Pozostań w kontakcie z potencjalnymi klientami i zdobywaj więcej zamknięć

Tytuł:
Pozostań w kontakcie z potencjalnymi klientami i zdobywaj więcej zamknięć

Liczba słów:
1487

Podsumowanie:
Ile potencjalnych klientów trafiło do Twojej firmy, które nie zostały zamknięte ?

Słowa kluczowe:
Bezpośrednia poczta pocztowa, poczta bezpośrednia, marketing, marketing bezpośredni, marketing baz danych, pocztówki, joy gendusa

Treść artykułu:
lt; bgt; Ile potencjalnych klientów trafiło do Twojej firmy od początku czasu i nigdy nie zostało zamknięte? lt;/bgt; To jest istotne pytanie. Kto wie, ile, ale założę się, że jest ich dużo.

Niezależnie od tego, czy jest to mała firma, czy duża firma z siłami sprzedaży, potencjalni klienci, którzy są zawsze najlepsi, to te, które łatwo zamknąć. Ale co z perspektywami, które zostały osiągnięte, ale nigdy nie zostały zamknięte? Są w otchłani – Technicznie rzecz biorąc, The Unclosed Sales Lead Abyss.

Co robisz, aby kontynuować? Kontynuujesz? Czy masz w umyśle ustalony pogląd na temat ram czasowych, w których te wskazówki stają się martwe?

lt;bgt; Ile kosztuje zdobycie takiego potencjalnego klienta? lt;/bgt; Spójrzmy na hipotetyczną analizę:

• Eksperci ds. marketingu pocztówkowego zalecą wysłanie 5000 pocztówek.

• Wysłanie tych pocztówek kosztuje 2000,00 $.

• Powiedz, że to zrobisz, a otrzymasz 50 połączeń;

• To jest 40,00 USD za potencjalną sprzedaż.

Zwrot z inwestycji (ROI) w tym przykładzie jest następujący…

• Zarabiasz 2000,00 $ na każdym zamknięciu.

• Zamykasz 20% z tych 50 połączeń (10 sprzedaży).

• Zarobiłeś 10 000 $ minus 2G za pocztówki = 8000,00 $.

To przyzwoity zwrot z inwestycji (ROI), ale co z 40 potencjalnymi klientami, które nigdy nie zostały zamknięte? To jest 1600,00 $ siedząc na stole, wydane bez zwrotu.

Teraz zadaj sobie pytanie, ile Twoich potencjalnych klientów nie jest zamykanych miesięcznie? Weź tę teoretyczną sytuację i pomnóż 1600 $ przez pozostałe 11 miesięcy. To jest kawałek zmiany, który w zasadzie wdmuchujesz.

Nie zniechęcaj się. Zdobycie wykształcenia w zakresie marketingu i określenie zwrotu z inwestycji to ważny krok we właściwym kierunku. Świetny zwrot z inwestycji jest tym, do czego powinieneś dążyć, ale nie poprzestawaj na tym. Jest więcej do wywęchania.

lt;bgt; Więc co robisz, aby uzyskać wszystkie osoby, które początkowo sięgały po Twój produkt lub usługę? lt;/bgt;

Ile telefonów wykonujesz, zanim zdecydujesz, że lead jest „niezamknięty” – zero, dwa, trzy? Czy zostawiłeś wiadomość na ich poczcie głosowej, a oni nie oddzwonili, więc je odrzuciłeś?

Najprawdopodobniej jednoosobowa grupa lub dwu- lub trzyosobowa operacja pracuje ciężej niż przedstawiciele handlowi w śledzeniu potencjalnych klientów. Ilu sprzedawców po prostu zbiera, że tak powiem, swoich potencjalnych klientów, a nie zamyka i nie podąża za resztą? Ile z tych utraconych potencjalnych klientów zgromadziłeś? Czy widzisz marnotrawstwo?

lt;bgt; Konieczne są dalsze działania. lt;/bgt; Nawet jeśli nie udało Ci się uzyskać oczekiwanego lub potrzebnego zwrotu z inwestycji, nadal musisz postępować. Ale jak? A dokładniej, jaki rodzaj kampanii należy wykonać, aby uzyskać jeszcze większy zwrot z inwestycji? Dobre pytanie. Oto odpowiedź.

Przede wszystkim zdaj sobie sprawę, że te perspektywy sięgały po Ciebie, Twój produkt lub usługę i MOŻESZ zregenerować to początkowe zainteresowanie. Są o wiele łatwiejsze do zamknięcia i cenniejsze niż ktoś, kto nigdy wcześniej nie wykazywał zainteresowania Twoim produktem lub usługą. Buduj na tym.

Nie musisz teraz ponownie wysyłać masowej wysyłki pocztówek, aby ożywić ich zainteresowanie – mówimy tylko o 20 do 100 potencjalnych klientach, do których każdego miesiąca należy dodać chwytliwą wiadomość.

Tak, odpowiedzieli na kartkę pocztową (jeśli taka została wysłana) i odpowiedzą ponownie, jeśli jest to właściwa komunikacja. Ta sama pocztówka lt;igt; może lt;/igt; zadziałać, ale to, co próbujesz zrobić, to wysłać powtórną wiadomość do tych początkowych „reacherów” i napisać ją w taki sposób, aby chcieli ponownie dotrzeć. Wyślij kartkę pocztową pocztą bezpośrednią, e-mail lub jedno i drugie – kontynuuj powtarzające się wysyłki do tej małej grupy osób, która jest inną, bardziej osobistą komunikacją niż ta, do której dotarli za pierwszym razem.

lt;bgt; Jaka byłaby ta wiadomość? lt;/bgt; Kiedy otrzymasz wezwania z pierwszej korespondencji, zbierz jak najwięcej informacji – zbierz dane.

Czy kiedykolwiek słyszałeś o „marketingu baz danych” lub „CRM” (zarządzaniu relacjami z klientami)? Oznacza to uzyskanie danych o każdym z tych klientów / potencjalnych klientów i umieszczenie ich w bazie danych.

Czego chcesz się dowiedzieć? Wszelkiego rodzaju rzeczy, takie jak między innymi:

1. W jaki sposób dowiedzieli się o tobie w pierwszej kolejności?

2. Jakiego produktu szukają?

3. Czy mają określony termin na tę potrzebę? (To pokazuje, jak gorące są jako ołów.)

4. Co sprawi, że kupią lub nie kupią? Zapytać!!

5. Co sprawia, że chcą robić z kimś interesy, czy nie? Ponownie – pytaj!

Wszystkie te informacje możesz znaleźć podczas rozmowy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *