Proste podziękowanie to pieniądze dla Ciebie

Tytuł:
Proste podziękowanie to pieniądze dla Ciebie

Liczba słów:
460

Podsumowanie:
Podziękowanie klientom jest często lekceważonym gestem, ale bardzo silną sprzedażą narzędzie. tworzenie kartek z podziękowaniami może zająć trochę czasu, ale zazwyczaj warto się opłacić.

Słowa kluczowe:
karty, druk, projektowanie

Treść artykułu:
W miarę rozwoju firmy właściciele firm zapominają o najważniejszej części ich biznes – klienci. Niebezpieczeństwo polega na tym, że firma może stać się kolejną jednostką bez twarzy, z którą mają do czynienia klienci. Pamiętaj, że pozyskiwanie klientów jest trudne, zwłaszcza jeśli ludzie kupują u Ciebie tylko raz. Dlatego ludzie, którzy są już starzy w branży biznesowej, powiedzą ci, że lepiej jest wydawać pieniądze na reklamy, aby zatrzymać starych klientów, niż ciągle owijać w bawełnę, aby zdobyć nowych klientów.

Aby naprawdę zatrzymać klientów, musisz spędzać dzień lub dwa każdego miesiąca na grzecznościowych telefonach i podziękowaniu swoim obecnym klientom. Jeśli naprawdę nie masz żadnych prawdziwych interesów z klientami, proste powitanie będzie miłe. Twoi klienci będą zadowoleni, że poświęciłeś czas tylko na odprawę.

Podziękowanie klientom to często zaniedbany gest, ale bardzo potężne narzędzie sprzedaży. Istnieje kilka przypadków, w których proste podziękowanie dla klientów zostanie bardzo docenione.

Po pierwsze, gdy dokonają zakupu, proste podziękowanie będzie mile widziane. Kiedy ostatnio sprzedawca podziękował Ci za zakup w jego sklepie? Czy pamiętasz ostatni raz, kiedy sprzedawca podziękował Ci za zakupy w swoim sklepie? To proste podziękowanie może oznaczać wiele rzeczy dla klientów.

Po drugie, kiedy kontaktują się z Tobą w sprawie problemu z usługą. Niektóre firmy myślą – dlaczego miałyby dziękować klientowi za reklamację? Nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedy ludzie wyrażają swoje obawy, dają Ci możliwość ulepszenia Twojej firmy.

Po trzecie, gdy kierują Cię do innych potencjalnych klientów. Niektóre firmy pozyskują klientów dzięki poleceniom. Jeśli na przykład zawsze zaniedbujesz podziękowanie osobie, która polecała Cię innym, może ona przestać wysyłać do Ciebie potencjalnych klientów. A to może być dużą stratą dla Twojej firmy.

Po czwarte, lojalni klienci również zasługują na podziękowania. Bardzo ważne jest, aby podziękować klientom długoterminowym. Ale niektórzy uważają te osoby za coś oczywistego. Pamiętaj, że lubią każdego, chcą też czuć się doceniani. Dlatego wystarczy wysłać zwykłą kartkę z podziękowaniami lub notatkę.

Istnieje niezliczona ilość sposobów, by podziękować. Możesz wysłać e-mail, napisać notatkę lub kartkę, a nawet osobiście podziękować. Niedroga karta z odręcznymi komentarzami może pomóc Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Pamiętaj, że globalizacja i internet oznaczają, że Twoi klienci mogą wybierać spośród tysięcy sklepów za naciśnięciem jednego przycisku. Dlatego ważne jest, aby wyprzedzić konkurencję. Tak, tworzenie kartek z podziękowaniami może zająć trochę czasu, ale zazwyczaj jest to tego warte.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *