Przegląd marketingu sieciowego

Tytuł:
Omówienie marketingu sieciowego

Liczba słów:
396

Podsumowanie:
Termin marketing sieciowy ma dwa różne znaczenia. Ogólnie jest to synonim marketingu wielopoziomowego i często przez pomyłkę uważane za to samo, co piramida.

Pojęcie „marketingu sieciowego” jest często używane do opisania koncepcji marketingowej, która kładzie nacisk na wzajemne powiązania uczestników rynku i transakcji i można ją zaobserwować jako zastosowanie myślenia systemowego w marketingu.

Słowa kluczowe:
marketing sieciowy, marketing sieciowy w domu, możliwości w zakresie marketingu sieciowego, możliwości biznesowe w marketingu sieciowym, marketing sieciowy w internecie

Treść artykułu:
Termin marketing sieciowy ma dwa różne znaczenia. Ogólnie jest to synonim marketingu wielopoziomowego i często przez pomyłkę uważane za to samo, co piramida.

Pojęcie „marketingu sieciowego” jest często używane do opisania koncepcji marketingowej, która kładzie nacisk na wzajemne powiązania uczestników rynku i transakcji i można ją zaobserwować jako zastosowanie myślenia systemowego w marketingu. Zgodnie z założeniami marketingu sieciowego, inne schematy marketingowe postrzegają tę dyscyplinę jako stałe relacje diadyczne, takie jak jeden kupujący i jeden sprzedawca. Marketing sieciowy próbuje wyjść poza to ograniczenie, patrząc na transakcje i relacje z perspektywy wszystkich zainteresowanych.

Ta perspektywa zapoczątkowana w marketingu przemysłowym, zwanym także marketingiem B2B, gdzie wiele punktów kontaktowych jest charakterystycznych. Nierzadko zdarza się, że w „centrum zakupów” firmy znajduje się wielu decydentów. Podobnie marketer można zaplanować jako „zespół sprzedający”. Z wieloma graczami po każdej stronie transakcji powstaje skomplikowana sieć. Ten paradygmat jest dodatkowo skomplikowany przez wypadkowych graczy, takich jak strażnicy informacji, wpływowi, promotorzy biznesowi, reklamodawcy i pośrednicy. Ta sieć może się z czasem rozwijać, gdy więcej osób się angażuje.

Zjawisko marketingu sieciowego traktuje marketing jako strukturę sieci społecznościowych, w których powiązania między każdym z linków muszą być ciche, jednocześnie licząc potencjalne pętle sprzężenia zwrotnego; system musi być realizowany jako całość.

Zamiast korzystać ze zwykłego kursu dystrybucji, który obejmuje przejście od producenta do hurtownika, hurtownika, sprzedawcy detalicznego do klienta końcowego, firmy zajmujące się marketingiem sieciowym wykorzystują sieć samorządnych marketerów do przekazywania produktów bezpośrednio od producenta do klienta .

Samorządni marketerzy przynoszą procent zysku z każdej dokonanej sprzedaży. Chociaż możliwe i wysoce zalecane jest zarabianie na sprzedaży bezpośredniej klientom końcowym, prawdziwą siłą marketingu sieciowego jest to, że możesz zbudować warstwę innych niezależnych marketerów pod sobą i uzyskać procent ich łącznej sprzedaży.

Istnieje ograniczona ilość czasu, jaką osoba może poświęcić na pracę. Mając podwarstwy współpracujące z marketerem, może on pomnożyć ten czas. Wyobraź sobie podwarstwy składające się ze 100 osób, z których każda wkłada swój wysiłek i tylko godzinę dziennie przez pięć dni w tygodniu. W ciągu miesiąca wykonano by 20 000 godzin pracy. Wykonanie takiej samej ilości pracy zajęłoby jednej osobie 10 lat.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *