Poznaj swoje prawa do marek prywatnych

Tytuł:
Poznaj prawa do swoich praw do marek własnych

Liczba słów:
771

Podsumowanie:
Osoby korzystające z treści z praw do etykiet prywatnych są zachwycone, widząc więcej witryn PLR pojawiające się. Eksplozja takich witryn spowodowała jednak nowy problem – ogólną jakość artykułów, za które płacą użytkownicy. Dobrzy (i godni zaufania) pisarze są szybko łapani i otrzymują ciągłą pracę. Niestety, niektórzy właściciele witryn PLR wydają się być zainteresowani tylko przesłaniem partii artykułów bez względu na jakość.

Konkurencja, jak wszyscy wiemy, to dobra rzecz. Całkiem sporo …

Słowa kluczowe:
prywatne, etykieta, artykuły

Treść artykułu:
Osoby korzystające z praw do etykiet prywatnych są zachwycone zobacz więcej pojawiających się witryn PLR. Eksplozja takich witryn spowodowała jednak nowy problem – ogólną jakość artykułów, za które płacą użytkownicy. Dobrzy (i godni zaufania) pisarze są szybko łapani i otrzymują ciągłą pracę. Niestety, niektórzy właściciele witryn PLR wydają się być zainteresowani tylko przesłaniem partii artykułów bez względu na jakość.

Konkurencja, jak wszyscy wiemy, to dobra rzecz. Dość wielu użytkowników PLR praktykuje teraz rejestrację, aby sprawdzić jakość oferty w nowej witrynie. Jeśli im się to podoba, zostają. Jeśli tego nie zrobią – głosują nogami lub bardziej stosownie z opcją „anuluj tę subskrypcję” w PayPal.

Jako subskrybent witryny PLR, nie myśl, że musisz akceptować otrzymywane artykuły, bez względu na ich jakość. Masz prawo do artykułów i / lub e-booków, które zostały sprawdzone i zredagowane w celu poprawienia gramatyki i pisowni. Właściciel witryny PLR jest odpowiedzialny za sprawdzenie, czy artykuły są na akceptowalnym poziomie (lub zatrudnienie kogoś, kto zrobi to za nie).

Użytkownicy PLR oczekują, że będą musieli ulepszyć i zmienić artykuł, aby stworzyć unikalną zawartość witryny. Nie powinni jednak musieć redagować każdego artykułu. Wszyscy spodziewamy się, że tu i tam wkradnie się błąd – ale cała partia artykułów napisanych przez kogoś, którego pierwszym językiem nie jest oczywiście angielski, jest nie do przyjęcia. Nikt nie chce kopiować i edytować każdego z 20 artykułów przed przekształceniem ich w e-book.

Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości treści PLR, pierwszą i najbardziej oczywistą opcją jest anulowanie subskrypcji. Jednak wyświadczyłbyś wszystkim przysługę, gdybyś poświęcił czas na skontaktowanie się z właścicielem witryny w celu wyjaśnienia, dlaczego nie jesteś zadowolony. Skopiuj i wklej kilka przykładów z artykułów, aby zademonstrować błędy.

W przeszłości właściciele witryn PLR odsyłali partie artykułów do poprawienia i / lub przepisania, gdy nie byli zadowoleni z pracy. W skrajnych przypadkach ograniczyli straty i po prostu zatrudnili nowego pisarza. Każdy właściciel strony PLR, który chce zbudować rentowny i dobrze oceniany biznes, będzie zainteresowany współpracą z Tobą w tym zakresie – nie chce tracić klientów.

Jeśli nie możesz uzyskać satysfakcji, przejdź dalej. Wypróbuj zawartość kilku witryn. Zanim się zarejestrujesz, poproś o rekomendacje znajomych lub innych wydawców. (Poszukaj więcej niż jednego zadowolonego klienta – nigdy nie zapominaj, że niektóre recenzje są dostępne wyłącznie po to, aby skłonić Cię do zarejestrowania się za pośrednictwem linku partnerskiego recenzenta).

Różne witryny oferują różne rzeczy, a znalezienie witryny odpowiadającej Twoim potrzebom może być trudne. Niektóre witryny oferują artykuły i kompletne e-booki, listy sprzedażowe i dobrze przygotowane grafiki. Inni zapewniają tylko artykuły i kilka produktów bonusowych.

Jeśli jesteś kompetentnym grafikiem i znasz się na programach takich jak Photoshop, grafika może nie być dla Ciebie ważna. (Rzeczywiście, możesz chcieć stworzyć własną grafikę, aby Twoja witryna wyglądała inaczej niż wszystkie inne). Niektóre witryny oferują „dodatki”, takie jak hosting i autorespondery, a także gotowe witryny AdSense. Jeśli dopiero zaczynasz, mogą Ci się spodobać te kompleksowe rozwiązania.

Poszukując dobrej witryny PLR do przyłączenia się, sprawdź następujące kwestie:

– Co otrzymujesz za miesięczną subskrypcję – artykuły, e-booki, e-kursy, witryny AdSense, grafiki i listy sprzedażowe.
– Jakość dostępnych artykułów – ogólny styl, gramatyka i pisownia.
– Czy treść jest oryginalna (nie została skopiowana z innego źródła)?
– Regularność, z jaką publikowane są treści. (Zajrzyj na forum, jeśli jest dostępne. Czy pojawiają się ciągłe skargi lub pytania o to, kiedy zawartość każdego miesiąca będzie dostępna?)
– Zakres poruszanych tematów. Przekonasz się, że niektóre witryny specjalizują się w jednym obszarze tematycznym, podczas gdy inne obejmują szeroki zakres tematów. Czy wykorzystujesz wystarczająco dużo miesięcznych treści, aby warto było poświęcić chwilę? Nie ma sensu mieć dostępu do 200 artykułów miesięcznie, jeśli można wykorzystać tylko pięć z nich.

Często zdarza się, że użytkownicy PLR należą do więcej niż jednej witryny. Przykład: 200 USD miesięcznie między czterema a sześcioma witrynami to tylko 2400 USD

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *