Przekonanie klientów, którzy ignorują marketing

Tytuł:
Przekonywanie klientów, którzy ignorują marketing

Liczba słów:
372

Podsumowanie:
Dzisiejsi konsumenci znają marketing, gdy go widzą – i często decydują się na ignorowanie to. Nowa książka poświęcona jest sposobom korzystania z sieci i pojawiającym się narzędziom marketingu masowego, aby dotrzeć do tych klientów i przyciągnąć ich uwagę.

Słowa kluczowe:
Przekonanie klientów, którzy ignorują marketing

Treść artykułu:
Dzisiejsi konsumenci znają marketing, gdy go widzą – i często go ignorują . Nowa książka poświęcona jest sposobom korzystania z sieci i pojawiającym się narzędziom marketingu masowego, aby dotrzeć do tych klientów i przyciągnąć ich uwagę.

Nazywa się „Czekasz na szczekanie kota? Przekonanie klientów, gdy ignorują marketing ”(Nelson Business, 19,99 USD), książkę napisali Bryan i Jeffrey Eisenberg – autorzy The Wall Street Journal i bestsellerowego„ Call To Action ”The New York Times.

Autorzy ujawniają, jak wykorzystać moc coraz bardziej połączonych ze sobą kanałów medialnych, patrząc na systemy marketingowe przez pryzmat tego, co nazywają „architekturą perswazji”. Wskazuje sposoby na:

Przyspieszenie perswazyjnego impetu, który zachęca klientów do działania.

Uzupełnij luki w swoim przekazie marketingowym.

Odwzoruj proces sprzedaży na proces zakupów konsumenta.

Wykorzystaj powstający rynek na swoją korzyść.

Zintegruj i zoptymalizuj wielokanałowy marketing internetowy i tradycyjny.

Twórz predykcyjne modele zachowań klientów.

Marketerzy tracą mnóstwo pieniędzy – wiele z nich zostało zmarnowanych na optymalizację witryn internetowych pod kątem Google i innych wyszukiwarek. Zamiast upewniać się, że odwiedzający, którzy trafią do witryny za pomocą wyszukiwania, trafią we właściwe miejsce na ich stronie internetowej i od tego momentu będą mieli efektywne doświadczenie, autorzy twierdzą, że wielu marketerów jest zbyt zadowolonych z działalności generowanej przez wyszukiwanie, a nie z wymagającego biznesu -zachwiane wyniki.

„Mamy większy wybór i mniej cierpliwości” – mówi Bryan Eisenberg, który jest także prezesem Stowarzyszenia Analityki Sieciowej, organizacji non-profit, która pomaga w standaryzacji praktyk i oceny marketingu internetowego.

„Jesteśmy w świecie, w którym poczta pantoflowa jest silniejsza niż marketing masowy, a Internet jest miejscem, w którym to się dzieje. To faktycznie utrudnia, a nie ułatwia skuteczny marketing – mówi.

Jeffrey Eisenberg dodaje, że „większość marketerów nie jest przygotowana na tę nową erę marketingu. A najgorsze jest to, że ponieważ nie prowadzą skutecznego marketingu online, cierpią również ich wyniki sprzedaży – a także sprzedawcy.

W “ Waiting for Your Cat to Bark? ”, Eisenbergowie wyjaśniają w zwięzły, szczegółowy i zabawny sposób, z dużą ilością ilustracji, dlaczego marketing witryn internetowych osiągnął ten najniższy poziom i jak Persuasion Architecture zapewnia sposób odwrócić sytuację.

Książka jest dostępna wszędzie tam, gdzie sprzedawane są książki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *