Poszukiwanie mentora

Tytuł:
Poszukiwanie mentora

Liczba słów:
386

Podsumowanie:
W sieci jest wielu tak zwanych „guru”, którzy oferują swoje rady do Ciebie w zakresie marketingu internetowego. Sieć jest pełna ekspertów i wszyscy chcą, abyś dołączył do ich listy.

Większość z nich chce ci coś sprzedać i nigdy się niczego nie nauczysz. Skąd to wiem? Ponieważ padłem ofiarą obietnic tych ekspertów i dołączyłem do prawie wszystkich ich list.

Dlatego wymyśliłem listę kontrolną do rozważenia przy wyborze mentora.

1. Czy on / y …

Słowa kluczowe:
marketing internetowy, guru, ekspert od marketingu,

Treść artykułu:
Jest wiele tzw. guru w sieci, którzy oferują Ci porady dotyczące marketingu internetowego. Sieć jest pełna ekspertów i wszyscy chcą, abyś dołączył do ich listy.

Większość z nich chce ci coś sprzedać i nigdy się niczego nie nauczysz. Skąd to wiem? Ponieważ padłem ofiarą obietnic tych ekspertów i dołączyłem do prawie wszystkich ich list.

Więc wymyśliłem listę kontrolną do rozważenia, próbując wybrać mentora.

1. Czy jest szeroko znany? Zdziwiłbyś się, gdybyś się dowiedział, że nie każdy, kto ma atrakcyjną stronę internetową, jest naprawdę ekspertem. Wyszukaj w Google jego imię i nazwisko i zobacz, co wymyśliłeś. Sprawdź ich stronę internetową i zobacz, jaki mają PR (Page Rank). Jeśli są już od jakiegoś czasu, pozycja strony powinna to zweryfikować.

2. Teraz wyszukaj jego imię i nazwisko i wpisz „recenzje”. Czy otrzymuje pochlebne recenzje? Jeśli opinie są w około 50% dobre i 50% złe – przekaż mu je. Jeśli jest naprawdę ekspertem, jego / jej recenzje powinny być w 80% pozytywne.

3. Czy jego produkt lub witryna członkowska są warte swojej ceny? Jak możesz powiedzieć? Przeczytaj list sprzedaży. Czy jest nierówny, czy działa naprawdę płynnie? Czy oferuje wszystkie interesujące Cię miejsca? Czy oferuje dobrą bezwarunkową gwarancję zwrotu pieniędzy? Jeśli nie, zamknij szybko tę stronę.

Jeśli wszystko spełnia Twoje oczekiwania, śmiało zamów. Ale pamiętaj, aby dowiedzieć się, gdzie jest link do zwrotu pieniędzy, gdy tylko dokonasz zakupu. Jeśli nie jest to, co Twoim zdaniem powinno być, po prostu poproś o zwrot pieniędzy. Nie wstydź się tego. Będą honorować twoją prośbę. (Jeśli nie, to na własnej skórze przekonałeś się, czy można im zaufać)

4. Czy to, czego on / ona uczy, ma wpływ na Twój marketing? Oczywiście, jeśli uczą cię rzeczy, które sprawiły, że odnieśli sukces, i widzisz pozytywne rezultaty, masz zwycięzcę.

Mam nadzieję, że pomoże Ci to w zdobyciu wiedzy z zakresu marketingu internetowego. To nie wszystko, czego potrzeba, aby znaleźć wiarygodnego mentora, ale to początek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *