Promowanie swojej witryny za pomocą marketingu offline

Tytuł:
Wykorzystywanie marketingu offline do promowania witryny

Liczba słów:
408

Podsumowanie:
Większość sprzedawców internetowych wydaje się myśleć o promocji witryny jako po prostu przesyłanie do wyszukiwarek, katalogów, budowanie linków i reklamy w e-zinach lub giełdach banerów.

Wiadomo, że większość ludzi na świecie spędza większość czasu w trybie offline. Czytają gazety, czasopisma, słuchają radia i oglądają telewizję, rozmawiają z przyjaciółmi, sąsiadami i rodziną. Nie cały czas spędza się na surfowaniu w Internecie.

Ignorowanie wartości marketingu off-line to lea …

Słowa kluczowe:
marketing, marketing internetowy, reklama, reklama online, reklama internetowa

Treść artykułu:
Większość marketerów internetowych wydaje się myśleć o promocji witryny jako zwykłym zamieszczaniu treści w wyszukiwarkach, katalogach, budowaniu linków i reklamowaniu w e-zinach lub giełdach banerów.

Wiadomo, że większość ludzi na świecie spędza większość czasu w trybie offline. Czytają gazety, czasopisma, słuchają radia i oglądają telewizję, rozmawiają z przyjaciółmi, sąsiadami i rodziną. Nie cały czas spędza się na surfowaniu w Internecie.

Ignorowanie wartości marketingu off-line to pozostawienie 65-70% pieniędzy, które mają być zarabiane na twoich stronach internetowych na stole.

Oto kilka sugestii dotyczących tworzenia kampanii reklamowej / promocyjnej w trybie offline:

Poinformuj lokalne gazety, że masz wyjątkowy produkt, który przyniesie korzyści lokalnej społeczności i możesz im pomóc oszczędzaj czas, ucz się więcej i bądź bardziej efektywny w codziennym życiu. Może to doprowadzić do wywiadu z lokalnym reporterem lub nawet z obywatelem kraju, w którym produkt Twojej witryny jest wyróżniony i zachęci ludzi do przynajmniej sprawdzenia, o czym jest ten szum.

Przynajmniej stworzy świadomość nazwy Twojej domeny lub produktu w ich podświadomości.

Spróbuj znaleźć lokalną firmę, która jest powiązana z Twoim produktem i zaoferuj jej kupon rabatowy, aby dać swoim klientom kupon na Twój produkt.

Umieszczaj drobne reklamy w lokalnych lub niszowych magazynach, aby reklamować produkt. Niektóre reklamy są stosunkowo tanie w porównaniu z reklamą solo w głównym e-zinie.

Spróbuj rozdać ulotki ze specjalną ofertą na głównych ulicach lub znajdź sklepy, w których możesz zostawić je na ladzie, aby klienci mogli je odebrać.

Spróbuj wysłać transmisję faksu do firm, które mogą skorzystać na Twoim produkcie. Niektóre firmy mają listy numerów faksów i mogą wysłać faks za zaledwie rozmowę kwalifikacyjną.

Jeśli potrafisz opracować unikalny zwrot lub korzyść swojego produktu lub usługi, możesz stać się wartym opublikowania, a nawet uzyskać wywiad z lokalnym reporterem, który może napisać artykuł lepszy niż jakikolwiek, który czytelników lub słuchaczy.

Zbadaj możliwość wysłania komunikatów prasowych do lokalnych mediów. Wyślij im swój produkt do sprawdzenia. Zdobądź znaną gwiazdę, która poprze Twój produkt.

Jestem pewien, że możesz wymyślić wiele innych sposobów wykorzystania marketingu offline, innych niż naklejanie notatek na latarniach, aby zwiększyć świadomość swojej witryny.

Powodzenia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *