałeś z nimi jeszcze większą wiarygodność. Być może teraz dokonają kolejnych zakupów lub dołączą do oferowanej przez Ciebie witryny członkostwa, a nawet zostaną partnerem dla Twojego produktu lub usługi.

Ale kluczem jest oferowanie przydatnych treści informacyjnych. Jeśli głównym wydaniem Twojego biuletynu jest nic innego jak reklama podobna do Twojej witryny, stracisz ten kontakt. Buduj relacje dzięki wysokiej jakości treści, a zamienisz leady w płacących klientów w płacących super klientów.

Pamiętaj – bez listy, bez pieniędzy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *