Prosty sposób na stworzenie 7 skutecznych wiadomości autoresponderowych

Tytuł:
Prosty sposób na stworzenie 7 skutecznych autoresponderów

Liczba słów:
617

Podsumowanie:
E-mail to najpotężniejsze narzędzie marketingowe w sieci. A autorespondery to najlepszy jak dotąd pomysł na marketing e-mailowy.

Jest stare powiedzenie, że pierwsza reklama rzadko się sprzedaje. Musisz kilka razy zaprezentować potencjalnemu klientowi swój produkt, usługę lub pomysł, zanim dokona zakupu.

Autorespondery są zaprojektowane specjalnie po to, aby w kółko przekazywać wiadomość do tego samego potencjalnego klienta. Dlatego większość pakietów autoresponderów występuje w grupach po 7 wiadomości – z 7 wiadomości marketingowych ru …

Słowa kluczowe:
marketing, reklama, promocja strony internetowej, copywriting, autorespondery

Treść artykułu:
E-mail to najpotężniejsze narzędzie marketingowe w sieci. A autorespondery to najlepszy jak dotąd pomysł na marketing e-mailowy.

Jest stare powiedzenie, że pierwsza reklama rzadko się sprzedaje. Musisz kilka razy zaprezentować potencjalnemu klientowi swój produkt, usługę lub pomysł, zanim dokona zakupu.

Autorespondery są zaprojektowane specjalnie po to, aby w kółko przekazywać wiadomość do tego samego potencjalnego klienta. Dlatego większość pakietów autoresponderów występuje w grupach po 7 wiadomości – z zasady marketingu 7 wiadomości, która obowiązuje w reklamie od czasu, gdy nasi dziadkowie byli w pieluchach.

Ale co mówisz w swoich 7 wiadomościach? Napisaliśmy serie autoresponderów dla setek klientów. Oto jedna metoda, która zawsze działa.

Ta metoda nazywa się REMIND ‘EM. Ludzie nie czytają twojego listu sprzedaży tak uważnie, jak myślisz. Mają tendencję do przeglądania. Czytają pierwszą wiadomość, ale przegapiają drugą i trzecią wiadomość. Perspektywa może nie dostroić się ponownie do wiadomości piątej. Ludziom tak łatwo jest całkowicie przegapić główne punkty, które mają doprowadzić do sprzedaży.

Ważne jest, aby* powtarzać* główną wiadomość w kółko. Powiedz to raz, dwa, trzy razy w swojej pierwszej wiadomości. Wypowiedz swoją główną wiadomość w inny sposób w drugiej wiadomości. Powtórz swój główny punkt w trzeciej wiadomości. W ten sposób ludzie, którzy nie zwracają uwagi, nadal otrzymują Twoje ważne pomysły.

Oto przykład tego, jak formuła „przypominaj im” działa w przypadku 7-literowej serii promującej produkty ochrony osobistej.

Wiadomość (1) Świat jest niebezpiecznym miejscem. Potrzebujesz nowych, innowacyjnych produktów zabezpieczających, aby zapewnić sobie ochronę.

Wiadomość (2) Więcej szczegółów na temat tego, jak i dlaczego świat jest niebezpiecznym miejscem. Wypisz miejsca lub sytuacje, które są szczególnie groźne.

Message (3) Podsumuj, jak świat jest niebezpiecznym miejscem. Podaj więcej informacji na temat najważniejszych nowych produktów zabezpieczających, które zostały wprowadzone.

Teraz rozpocznij środkową sekcję wiadomości. Zwróć uwagę, jak stają się bardziej instruktażowi, mówiąc ludziom, jak używać produktów.

Message (4) Chroń się przed niebezpiecznym światem za pomocą produktu A. Oto jak używać produktu A. Oto dlaczego miałbyś go używać. Oto, gdzie go używać.

Message (5) Chroń się za pomocą produktu B. Oto jak go używać. Oto, co mówią o tym zadowoleni klienci. Opowiedz historię o tym, jak produkt B uratował życie klienta.

Teraz podsumowanie i przypomnienie, szczególnie ważne dla osób, które nigdy nie czytały Twoich wcześniejszych wiadomości.

Wiadomość (6) Wróć do głównego listu sprzedażowego używanego w numerach 1 i 2. Zacznij od początku, przeglądając główne punkty i podkreślając najpopularniejsze produkty.

Wiadomość (7) To jest ostatni e-mail uzupełniający. Zwykle przychodzi to od dwóch tygodni do miesiąca po wiadomości 6. Zostało zaprojektowane tak, aby zebrać wszystkie osoby, które na początku nie były gotowe do zakupu, ale mogą być gotowe już teraz.

Może zaczynać się od słów „Od kilku tygodni przesyłam Ci ważne informacje o tym, jak chronić się w sytuacjach zagrożenia. Wiem, że jesteś zajęty i być może nie miałeś czasu na zastanowienie się, jak te produkty mogą poprawić twoje życie i pewność siebie ”. W tym momencie ponownie przejrzyj swoje główne punkty.

Powtarzanie jest kluczem do sukcesu reklamy. Znajdź kreatywne sposoby na podtrzymywanie głównego przekazu tydzień po tygodniu, a będziesz mieć tylu klientów, ilu zdołasz obsłużyć. Zapracowani potencjalni klienci po prostu potrzebują czasu, aby Twoja wiadomość dotarła do Ciebie. Jak mawialiśmy, kiedy pracowałem w mediach, właśnie wtedy, gdy Ty i Twoi pracownicy macie mdłości na śmierć z powodu reklamy, publiczność zaczyna to dostrzegać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *