Produkty promocyjne nie działają, chyba że to zrobisz …

Tytuł:
Produkty promocyjne nie działają, chyba że to zrobisz …

Liczba słów:
408

Podsumowanie:
Kupowanie produktów promocyjnych zajmuje więcej niż tylko przeglądanie poprzez katalog wysyłkowy lub kliknięcie na stronę produktów promocyjnych i złożenie zamówienia. Musisz poświęcić trochę czasu i przemyśleć, co i jak zamierzasz wykorzystać produkt promocyjny.

Słowa kluczowe:
produkty promocyjne, promocyjne produkty reklamowe, pomysły na produkty promocyjne

Treść artykułu:
Promowanie Twojej firmy to ciężka praca! Masz ból głowy i stóp, aby to udowodnić. A jeśli jesteś jak większość właścicieli firm, jesteś zmęczony kupowaniem produktów promocyjnych, które przynoszą niewielkie lub żadne rezultaty.

To dlatego, że nie zrobiłeś najpierw najważniejszej rzeczy: planu. Tak, kupowanie produktów promocyjnych to coś więcej niż tylko przeglądanie katalogu wysyłkowego lub kliknięcie na stronę z produktami promocyjnymi i złożenie zamówienia. Musisz poświęcić trochę czasu i przemyśleć, co i jak zamierzasz wykorzystać produkt promocyjny.

Musisz zadawać pytania, na przykład jaka jest podstawowa idea tej promocji. Jakich wyników chcę? Czym dokładnie jest promocja? Dla kogo to jest, młodzież czy staruszka? Gdzie oni żyją? Gdybym otrzymał ten produkt promocyjny, użyłbym go czy wyrzuciłbym?

To prawdopodobnie najważniejszy aspekt artykułów promocyjnych, którego marketerzy całkowicie nie biorą pod uwagę. Jeśli sami nie używaliby tego taniego pióra lub puszki po napojach, dlaczego mieliby myśleć, że ich klienci będą ich używać?

Dlatego nigdy, przenigdy nie lekceważ klienta – nawet jeśli klientem lub osobą, która będzie używać Twojego produktu promocyjnego, jest dziecko lub nastolatek. W rzeczywistości możesz liczyć na to, że jeśli nie zaplanujesz poważnie swojej promocji, każdy przedmiot promocyjny lub produkt, który rozdasz, zostanie zabrany do domu i przekazany dzieciom.

Dlatego ważne jest, aby planować zakupy produktów promocyjnych wokół głównej idei, podobnie jak w przypadku kampanii reklamowej. A to oznacza, że musisz wiedzieć, czy Twój produkt promocyjny jest potrzebny. Jest mało prawdopodobne, aby ludzie walili w drzwi, aby dostać od Ciebie notatnik lub magnes na lodówkę.

Jeśli ludzie tego nie chcą lub nie mogą z niego korzystać, produkt promocyjny nie jest dla nich zbyt wiele wart. I odwrotnie. Jeśli produkt promocyjny nie jest bezpośrednio związany z Twoją firmą i daje ludziom powód do zakupu Twojego produktu lub korzystania z Twoich usług, to nie przyniesie to żadnych korzyści. Co gorsza, pieniądze, które na to wydasz, są właściwie zmarnowane.

Zbierz najlepszych ludzi i przeprowadź burzę mózgów, aby poznać dobre pomysły na produkty promocyjne. Dowiedz się, czego naprawdę chcą Twoi klienci – a co ważniejsze, co masz na myśli, aby osiągnąć ten produkt promocyjny. Gwarantuje to, że będziesz mieć dynamitowe produkty promocyjne, które za każdym razem zapewnią Ci pożądane rezultaty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *