Przechwytywanie ołowiu – część druga z trzech

Tytuł:
Wędkowanie i chwytanie ołowiu – część druga z trzeciej

Liczba słów:
719

Podsumowanie:
Drugi z trzyczęściowej serii artykułów o chwytaniu ołowiu i email marketing – z innej perspektywy.

Słowa kluczowe:
przechwytywanie potencjalnych klientów, marketing e-mailowy, marketing sieciowy, tworzenie list, marketing internetowy, marketing bezpośredni

Treść artykułu:
W części pierwszej przejrzał podstawy łowienia potencjalnych klientów i przekształcania ich w klientów. Teraz wyjaśnijmy to i przejdźmy do bardziej szczegółowych informacji.

Przynęta i prezentacja

Ruch nie jest wcale taki łatwy. Będziesz musiał zapłacić za ruch w swojej witrynie lub ciężko nad nim pracować. Nie chcesz tego zmarnować, prawda? Oczywiście nie.

Kiedy gość odwiedza twoją stronę, nie chcesz, aby po prostu się rozejrzał i odpłynął, prawda? Nie. Chcesz, żeby kupił. Jednak nie zdarza się to wystarczająco często podczas jednej wizyty. Potrzebujesz więc sposobu, aby pozostać w kontakcie ze swoim gościem, aby móc go od czasu do czasu wycofywać. Zachęcenie go do zapisania się na Twoją listę mailingową to świetny sposób na utrzymywanie kontaktu.

Ale jak sprawić, by ktoś podał Ci swoje dane kontaktowe, skoro jeszcze Cię nie znają i nie ufają?

Cóż, kiedy gość jest na twojej stronie … kiedy ryba jest w twoim stawie – zaoferuj odpowiednią przynętę.

Jaki rodzaj ryb szukasz? … a co jedzą?

Znasz swoją niszę lepiej niż ja.

Czym interesują się Twoi goście?
Jakie są ich największe problemy?
Co sprawia, że nie śpią w nocy?
Czego najbardziej chcesz?

Znajdź odpowiednią przynętę, a następnie przedstaw ją we właściwy sposób, a gwarantuję, że ugryzą.

Dzięki wspólnemu przedsięwzięciu, krótkiemu czasowi wyszukiwania lub publikacji komputerowej znajdź lub stwórz produkt, który będą gryzie Twoi goście.

… i skonfiguruj stronę do przechwytywania potencjalnych klientów, używając tego produktu jako przynęty.

Rybacy wiedzą, jaką przynętę stosować do różnych ryb, ze względu na doświadczenie, własną lub cudze przekonania.

Rozejrzyj się. Ktoś inny może sprzedawać na Twoim rynku. Kogo ja oszukuję? Ktoś inny sprzedaje na twoim rynku. Znajdź je. Jak łowią nowe tropy?

Trochę badań pokaże, co ryby gryzą w danym momencie. Znajdź lub stwórz coś podobnego, a następnie zanęcaj SWÓJ haczyk i zacznij łowić.

Dobre przynęty – prawie wszystko związane i darmowe.

Oprogramowanie wirusowe, artykuły i ebooki
Nagrody (konkursy)
Próbki produktów
Cenne wskazówki
itd …

Właściwa przynęta STILL musi być przedstawiona w we właściwy sposób. Portale, farmy linków i banerów – mają swoje miejsce, ale najlepszym sposobem na zaprezentowanie przynęty podczas łowienia potencjalnych klientów jest prosta strona do przechwytywania potencjalnych klientów.

Widziałeś je już wiele razy, jestem tego pewien. Podstawowa strona z kilkoma grafikami, dobrze napisana kopia, wypunktowanie i formularz subskrypcji… to wszystko. Być może będziesz musiał trochę poeksperymentować z prezentacją, ale kiedy zaczną gryźć – wiesz, że jesteś na dobrej drodze. W tym momencie wprowadzaj tylko niewielkie zmiany (pojedynczo) i testuj, testuj, testuj.

Kiedy zaczną gryźć, lepiej naucz się ustawiać haczyk z potwierdzeniem subskrypcji, aby upewnić się, że Twoja wiadomość e-mail zostanie dostarczona … i dostarczona tylko do tych, którzy naprawdę tego chcą.

Potwierdzenie może i prawdopodobnie doprowadzi do kilku „wielkich historii, które uciekły”, ale Twoja lista będzie lepsza … bardziej responsywna.

Na stronie z podziękowaniami przypomnij odwiedzającemu o potwierdzeniu subskrypcji. Nic szczególnego, tylko coś takiego …

‘Aby wysłać mi Twoją (przynętę) … proszę
pamiętaj o potwierdzeniu Twojej prośby.

E-mail z potwierdzeniem powinien znaleźć się w Twojej skrzynce odbiorczej
bardzo szybko. Ten krok, choć nieco niewygodny,
chroni nas oboje przed niechcianymi problemami z pocztą e-mail.

Ponadto – proszę dodać białą listę moja domena.com i
email@moja_domena.com, aby zapewnić otrzymanie
żądanych informacji. ‘

Ustaw ten haczyk – znajdź się na liście akceptowanych wydawców w swoim czytelniku, ponieważ chcesz, aby Twój e-mail był przesyłany za każdym razem, gdy wysyłasz wiadomość. Chcesz, aby WSZYSCY subskrybenci otrzymywali WSZYSTKIE e-maile. Nie jest prawdopodobne, aby to się wydarzyło, ale nadal jest świetnym celem.

Dobrym pomysłem jest również przetestowanie e-maili, aby upewnić się, że nie zostaną zjedzone przez filtry.

Możesz użyć do tego oprogramowania lub jednej z wielu usług autoresponderów, które mają wbudowane funkcje testowania spamu.

Teraz … złapaliśmy, zaprezentowaliśmy i postawiliśmy haczyk – i jestem wyczerpany.

Odpocznijmy trochę i wylądujmy w części trzeciej. Nie przegap tego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *