Produkty, które sprzedają pięć sekretów, które powinien znać każdy wynalazca

Tytuł:
Sprzedawane produkty: Pięć sekretów, które każdy wynalazca powinien znać

Liczba słów:
789

Podsumowanie:
Dzięki tym spostrzeżeniom możesz mieć pewność, że Twój wynalazek ewoluuje w nowy, udany produkt o atrakcyjności dla rynku masowego.

Słowa kluczowe:
marketing produktów, marketing wynalazków, zarabianie pieniędzy, jak widać w telewizji

Treść artykułu:
1. Najbardziej udane produkty rozwiązują problem. Możesz pomyśleć, że masz świetny pomysł, ale jeśli nie rozwiąże on prawdziwego problemu, trudno będzie Ci wzbudzić zainteresowanie. Dobrą praktyczną zasadą podczas burzy mózgów jest szukanie najpierw problemu. Dowiedz się, gdzie konsumenci odczuwają ból, a następnie znajdź sposób, aby go złagodzić.

• Przykład: jeśli producent zaprojektował specjalną mieszankę ziemi ogrodniczej, dzięki której ludzie nigdy nie musieli podlewać roślin, nowa gleba ogrodnicza rozwiązałaby problem. Ludzie nie musieliby już pamiętać o podlewaniu roślin ani spędzać czasu na opiece nad nimi. Z drugiej strony, jeśli ten sam producent zaprojektował specjalną mieszankę ziemi ogrodniczej, która była czerwona zamiast czarnej, producent tak naprawdę nie rozwiązuje prawdziwego problemu, ponieważ kolor gleby ogrodniczej nie stanowi problemu dla większości konsumentów.

2. Produkty zależne od innego produktu są uciążliwe. Innowacja prowadzi do zmiany, która prowadzi do lepszych produktów. Producenci stale ulepszają swoje produkty, aby zatrzymać dotychczasowych klientów i przyciągnąć nowych. Jeśli utworzysz produkt, który jest zależny od innego produktu lub zostanie dołączony do innego produktu, istnieje ryzyko, że stanie się on przestarzały. Produkty samodzielne są generalnie bardziej atrakcyjne i łatwiejsze do wprowadzenia na rynek w dłuższej perspektywie.

• Przykład: Jeśli utworzysz nasadkę, która pasuje do kosiarki, będzie ona działać tylko wtedy, gdy rozmiar i wymiary robota nigdy się nie zmienią. Więc chociaż możesz mieć dobry pomysł, który rozwiązuje problem z tą marką i modelem kosiarki, lepiej jest wybrać produkt wolnostojący, który jest samonośny.

3. Seksapil się sprzedaje. Nawet jeśli mówisz o piłce ręcznej. Konsumenci są zainteresowani produktami zarówno ze względu na to, co robią, jak i jak wyglądają. Im więcej masz dzwonków i gwizdków, tym bardziej atrakcyjny jest Twój produkt. Poza tym musi wyglądać seksownie. Kolor i projekt odgrywają dużą rolę w sukcesie produktu. Jest to szczególnie ważne, jeśli Twój produkt nie jest pierwszym tego rodzaju. Musisz umieć się wyróżnić i odróżnić od wszystkich innych opcji dostępnych dla konsumentów.

• Przykład: Każdy może zrobić słuchawkę prysznicową, ale słuchawka prysznicowa z 10 różnymi ustawieniami i regulowaną szyjką jest bardziej atrakcyjna i zazwyczaj będzie się lepiej sprzedawać na rynku masowym. Nie boli, jeśli jest również chromowany, biały i czarny.

4. Badania rynku nie muszą być drogie. Jednym z najważniejszych aspektów wprowadzania nowego produktu lub usługi jest badanie rynku, które jest często pomijane lub pomijane, ponieważ ludzie uważają, że kosztuje zbyt dużo. Ale w rzeczywistości nie musisz płacić wygórowanych kwot, aby przeprowadzić dobre badania rynku. Nie musisz nawet zatrudniać firmy, która zrobi to za Ciebie. Najlepsze badania rynkowe często opierają się na informacjach od znajomych i rodziny. W końcu oni też są konsumentami.

• Przykład: Kiedy już masz pomysł, porozmawiaj o swoim produkcie z kilkoma przyjaciółmi, członkami rodziny, a nawet współpracownikami. Wypełnij krótki kwestionariusz i poproś o uczciwą ocenę Twojego pomysłu. Zapytaj ich, czy uważają, że to rozwiązuje problem, czy jest atrakcyjny i czy by go kupili. Powiedz im, aby krytykowali również Twój pomysł na produkt – dowiedz się, czego nie rozwiązuje, a czego im się nie podoba. Następnie wprowadź zmiany na podstawie opinii większości.

5. Testowy rynek jest na twoim podwórku. Innym powszechnym nieporozumieniem jest to, że musisz od razu zająć się wielkim działem. Bynajmniej. Kierowanie reklam do małych sprzedawców detalicznych to świetny sposób na zdobycie cennych informacji i doświadczenia w sprzedaży, które później stworzą podstawy do sukcesu na rynku masowym.

• Przykład: Jeśli zaprojektowałeś nową, rewolucyjną motykę ogrodową, spróbuj podejść do dwóch lub trzech lokalnych sklepów z narzędziami. Umów się na spotkanie z właścicielem i powiedz im, że chcesz zasięgnąć opinii na temat Twojego nowego produktu. Przynieś swój prototyp i demonstrację wideo swojego produktu w akcji i poproś o opinię. Oczywiście najlepszym rezultatem byłoby, gdyby zgodzili się sprzedać kilka Twoich produktów w swoim sklepie. Ale jeśli nic więcej, udzielą Ci świetnych porad, jak ulepszyć Twój produkt. Następnie, gdy spotkasz się z kilkoma właścicielami, skorzystaj z ich rady i wprowadź ulepszenia do swojego prototypu. Następnie wróć i spróbuj ponownie! Nie poddawaj się. Wytrwałość się opłaca i sprawi, że szybko osiągniesz sukces.

Aby przenieść swój wynalazek na wyższy poziom, odwiedź lt;a href=’http://www.GardenWeasel.com’gt; http://www.GardenWeasel.com lt;/agt;.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *