Powinienem przewodzić biznesowi czy produktowi

Tytuł:
Powinienem kierować firmą czy produktem?

Liczba słów:
327

Podsumowanie:
To popularne pytanie.

Niektórzy ludzie upierają się, że prowadzisz biznes (i mówią ci, abyś oferował produkt w ostateczności tylko wtedy, gdy potencjalny klient powie firmie nie); inni twierdzą, że woleliby przewodzić produktowi.

Jednak nie ma najlepszego sposobu dla wszystkich. Tak jak nie ma produktu dla każdego.

Oto pięć pytań, które pomogą Ci zdecydować, co powinieneś zrobić.

Pamiętaj, że to Ty prowadzisz, więc wybierz to, co Ci odpowiada. I nie, to może nie wyglądać tak samo, jak y …

Słowa kluczowe:
Kim Klaver, Klaver, Marketing, MLM

Treść artykułu:
To popularne pytanie.

Niektórzy ludzie upierają się, że prowadzisz biznes (i mówią ci, abyś oferował produkt w ostateczności tylko wtedy, gdy potencjalny klient powie firmie nie); inni twierdzą, że woleliby przewodzić produktowi.

Jednak nie ma najlepszego sposobu dla wszystkich. Tak jak nie ma produktu dla każdego.

Oto pięć pytań, które pomogą Ci zdecydować, co powinieneś zrobić.

Pamiętaj, że to Ty prowadzisz, więc wybierz to, co Ci odpowiada. I nie, to może nie być ten sam sposób, w jaki twój upline każe ci prowadzić. Ale wy dwoje możecie też nie mieć tego samego gustu muzycznego i to nikomu nie przeszkadza, prawda?

Pytania:

1. Co cię bardziej ekscytuje: produkt czy biznes?

2. Z czym utożsamiasz się bardziej: produktem czy firmą?

3. Co według Ciebie możesz zrobić lepiej – porozmawiaj o produkcie (i swoich doświadczeniach z nim) lub firmie?

4. Gdzie masz większą wiarygodność i wiarygodność? Z doświadczeniem związanym z produktem lub biznesem (tym lub poprzednim biznesem)?

5. Jaka jest twoja tolerancja dla odrzucenia? To 10-50 razy więcej, jeśli prowadzisz biznes, niż produkt.

Nie ma najlepszego sposobu. W tej chwili jest tylko to, co działa najlepiej. Więc podążaj za swoim wewnętrznym głosem. Kiedy już uczciwie spróbujesz, zawsze możesz poeksperymentować z innym podejściem.

W końcu czy cała rzecz nie jest eksperymentem? Nie znamy wyniku na pewno, prawda? Zacznij więc od jak największej liczby zalet: Poznaj siebie, działaj na podstawie tych informacji. Wtedy dasz sobie najlepszą możliwą szansę.

Kim Klaver jest absolwentem Uniwersytetu Harvarda i Stanforda. Jej 20-letnie doświadczenie w marketingu sieciowym zaowocowało stworzeniem popularnego bloga KimKlaverBlogs.com, podcastu YourGreatThing.com i ogromnej witryny z zasobami BananaMarketing.com, która zawiera setki historii, wskazówek, książek i programów CD dla tych, którzy chcą nauczyć się sztuki marketingu sieciowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *