Proste strategie marketingowe, które przyciągną wielu klientów

Tytuł:
Proste strategie marketingowe, które przyciągną wielu klientów

Liczba słów:
760

Podsumowanie:
Wszyscy wiemy, że marketing jest istotną częścią biznesu, ale to nie musi być tak trudne ani tak drogie, jak myślisz. W tym artykule dowiesz się, jak przenieść swoje działania marketingowe w XXI wiek za pomocą prostych strategii marketingowych, które każdy może zastosować. Efektem końcowym jest więcej klientów, niż kiedykolwiek myślałeś, że to możliwe.

Słowa kluczowe:
marketing, strategie marketingowe, przyciąganie klientów, przyciąganie klientów, rynek

Treść artykułu:
Copyright 2006 Leni Chauvin

Jestem specjalistą w marketingu „Przyciągania klientów”, ponieważ uważam, że ta forma marketingu jest najtańszym i najpotężniejszym sposobem na rozwój dobrze prosperującego biznesu.

Robię to, co robię od wielu lat i, niestety, widziałem zbyt wielu profesjonalistów, którzy walczyli o pozyskanie większej liczby klientów i zbudowanie dobrze prosperujących firm.

Codziennie widzę dobrych ludzi, którzy odchodzą z wybranych zawodów, ponieważ nie są świadomi prostych sposobów na zdobycie stałego napływu dobrych klientów. To wszystko jest takie niepotrzebne. Gdyby tylko poświęcili czas na naukę skutecznych strategii marketingowych.

Niestety, kończą kręcić swoimi marketingowymi kołami i nigdzie nie zmierzają, ponieważ robią wszystko pod słońcem, co ich zdaniem powinni robić, aby podążać za klientami, zamiast koncentrować swoje wysiłki tam, gdzie ich miejsce: na zachęcaniu klientów do odwiedzenia im.

Przyjrzyjmy się, jak działa marketing przyciągania klientów. Zamiast stać się uciążliwym, narzucając się ludziom, którzy mogą lub nie mogą znajdować się na rynku Twoich usług w momencie wysyłania wiadomości marketingowej, marketing przyciągania klientów pozwala “ przyciągnąć ” potencjalnych klientów do siebie w niezwykle potężny sposób.

W przypadku tego rodzaju marketingu nie próbujesz „sprzedawać” siebie, swojego produktu ani usług nikomu. Zamiast tego, Twoim celem jest stać się tak niewiarygodnie „atrakcyjnym”, że potencjalny klient jest przyciągany do Ciebie, ponieważ nastoletniego chłopca przyciąga cheerleaderka. Opanuj strategie marketingu przyciągania klientów, a możesz wirtualnie stać się „magnesem dla klientów”.

Istnieje wiele tanich strategii związanych z marketingiem przyciągania klientów, ale dla mnie wszystko zaczyna się od znajomości twojego rzemiosła. Oznacza to wyruszenie w podróż, która obejmuje:

– uzyskanie najlepszego możliwego szkolenia w najlepszej szkole lub organizacji, na jaką możesz sobie pozwolić

– uzyskanie licencji lub zdobycie poświadczeń, jeśli zawód daje te możliwości

– kontynuowanie kursów w wybranej przez siebie dziedzinie

– dołączenie do stowarzyszenia zawodowego i aktywność w nim, zarówno na poziomie lokalnym, jak i krajowym

– objęcie pozycji lidera w swoim stowarzyszeniu zawodowym

– bycie coachingiem i / lub mentorem osoby, która osiągnęła poziom sukcesu, o którym myślisz

– czytanie wszystkiego, co możesz zdobądź to, co odnosi się do Twojej dziedziny

– słuchanie kaset i płyt CD o swojej dziedzinie każda szansa

– udział w konferencjach, konwencjach i targach, które prawdopodobnie przyciągną innych z twojego zawodu

– słuchanie prelegentów, którzy są głosami doświadczenia w Twoim zawodzie

– tworzenie wysokiej widoczności dla siebie w swoim zawodzie

– monitorowanie i angażowanie się w e-mailowe grupy dyskusyjne swojej profesji

– tworzenie relacji z rówieśnikami.

To wszystkie możliwości uczenia się i rozwoju osobistego i zawodowego.

Dlaczego, możesz się zastanawiać, w artykule o marketingu poświęcam tyle atramentu na naukę i doskonalenie twojego rzemiosła? Ponieważ wiesz, co robisz, stajesz się atrakcyjny dla osób na rynku docelowym. Kiedy nie wiesz, co robisz, cały marketing na świecie nie pomoże Ci znaleźć i zatrzymać wystarczającej liczby klientów, aby pozostać na rynku. Pamiętaj, że jesteś w podróży i każdy z was zaznacza po drodze różne punkty milowe. Podobnie jak w przypadku każdej podróży, dotarcie do celu wymaga czasu.

Miej swoje cele na widoku. Nie przestawaj się uczyć. Miej cierpliwość do procesu. Ciesz się swoimi osiągnięciami i zrozum, że niezależnie od tego, czy jesteś neofitą, czy doświadczonym weteranem, musisz głośno mówić o swoich usługach.

Jak to zrobić bez wydawania fortuny? To naprawdę bardzo proste:

Przestań być wszystkim dla wszystkich, a przyciągniesz więcej klientów.

Zostań specjalistą, a nie generalistą, a przyciągniesz więcej klientów.

Skieruj się na odrębny segment rynku, a przyciągniesz więcej klientów.

Wyjaśnij, kto jest Twoim idealnym klientem, a przyciągniesz więcej klientów.

Połącz siły z innymi, aby tworzyć silne sojusze, a przyciągniesz więcej klientów.

Kontynuuj w odpowiednim czasie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *